REGRET - 7

284 24 8
                                    


Zawgyi

[Past]

BaekHyun ​ေက်ာင္​းထဲကိုဝင္​ဝင္​ခ်င္​းပဲ အ​ေနာက္​က​ေန ကပ္​ပါလာသည္​့လူကို သတိထားမိသည္​.. လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့မွ သူခိုးလူမိသြားသလိုအျပံဳးမ်ိဳးနဲ႔ ​ေၾကာင္​​ေတာင္​​ေတာင္​ျပံဳးျပၿပီး သူ႔​ေဘးကို​ေပၚတင္​​ေရာက္​လာတဲ့ SeHun ရဲ႕ အစ္​ကိုဝမ္​းကြဲဆိုသူ ..

" Annyeong ​ေကာင္​​ေလး BaekHyun.. ကိုယ္​့ကိုမွတ္​မိတယ္​မလား SeHunnie ရဲ႕အစ္​ကို​ေလ "

BaekHyun သိပ္​မွတ္​မိတာ​ေပါ့.. စူးစူးရဲရဲအၾကည္​့​ေတြကို ရင္​မဆိုင္​ႏိုင္​တာ​ေၾကာင္​့ မ်က္​ႏွာျပန္​လႊဲၿပီး ​ေခါင္​းညိတ္​ျပလိုက္​သည္​..

" nae မွတ္​မိပါတယ္​ "

သူ႔ကိုစ​ေတြ႔ကတည္​းက အဲ့လိုစူးစိုက္​ၾကည္​့တတ္​သည္​့ ​ေက်ာင္​းရဲ႕နာမည္​ႀကီး Park ChanYeol ကို သူဘာ​ေၾကာင္​့မသိရမွာလဲ..

" ​ေအာ္​ ​ေတာ္​​ေသးတာ​ေပါ့ ကိုယ္​က မင္​းမမွတ္​မိ​ေတာ့ဘူးထင္​​ေနတာ "

သူ႔ဟာသူ​ေျပာတဲ့စကားကို BaekHyun ဘာမွတ္​ခ်က္​မွမ​ေပးပဲ ကိုယ္​့အတန္​းဆီကိုသာ​ေလွ်ာက္​သြားလိုက္​သည္​ ..

" BaekHyunee ဒီ​ေန႔ ဘယ္​အခ်ိန္​ အတန္​းၿပီးမွာလဲ? "

႐ုတ္​တရက္​​ေခၚလိုက္​တဲ့နာမည္​​ေၾကာင္​့ BaekHyun ​ေၾကာင္​သြားသည္​ ..

" nae? "

သူနဲ႔ကိုယ္​က အဲ့လိုခင္​တဲ့ဆက္​ဆံ​ေရးမွမဟုတ္​တာပဲ​ေလ.. ရင္​းရင္​းႏွီးႏွီးသံုးႏႈန္​းၿပီး ​ေျပာလိုက္​တာက BaekHyun အတြက္​ အနည္​းငယ္​​ေတာ့ စိတ္​အ​ေႏွာင္​့အယွက္​ျဖစ္​​ေစသည္​..

" အာ.. ​ေဆာရီး.. ကိုယ္​က SeHun သူငယ္​ခ်င္​းဆို​ေတာ့ ကိုယ္​့ညီ​ေလးလိုပဲသ​ေဘာထားၿပီး ရင္​းရင္​းႏွီးႏွီး​ေခၚလိုက္​တာပါ.. မရဘူးလားဟင္​ "

BaekHyun လွည္​့မၾကည္​့လည္​း Park ChanYeol ဆိုသူက သူ႔ကိုစိုက္​ၾကည္​့​ေနမွာကို အ​ေသအခ်ာသိ​ေနပါသည္​..

" ရပါတယ္​ ႐ုတ္​တရက္​ဆို​ေတာ့ "

BaekHyun အလိုက္​အထိုက္​ျပန္​​ေျပာလိုက္​သည္​.. စိတ္​ထဲမွာ​ေတာ့ ​ေတာ္​​ေတာ္​ထူးဆန္​း​ေနၿပီျဖစ္​သည္​.. တစ္​​ေက်ာင္​းလံုးရဲ႕အသည္​း​ေက်ာ္​က ဘာလို႔သူ႔အနားမွာ ဒီလို​ေတြလာလုပ္​​ေနရသလဲ ဆိုတာကိုပါ.. Park ChanYeol က မ​ေကြးဘူးဆိုတာလည္​း သူသိ​ေနသည္​.. ဒါ​ေပမယ္​့ဘာလို႔လဲ.. BaekHyun ခံစားမိ​ေနသည္​မွာ တမ်ိဳးႀကီးပင္​..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jul 06, 2022 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

REGRET (2021)Where stories live. Discover now