1×××.Bölüm...°

22 3 0
                                    

Bugün okula gitme vaktim gelmişti,iki yıldır gitmemiştim,
ancak uzaktan eğitimle devam etmiştim... Şimdi ise son yılım olduğu için gitmek zorundaydım.Annem ,babam yaşadıklarımı bilmiyordu.Sadece geçici psikolojik bozukluk geçirdiğimi düşündükleri için ,evde devam etmeme izin vermişlerdi.Ama şimdi kaçarım yoktu,bir hayatım vardı. Devam etmek zorundaydım. Kendi dünyamda takılarak yol alamazdım.Düşüncelerimden arınmış pufuduk yatağımdan kalkmıştım.Aynamın karşısına geçip kendime bakıyordum. Herşeye rağmen beni mutlu eden eylemlerden biriydi sadece. Saçlarımla oynayıp şekilden şekile girip eğlenmek sabah rutinlerimdi.Nadir küçük mutluluklara sahiptim,içimde ki çocuk sadece kendimeydi,bulunduğum dünyamı seviyor,onun dışına çıkmak istemiyordum.Şimdi ise kendi dünyamda ki eğlenceleri bırakıp,gerçeklerle yüzleşme vaktiydi.Daha fazla oyalanmadan rutin işlerimi halledip üstümü giyindim.Sonbahar olsada arada olan havada ki sıcaklık beni mahfediyordu.Bahçede püfür ,püfür rüzgar eserken okula gitmek niyeydi.Şimdiden, rahatlıkdan, kalçam ağrıyana kadar oturup ders çalışmayı özlemiştim "ah ah nerde o eski günler".Bi kurtulamamıştım şu zınlıktan yıllardır peşimde maşallah..
Merdinvenleri kayarak iniyordum bazen sıra dışı şeyler yaşamak güzeldi ,kendimi sebepsizce bişi saniyorum, hıh saçlarımı da savurayım😄😍😜
Merve napiyorsun merdiven kolonun da?
Yine mi Nermin teyzenin kızı..!
Beni her seferinde nasıl yakalıyor?merak ediyorum doğrusu gizli kamera flan mı var?
"Hande abla kızın yine merdivenlerden kayıyor"
Ne nerde Merve seni öldürücem, demedim mi sana oralara çıkma diye..? Gel buraya kaçma uzun zamandır anne terliği yememişsin belli...!
"Anne ,anneciğimm Melek yüzlü şeytan yalan söylüyor o sadece yansıma uyanamamış o yoksa ben sana karşı çıkarmıyım hiç aaa..."
Hande abla ,bana şeytan dedi.
"Yav yok Melek ablam dedim sana yeni uyanmışsın dünyadan haberin yok."
Merve,Merve beni delirtme...!
"Ben kaçmaya çalışırken ev ahali bana gülüyordu,babam bile pes yanii"
Melek yüzlü şeytan yapmıştı yine yapacağını ,kıskanç nolucak hıh, uğraşamam ama şimdilik. Şeytanlığımı rafa kaldırıp sofraya oturdum.Ne var ki kahvaltı edemeden vakit gelmişti.Herkezin bana garezi var anlaşılan, suratsız ninem bile buradaydı.Herkez keyif peşinde ohh!
Ben ise okula,ayh vuran vurana...!
Hayatıma atılan gollere şaşırmıyorum artık.Annem bile, bir elime tostu, bir elime anahtarı vererek, itekliye itekliye kapı dışarı etti .
Beni ,beni ,biricik Mervesini...!Ne yani, yoksa bende mi tarih oldum mumyalar gibi...!?
Kapıya anahtarla vuruyordum,hatta çığlık atıyordum,tam attınız onu aşamadık da. ayakkabı mı verin bari .
Kime diyorum heyt yeter be! Nefes nefes kalmış tostan bir ısırık alıp elimdeki herşeyi yere bırakmıştım, canım tostum. Kapıdan uzaklaşmış tüm hırsımla kapıya doğru koşmaya başladım. O hengameyle nere çakıldığımı merak ediyorum doğrusu.... Lan bu kapı çelik mi? hayırdır..!
Kendimi toparlarken ,yukarı baktığım yer ninem olmamasını çok isterdim ,ama hayatın her zaman ki golüyle başbaşayım ,ninemin dişler uçmuş ama nereye ...?
Meymenetsiz suratını hiç söylemiyorum bile ,herzaman ki sinirli huysuz bakışlar ,elindekilere baktım... ayh bakmaz olaydım...!ayakkabılarım can çekişiyor ,ultra küfürleri yolda...
Ninemin ,pörsümüş dişleri ayakkabımın içindeydi. Hem de salyalarıyla beraber. Onu bunu bırakın da bunlar benim en sevdiğim spor ayakkabılarımdı.Ağlamak istiyorum.Hemde hüngür hüngür...
Melek yüzlü şeytan, arkadan halimi görmüş..!
Anıra, anıra gülüyordu. Utanmasa anons yapacak beni meymenetsiz,kıskanç...
Herneyse sen aklımdasın melek yüzlü şeytan ıyh..
Ninoşum ,yine döktürüyordu ağıtlarını, anam babam fark etmeden ben kaçar.Merak etmeyin, ayakkabılarım sizin de bir mezarınız olucak. Merveniz sizi boşa almadı. Ellbet sahip çıkacağım size ve anılarımıza, ama sadece şimdi değil tabi gelince...Ninemin, yanından sıvışıp başka ayakkabılarımı alıp kaçmıştım huh sonunda be..!
Moturuma binmiş,bir de ben ağıt yakıyordum...Hep ninem mi olcak, başrol de..?Biraz da biz zirveyi görelim..! Çilekeş ben, zalimin ailesi ,nelere ,kimlere düşmüştüm ...!Ama sorun yok ben ve motorum diye bişi var .Ahenkle esen rüzgara kendimi bırakmış,motorumla tutkusu olduğum hızı yapmıştım.Bekleyin yollar ,Merveniz geliyor. Hahaha
Ve gelmiştim karanlık geçmişim olan okula...
"Yav öle mi ne çabuk "
"Sus iç ses eror verme artık."
İçeri giremiyordum ,farkında olmadan anılarım yine depreşmişti.Ruh halim ansızın değişme halindeydi.Neydi bu gözyaşlarım mı akıyordu şimdi de ,bu olmamalıydı işte .Kendi, içime bile hissettirmemeliydim ...Yoksa, yenilirdim duygularıma,benden eser kalmazdı .Mantığım herzerrem olmalıydı,zayıflığıma kimsenin sahip olmasına izin vermem...!Kimsenin beni anlamadığı yerde ağlamam saçmaydı.Hemen gözlerimde ki yaşı silip emin adımlarla, hasarım olan okuluma gidiyordum.Lavobo bulmalı ve kendime çeki düzen vermeliydim...
Lavoboya giderken duyduğum sesler, beni korkutmuştu. Ama merakım, korkumdan daha oteydi.Kesin, kesin pişman olucam....
Sesler, durulmuyor, daha da yükseliyordu. Hiç kimsemi duymuyordu, benim duyduğumu. "Allah'ım sana geliyorum"
Kızın ,sesi çığlığa dönüşüyordu. Yine de herşeye rağmen, aşağı kazan dairesine giden merdivene adım attım .Nefesimi ,tutmuş yavaş ,yavaş ilerliyordum.Kim burda ne yapabilirdi ki...?Kapı aralığından gördüğüm manzara felaketti.Nefesimi zar, zor tutmuş.Yavaş ,yavaş geri adım atıyordum.Bu okulda neler dönüyordu böle..!
Sessiz usulca yukarı yukarıya çıktım.Gördüğüm kişilerin net görüntüsünü hatırlıyorum,onlara bir daha yaklaşmayacağım garanti.Lavoboya girmiş nefesimi vermiştim sanki uzun zamandır morgdaymışım gibi...
Bu olayı unutucaktım görmedim,duymadım,bilmiyorum...San ki, hiç bir şey olmamış gibi." Evet öle..."
Kendime ,çeki düzen verip, önceden babam ,tarafından öğrendiğim sınıfıma yol alıyordum... Taki kapıyı açtığım anda biri tarafından çekilene kadar ...
Şiht sus !

¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬¬
Merve'nin ailesiyle olan didişmesi hoşunuza gittimi?
Okula gitmeme sebebi nedir? Tahminleri alayım...
Gördüğü felaket neydi..?
Çıkmayı başarsa da yakalanmış olabilir mi ?
Beğeni ve yorum yapmayı ihmal etmeyin arkadaşlar bir daha ki bölüm de görüşmek üzere....°

KARANLIK LİMİT( KATİL AVCISI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin