Deniz
Heycan belkide biraz korku bunlar bedenimi esir almış durumdaydı elimdeki hamilelik testi pozitifti hamileydim ve çocuğumun babası benim babacık dediğim patronumdu.
Barlas- deniz bebeğim iyimisin Saatlerdir tuvaletesin regıl olduysan utanmana gerek yok biliyorsun.
Duyduğum sesle yüzüm kireç gibi olmuştu babacığıma bunu asla söyleyemezdim bu bebeği aldırmam gerekiyordu elimdeki testi aceleyle çöpe atıp elimi yüzümü yıkayıp kapıyı açtım hala biraz ellerim titriyordu.
Buna engel olamıyordum.. kapının yanında dikilen babacığım beni gördüğünde gülümseyip beni kendisine çekip sarıldı kafamı göğsüne yaslayıp sakinleşmeye çalıştım ya öğrenip benden iğrenip beni evden atarsa gidecek yerim yoktu ve ben babacığımsız yaşayamazdım başıma konan öpücükle bütün düşüncelerimden sıyrılıp kedi gibi kafamı göğsüne sürtdüm.
Daha fazla öpmesini ilgilenmesini istiyordum benimle belimdeki eller kalçama doğru kaydığında derin nefes aldım bir haftadır bana dokunmuyordu bu benim şirkete kapri pantalon ve içimi belli eden tül gömlek giydiğim için cezamdı ama çok yakışmıştı bana onlar !?
Genede uzun zamandır bana dokunmadığı için çok istiyordum kedi gibi mırıldandım o sırada başımdan aşağı kaynar sular döküldüğünü hisetdim ben hamileydim yapmak güvenli olmazdı panikle babacığımın göğsünden ayrılıp onu itmeye çalıştım bana şaşkınlıkla bakan yeşil gözlerle kendimi çok kötü hisetdim.
Barlas- bebeğim? Bişiymi oldu iyimisin neden yüzün solgun hastamısın.
Deniz- ha haha hayır babacık ben çok çok fazla hatda çoooook fazla sağlıklıyım havamı sıcak ne babacık dondurma yemeyemi gitsek hı~
Yeşil gözleri şüpheyle kısılıp bana inanmıyor gibi bakmıştı birden beni kucağına alıp zavalı kalçama sertce vurdu.
Barlas- yaramaz bebeğim kurallarımı unutdumu acaba.
Bana Kaşlarını çatarak bakan babacığım ile kafamı iki yana salladım tekrar kalçama sertçe vurmasıyla acıyla inleyip başımı boynuna sakladım.
Barlas- o zaman neden yalan söylüyor bu yaramaz bebek babacığının yalandan nefret etmesine rağmen.
Deniz- söylemiyorum babacık iyiyim canım dondurma istemişti.
Tekrar elini kaldırdığında vuracak sanıp korkuyla kafamı boynuna sakladığımda yavaşça kalçamı okşamaya başladı gelen kısık gülme sesiyle kafamı kaldırıp babacığıma baktım.
Barlas- benden korkma bebeğim.
Yanağımı hafifçe öpüp ilerlemeye başladı koridorda başımı boynuna yaslayıp kokusunu içime çektim çok hoşuma gidiyordu.
Barlas- tekrar soruyorum Deniz nolduğunu anlat yada ben kendim öğrenirim ama ben öğrenirsem iyi olmaz biliyorsun.
Oturma odasına geldiğimizde koltuğa kucağında benle oturup benide göğsüne yasladı başımı kalbinin olduğu yere yasladım sakin düzenli atan kalbi ne zaman bu şekilde otursak kendimi çok huzurlu hissediyordum babacığım beni herşeyden korurdu.
Babacığım sabırla konuşmamı bekliyordu başını saçlarıma gömmüş arada öpüp derin nefes alıyordu kalp atışlarını dinlerken aklıma gelen şeyle gözlerim doldu karnımdaki bebekte canlıyı kalbi atmaya başlayacaktı küçük elleri daha fazla kendimi tutamayıp ağlamaya başladım.
Babacığım bu anı bekliyormuş gini saçlarıma öpücük kondurup sıkıca sarıldı bana.
Barlas- seni bu kadar üzen ne bebeğim babacığına söyleyebilirsin korkmana gerek yok seni herşeyden herkesten korurum seni hep seveceğim.
Babacığıma güveniyordum o benim tek ailemdi beni istemezse zaten yaşamam için sebep olmayacaktı derin nefes alıp babacığıma baktım.
Deniz- ba babacık ben.
Bakışlarımı kaçırdım beni bırakmasını istemiyordum ben böyle olsun istememiştim yüzümü elleri arasına alarak bana şefkatle bakan babacımla gülümsedim.
Deniz- babacık be ben hamileyim.
Hey hey heeeeeeeeeey nabersiniz aşklarım çikitalarım yeni kurgu ile sizlerleyim U^U çok özendim bu kurguyu yazmayı aslında aklımda kurgu bitirmeden yeni kurgu falan yoktu ama yapmak istedim uzun tutmiycam ama bu kurguyu sanırım.
Çünkü ben bebek sevmem T-T ya severimde bana şuan hayatı cehennem eden küçük şam şeytanı var evde ona burdan selamlar evimden git artık bu arada velet kjdjdjskksks çok uyuz çocuk fobim oldu ahem konu bu değil.
kitap hakkındaki fikirlerinizi çok merak ediyorum bana biliyorsanız özelden veya yorumlardan yazarmısınız hamilelik nasıl geçiriyor U^U öptüm aşklar bay bay
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir meleğin gülümsemesi~ 《Mpreg》bxb Bırakıldı
FantasyMasum birazda saf ve sakar melek gülümsemesine sahip maviş gözlü sevimli bir sekreter. Ve onun tam tersi olan patronu... veya babacığı ve beklemedikleri anda aniden kapılarını çalacak olan aşklarının meyvesi~