2 bölüm

4.5K 164 177
                                    

Barlas

Şansa,tesadüflere,mucizelere inanmazdım başarının bişeyi elde etmenin tek yolu çalışmaktı inandığım şey buydu minik bebeğimle tanışana kadar o tanrının bana bir mucizesiydi büyük mavi gözleri küçük burnu güneş gibi parlak sarı saçlarıyla bebeğim bu dünyadaki en değerli şeydi benim için.

Deniz- babacık be ben hamileyimm

3 kelime hayatımı sonsuza dek değiştirmişti kucağımdaki bebeğim şaşkınlıkla bakıyordum mavi gözleri tekrar dolmaya başlayıp ağlamasıyla şok olmuş şekilde bebeğime baktım neden ağlıyordu bi yerimi acıyordu yoksa mutluluktanmı sebebi ne olursa olsun bebeğim ağlamamalıydı ?!

Barlas- şşsssh noldu benim minik bebeğime deniz ağlama aşkım noldu söyle bir yerinmi acıyor.

Kucağımdaki bebeğimi koltuğa yatırıp yanına uzanıp kendime çekip sarıldım sıkıca.

Deniz- hıck ba babacık özürdilerim böyle olsun istemedim hıck onu aldıracağım lütfen benden nefret  etme beni dışarı atma.

Duyduğum şeylerlerle öfkeyle bebeğime baktım ve pişman çok olacağım şeyleri dedim.

Barlas- ne diyorsun sen deniz dediklerini kulağın duyuyorum ha!?

Tanrım hayır hayır hayır ağzımı sikim bebeğime anlık sinirle asla söyleyemem gereken şeyler söyledim şuanda bunlar duyması gereken en son şeylerdi yüksek sesle sarsılarak ağlıyordu ağlaması çok şiddetliydi yüzü kızarmış şekilde ağlarken nefessiz kalıyordu pişmanlık bütün vücudumu sardı zavallı bebeğimi belinden tutup kendime doğru çekip göğsümün üstüne yatırıp belini okşamaya başladım diğer elimle yavaşça kalçasını pat patlıyordum.

Barlas- hayır hayır bebeğim şssssh deniz iki gözümün Çiçeği nefesim küçük bebeğim ağlama özürdilerim bebeğimizi aldıracağını söylediğin için anlık olarak çok sinirlendim bebeğim özürdilerim.

Zavallı bebeğim ağlamaktan sesi gitmeye başlamıştı öksürüp ağlamaya devam ediyordu boynuna küçük öpücükler kondurup sakinleşmesi için kulağına onu çok sevdiğimi fısıldıyordum.

Aradan 10 dakika kadar geçtikten sonra bebeğimin ağlaması iç çekişlere dönmeye başlamıştı.

Barlas- geçti geçti babacığının küçük bebeği şssh ağlama artık kıyamam ben senin değerli incilerine.

Deniz- hıck ba babacık sen kızmadınmı yani hamile olmama.

Mavi büyük gözleri kızarmış küçük düğme burnunu çekerken masum şekilde sorduğu şeyle gülümseyip kalçasından kendime doğru çekip kiraz tadındaki dudaklarını öptüm.

Barlas- bebeğim neden kızıyim aksine çok mutlu oldum küçük bebeğim hamile demek hmm~

Kafasını göğsüme koyup derin nefes almaya başladı bebeğim sakinleşmeye çalışıyordu.

Deniz- evet babacık nasıl oldu bilmiyorum be- ben regıl olmamıştım ve korktuğum için bekledim ama olamadım bu yüzünden eczaneye gidip test aldım.

Gözlerini kaşıyan bebeğimin elini tutup uzaklaştırdım gözünden dahada kızarması istemiyordum gözünün.

Bebeğimin kendisi gibi küçük olan karnına bakıp gülümseyip yavaşça okşadım orda ikimizden bir parça vardı aklıma gelen şeyle koltukta doğrulup bebeğimide sırtından destekledim bana meraklı gözlerle bakan bebeğimle gülümsedim.

Barlas- hastaneye gi-.

Daha sözümü bitirmeden kucağımdan fırlayan bebeğimle tek kaşımı kaldırıp ona baktım deniz hastaneden ve doktorlardan nefret ediyordu.

Bir meleğin gülümsemesi~ 《Mpreg》bxb Bırakıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin