5 bölüm

2.7K 122 223
                                    

Dikat bu bölüm +15 +18 resim gif ve cinsel unsur bulundurur .

Barlas

Saat gecenin ikisiydi ve eve yeni dönebilmiştim kapıyı açmamla üstüme atlayan denizi zarzor tutmuştum elimdeki poşetlerle

Barlas- bebeğim sakin ol aldım nektari.

Gözleri parlayan bebeğime gülümsedim elimdeki poşetden nektariyi alıp ısırmaya kalkması ile elinden aldım.

Barlas- yıkamadan yemek yok.

Kucağımdaki bebeğimle mutfağa gidip hepsimi tezgaha bıraktım deniz hamileliğinin 2 ci ayındaydı haliyle değişik şeylere aş eriyordu bunlar mevsimi olmayan şeylerden tutun saçma şeylere kadardı gece birden beni uyandırmış karnını tutarak profiterolün yanında İtalyan karamelli dondurma ve peynirli doristos istedi.

" cnm şuan ne çekiyorsa onu yazıyorum kzjsjsjsjs"

Nektarileri güzelce yıkayıp soyup dilimledim denizse kedi gibi dudaklarını yalayıp elimdeki nektariye bakıyordu gülüp yemesi için uzatdım elimi küçük elleri ile tutup yemeye başladı gözlerini kapatıp mutlu şekilde mırıldanıyordu elimdeki son parçayıda yemişti biten nektariyle yüzü asıldığı için yeni bir parça alacakken parmaklarımı ağzına alıp emmesi ile şokla denize baktım.

Deniz- babacın eline bulaşmış birazı çok tatlı.

Deniz ciden sınırlarımı zorlamak yerine yıkıyordu ama kuralları ben koyarım elimi ağzından çekip dolgun alt dudağını öpmeye başladım ısırmamla inleyip gözlerini kapatdı ne kadar devam etmek istesemde saat gecenin ikisi ve biz mutfaktaydık son kez bebeğimi öpüp ayrıldım.

Deniz- ama babacık.

Bebeğimin burnunun ucunu öpüp lavaboya gidip ellerimi yıkadım.

Barlas- uyku saatin Deniz doğru yatağa.

Somurtan bebeğimi gelin stili kucağıma aldım artık eskisi gibi taşıyamazdım denizin karnı iyce çıktığı için bişey olmasından korkuyordum.

Odaya geldiğimizde Deniz esnedi gülümseyip onu yatağa bırakıp bakım kremlerini aldım karnı büyüdükçe çatlaklar oluşuyordu Deniz bebeğimizi sevsede bu durumdan dolayı çok ağlıyordu gizlice artık onu sevmiycem diye ama ben onun saçının teline bile aşıktım.

Karnını hafifçe öpüp kremi sürmeye başladım Deniz huylanıp sağa solla dönüyordu.

Barlas- Deniz uslu dur.

Deniz

Sabah aniden yataktan koşarak banyoya gitdim midemdeki herşeyi kusmuş olmama rağmen midem hala çok kötüydü banyoda yere çöküp ağlamaya başladım.

Duyduğum adım sesleriyle kafamı kapıya çevirdim Barlas gelmişti bebek gibi kollarımı ona uzatdım gülümseyip beni kucağına aldı.

Barlas- iyimisin Deniz.

Başımı göğsüne yaslayıp derin nefes aldım.

Deniz- midem bulanıyor sadece babacık.

Beni dikkatlice yatağıma yatırıp başı mın altını ve belimi yastıkla destekledi karnım iyce büyüdü için zorlanıyordum yatarken biraz.

Barlas- biraz daha uyu meleğim sabah sana hoş bir sürprizim olucak.

Deniz- ne neee süpriz ne babacık.

Barlas- adı üstünde sürpriz deniz uyu hadi.

Sabah 9 da tekrar uyanmıştım sürpriz yüzünden uyuyamıyordummm!!!

Bir meleğin gülümsemesi~ 《Mpreg》bxb Bırakıldı Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin