Finale son bir😇
--
Jisoo o gergin sabaha Lisa'nın göğsünde uyanmıştı. Lisa'nın konuşmasından sonra rahatlamıştı fakat içindeki kötü his asla gitmiyordu.
Lisa'yı uyandırmayacak şekilde banyoda üstünü değiştirdi ve Lisa'nın annesine bakmak için alt kata indi.
Alt kata indiğinde Lisa'nın annesinin büyük masanın üstünde kağıtlar ile birlikte uyuya kaldığını gördü.
Ona iyilik yapmak için kahvaltı hazırlamaya başladı.Her şeyden azar azar koyarak mükemmel bir kahvaltı sofrası çıkarmıştı ortaya. Hemen Lisa'nın annesini uyandırmaya gitti.
Jisoo : Hey! Sabah olduuuuuuu uyanııııınn.
Lisa'nın annesi kan çanağına dönmüş olan gözleriyle Jisoo'ya baktı ve yavaşca masadan kalktı.
Lisa'nın annesi : Günaydın Jisoo. Lisa uyandı mı?
Jisoo : Günaydın. En son baktığımda uyuyordu.
Lisa'nın annesi : Tamam canım sağol.
Jisoo gülümseyerek Lisa'yı uyandırmaya gitti. Tabii, odaya girdiğinde yataktan düşmüş bir şekilde yerde uyuyan Lisa görmeyi beklemiyordu.
Jisoo : Aptal! Yerde ne yapıyorsun?
Lisa huysuzca gözlerini açtı ve yaklaşık on saniye sonra yerde olduğunun farkında vardı. Hemen ayağa kalktı ve anlamaz gözlerle etrafa baktı. Jisoo bu sırada gülmekten karnını tutuyordu.
Lisa : Hey, gülme!
Bunun üzerine Jisoo daha fazla gülmeye başladı ve Lisa'yı orada tek başına bıraktı.
Lisa üzerini giyerek hemen aşağı indi ve güzel mi güzel bir sofrayla karşılaştı.
Lisa : Döktürmüşsün annem!
Lisa'nın annesi : Aslında Jisoo yaptı bebeğim.
Lisa : Oha böyle yeteneklerin vardı da bize niye söylemedin?
Jisoo : Gerçek bir sanatçıyım ben be!
Lisa : Ne alaka?
Jisoo : Çok alaka.
Kahvaltı Lisa ve Jisoo'nun atışmalarıyla başlamış, devam etmiş ve sona ermişti.
---
Karakola gidecekleri sırada Lisa'nın annesi tüm kanıtları vs. dosyaya koymuştu. Arabayla karakola doğru yola çıkmışlardi. Lisa hep Jisoo'nun elini tutuyordu. Jisoo ise Lisa'nın dokunuşlarından, gözlerinden ne demek istediğini anlayıp rahatlıyordu. Adeta ağrı kesici gibiydi.
---
Karakola geldiklerinde Jisoo olayı baştam sona, en ince ayrıntısına kadar anlatmıştı. Dosyayı da polislere vermişlerdi.
Lisa'nın annesi Jisoo'nun babasının adresini polislere vermişti. Bu sırada Jisoo babasına "Yarım saate oradayım. Koruma falan olmasın, özel konuşalım." diye bir mesaj atmıştı. Babası da bunu onaylamıştı.
Plan baştan planlandığı gibi gidecekti.
Jisoo babasının yanına konuşmaya gidecekti ve o sırada arkadan polisler onu takip edecekti. En boşlukta bulduğu anda savunmaya geçeceklerdi.Üçlü, en arka koltuğa bindiler. Dikkat çekmemek için sivil arabayla gidiyorlardı. Yaklaşık üç tane araba vardı ve renkleri farklı olduğu için dikkat çekmiyordu.
Jisoo fısıldadı :
" Başlıyoruz. "