Bugün hem lisa hemde jisoo için kötü geçecek bir gündü. Lisa jisoo'nun babası zoruyla onun en büyük ve hassas olduğu sırrını tüm okula söyleyecekti.
Lisa bunu istemiyordu. Sevdiği kadının gözlerinin önünde kahrolmasını istemiyordu. Hepsi o aşağılık adam yüzündendi. Eğer o olmasaydı... Her şey çok güzel olabilirdi.
Lisa titrek ve utanç dolu adımlarla okula giriş yaptı. Çok korkuyordu. Üzgündü. Pişmandı. Bir çok duyguyu aynı anda yaşıyordu Lisa. Ama bu onun suçu değildi. Annesi ölecekti bunları yapmasa. Bulunduğu durum çok korkunçtu.
Sınıfa yavaşça adımını attı. Lisa popüler biriydi. Hemen sınıftan random bir kişiye okuldaki herkesi bahçeye toplamasını söyledi. Çocuk itiraz etmeden Lisa'nın dediğini onayladı.
Lisa bahçeye geldiğinde neredeyse herkesin orada olduğunu gördü. İnsanların arasından hızlıca geçerek tam ortaya vardı ve sesli bir şekilde öksürdü. Herkes dikkatini oraya vermişti. Lisa etrafına göz attığında Jisoo'nun en önde meraklı gözlerle kendisine baktığını gördü. İşte şimdi bulunduğu duruma bir kez daha lanet okudu.
" Evet arkadaşlar, ilk olarak buraya geldiğiniz için teşekkür ederim. Konumuza gelirsek..."
Lisa derin bir nefes aldı. Bunu yapmayı hiç istemiyordu ama zorundaydı.
" Bugün bu okuldan birinin iğrençliğini açıklayacağım. "
Lisa Jisoo'ya göz ucuyla baktığında korktuğunu anlamıştı. İçinden yüzlerce kez özür diledi Jisoo'dan. Ama bu fayda etmezdi.
" Kim Jisoo, seni böyle alalım. "
Jisoo şoke olmuştu. İlk olarak yaşananları idrak edememişti ama anladığında korkudan titremeye başlamıştı. Jisoo yavaşça ortaya, Lisa'nın yanına geçti.
Lisa istemeyerek Jisoo'yu kolundan sertçe tuttu ve yanına getirdi.
" Evet Jisoo'cum. Annenin sürtüklüğünden bahsetmek ister misin? "
Jisoo'nun gözleri dolmuştu ve bir göz yaşı yanağından kıyafetine doğru yol almıştı. Lisa ağlayacak gibiydi ama kendini tuttu.
Herkes şoke içerisindeydi. Bahçedeki herkesin gözleri büyümüş, ağızları bir karış açılmıştı. Lisa Jisoo'nun konuşmayacağını anladığında konuya girdi.
" Evet arkadaşlar, Kim Jisoo'nun annesi bir hayat kadını! Jisoo? Annen sana erkeklerin altında nasıl zevkle inlediğini anlattı mı? "
Jisoo'nun gözyaşları yuvalarından teker teker çıkarken Lisa hayatında ilk defa bu kadar kötü hissetmişti. Sevdiği kadın gözünün önünde, tüm okulun önünde ağlıyordu.
" Tam bir sürtüksün Jisoo. "
Jisoo hemen dışarıya doğru koştu. Lisa ise çaresiz gözlerle onun gidişini izledi.
---
Bi bokluk yaotim