Barlas
Kucağımdaki bebeğimle hastanedeki işlerimizi halletmiş otoparkta arabaya doğru gidiyorduk deniz hiç sesini çıkartmıyordu öfkeli olduğumu biliyordu.
Deniz- babacık be-
Barlas- sen bebeğim dinliyorum.
Deniz- özürdilerim..
Bebeğime bakıp gözlerimi kısarak baktıktan sonra arabanın kapısını açıp arka koltuğa Bebeğimi yatırıp arabaya girip kapıyı kapatdım yatdığı yerde bana masum şekilde bakan bebeğime gülümseyip üzerine doğru eğilip öpmeye başladım gözlerini kapatıp anında karşılık vermeye başlayan bebeğime biraz üzüldüm birazdan ona yapacaklarımı bilmeden masum şekilde öpücüğe kapılmıştı.
Fark Deniz onu ne zamsn öpmeye başlasam dünyadan soyutlanırdı küçüğüm birden iki elini tek elimle tutup bebeğimin başının üstünde birleştirdim bunu beklemediği için gözleri şaşkınlıkla açılıp bana baktığında ellerini sıkıca tutarken gülümsedim bebeğime.
Barlas- cezalısın bebeğim hamile olduğun için bu duruma dahada sinirlendim ama bebeğimiz için farklı ceza alacaksın.
Deniz- özürdilerim babacık özürdilerim lütfen.
Arabanın içindeki küçük siyah çantayı alıp içinden denizin küçük tüylü kelepçelerini alıp ellerini bağladım bebeğime baktımda gülmeme engel olamadım çoktan sertleşmişti deniz asla kabul etmezdi ama onu bağlamamı kısıtlamamı kendime muhtaç etmem ona çok büyük haz veriyordu.
Elime aldığım ipi kelepcnin arasından geçirip Arabanın içindeki özel olarak yaptırdığım yere dolayıp düğüm atdım bebeğimin üstündekilerden kurtulup yemeğe en sevdiğim yerden başladım göğüs ucunu ağzıma alıp dişlerim arasında küçük tepeciği ezdim.
Deniz- AHMM ba babacık.
Diğer göğüs ucunu parmaklarım arasına alıp sıkıp çekiştirmeye başladım yeterli olduğunu düşünüp kafamı kaldırdığında deniz tamamen dağılmış şekilde bana bakıyordu şişmiş göğüs ucunu parmaklarım arasına alıp sıktığımda inleyip kaçmaya çalıştı.
Barlas- bebeğimin küçük göğüsleri biraz büyümüş sanki hmm.
Ben göğüsleri ile ilgilenirken bebeğim bakışlarını benden çekip göğüslerine baktinda gülümsedim.
Barlas- ordan süt gelecek değilmi bebeğim bebeğimin sütü.
Deniz bayık şekilde bana bakmaya devam ederken üstüne eğilip şişkin göğüs ucunu ağzıma alıp sert şekilde emmeye başladım.
Deniz- AHHHHMM BARLASS!?
Bebeğime bakışlarımı bebeğime doğru çevirdiğimde kafasını arkaya atmış dişlerini sıkıyordu gülüp bebeğimin diğer göğsüne aynısını yapmaya başladım parmaklarımı ağzına uzatıp bebeğime baktım demek istediğimi anlamış şekilde ağzını açıp emmeye başladı.
Diğer elimi pantalonunun içine sokup bebeğimin küçük deliğine parmaklarıyla baskı yapmaya başladım.
Barlas- hmmm~ bebeğimin sütü neden gelmiyor acaba burda bişiy yokmu henüz emin olmak daha iyi degilmi bebeğim ama.
Deniz cevap veremeyecek kadar kendinden geçmiş durumdaydı göğüs ucunu sertçe dişleyip emmeye devam edecektim tabiki küçük bebeğimin tadına önce ben bakıcaktım denizin bütün ilkleri benimdi.
Deniz- ahmm y yeter babacık ya yalvarırım.
Yeterince ıslanan parmaklarımı bebeğimin ağzından çıkartıp doğrulup pantalonunu ve baksırını aynanda çekip çıkartdım bebeğimin küçük deliğine doğru eğilip hafifçe öptüm kasılan bebeğimin rahatlaması için hafifçe bacaklarının arasına hafif öpücükler kondurup okşadım iki parmağımı küçük deliğin önüne getirip yavaşça içine itdim inleyerek kendisini kasan bebeğime gülümseyip.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir meleğin gülümsemesi~ 《Mpreg》bxb Bırakıldı
FantasyMasum birazda saf ve sakar melek gülümsemesine sahip maviş gözlü sevimli bir sekreter. Ve onun tam tersi olan patronu... veya babacığı ve beklemedikleri anda aniden kapılarını çalacak olan aşklarının meyvesi~