REGRET - 5

253 34 14
                                    

Zawgyi

ChanYeol သူ႔ရဲ႕အတြင္းေရးမႉးမွ ျပန္ေျပာခ်က္အရ BaekHyun ဘက္က ေတာင္းဆိုခ်က္ကို လိုက္ေလ်ာဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္ေတာ့သည္.. ဒီအခ်ိန္မွာ BaekHyun ထံမွ ဘယ္လိုေတာင္းဆိုခ်က္ျဖစ္ပါေစ သူလက္ခံဖို႔အသင့္ျဖစ္သည္.. တစ္ခုပဲ .. သူ႔ေရွ႕ကေန BaekHyun ထပ္ေပ်ာက္သြားတာမ်ိဳး မျဖစ္ရင္ပဲရၿပီ.. BaekHyun ကိုေတာ့ ေနာက္ထပ္မ်က္စိေအာက္က အေပ်ာက္ခံလို႔မျဖစ္ေတာ့တာမို႔ ဘာမဆိုသူလိုက္ေလ်ာမည္..

ChanYeol ထိုင္ခံုေနာက္ကိုေလးပင္စြာ မွီထိုင္လိုက္ၿပီး သူ႔ရံုးခန္းမွတစ္ဆင့္ လွမ္းျမင္ေနရသည့္ ၿမိဳ႕တြင္းအလွကို ေငးေမာၾကည့္ေနလိုက္သည္.. စိတ္ေတြကေတာ့ လြန္ခဲ့ေသာႏွစ္မ်ားဆီက သူတို႔ရဲ႕ေတြ႕ဆံုမႈေလး ဆီကိုေရာက္သြားေလသည္..

လြန္ခဲ့ေသာ၁၀ႏွစ္ခန္႔က BaekHyun နဲ႔ စတင္ေတြ႕ခဲ့ပံုကို ChanYeol အခုထိမွတ္မိေနေသးသည္..

လြန္​ခဲ့​ေသာ ၁၀ႏွစ္​ခန္​႔....[ Past ]

သူ႔ညီ SeHun တို႔အိမ္​​ေျပာင္​းသြားၿပီးကတည္​းက ChanYeol သြားမလည္​ရ​ေသးတာမို႔ ဒီ​ေန႔အရမ္​းကိုသြားခ်င္​​ေနသည္​.. Appa ကလည္​း စည္​းကမ္​းတင္​းၾကပ္​သူမို႔ ဂို​ေဒါင္​ထဲမွကားကိုခိုးထုတ္​ၿပီး ထြက္​သြား​ေလ​ေတာ့သည္​.. အထက္​တန္​း​ေရာက္​​ရင္​ ကိုယ္​တိုင္​ကား​ေမာင္​းၿပီး ​ေက်ာင္​းတက္​ရမည္​့​ေလာ့ဂ်စ္​ကို ဘယ္​သူမွသင္​စရာမလိုပဲ သူကတတ္​​ေလသည္​.. ထို႔​ေၾကာင္​့ သူ႔အ​ေဖကလည္​းစည္​းကမ္​းနဲ႔အညီ​ေနမယ္​ဆိုရင္​ သူ႔ရဲ႕ဆႏၵအတိုင္​းျဖစ္​​ေစရမယ္​ဟု အ​ေပးအယူလုပ္​ခဲ့​ေလသည္​.. သို႔​ေသာ္​.. ရည္​းစားအရမ္​း႐ႈပ္​သည္​ဟု ​ေက်ာင္​းကဆရာမ၏တိုင္​စာအရ သူအႏွစ္​သက္​ဆံုးျဖစ္​သည္​့ ကားကိုတစ္​လတိတိ ခ်ိတ္​ပိတ္​လိုက္​​ေလ​ေတာ့သည္​.. ထို႔အျပင္​ ပိတ္​ရက္​တိုင္​းလည္​းအျပင္​မထြက္​ရအမိန္​႔အား တစ္​လတိတိခ်မွတ္​​ေသးသည္​..

အခုသူက SeHun တို႔အိမ္​ကိုအရမ္​းသြားခ်င္​​ေနသည္​.. SeHun အိမ္​ကိုသြားမည္​ဟု ခြင္​့​ေတာင္​းလို႔ရႏိုင္​​ေသာ္​လည္​း သူ႔အားအ​ေစာင္​့အၾကပ္​နဲ႔လိုက္​ပို႔ၾကမွာသိ​ေနျပန္​​ေသး​ေတာ့ သူစိတ္​အက်ဥ္​းၾကပ္​မခံႏိုင္​.. ကားမ​ေမာင္​းရတာလည္​း ဘယ္​​ေလာက္​ၾကာ​ေနၿပီလဲ.. ဒါ​ေၾကာင္​့ပဲ ခိုးထြက္​လာခဲ့ျခင္​းျဖစ္​သည္​..

REGRET (2021)Where stories live. Discover now