-Okuduğunuz saati yazın (00.44)-
Hikayelere genelde sabah uyanan güzel kızlar başlardı. Bense çalışma masamda yarın ki edebiyat sınavına çalışıyordum ya da çalışmaya çalışıyordum. Ben Karol, Karol Sevilla. Babam mimar annem avukat.
Mutlu bir kız hayatı yaşasam da aslında kendi çapımda da sorunlarım var. Defterimi yavaşça kapatırken yanıma aldığım kahveden bir yudum aldım ve toparlanıp sıcak bir duşa girdim. Daha sonra telefonumu aldım. Sınıf arkadaşlarımla olan gruba girdim. Hiç mesaj yazacak hâlim yoktu. Telefonu kapatıp gözlerimi kapattım. Sabah alarmla uyandım. Hemen okula hazırlanmak için banyoya gittim. Üstüme askılı beyaz bir bluz,mavi dar bir pantalon ve üstüne de okul gömelğini alıp diğer rutin işleri halledip,kahvaltı için aşağı indim. Annemler kahvaltı ediyorlardı. "Günaydın!"diyip hemen yerime geçip yemeğimi yemeğe başladım.K.A:Karol,kızım bugün sınavın var. Çalıştın mı?
K:Evet anneciğim,çalıştım. Ayrıca bugün Chiara ve Carolina ile buluşacağız.
K.B:Şoför sizi gideceğiniz yere kadar bıraksın kızım.
K:Babacığım gerek yok biz yürüyerek gideriz. Gerek yok.
K.B:Siz bilirsiniz. Eğer arabaya ihtiyaç olursa şoförü arayıp,konum atarsın.
K: Teşekkürler baba. Neyse ben artık çıkayım. Görüşürüz *annem ve babamın yanağından öptüm.*
K.A:A Karol! İlaçlarını unutma!
K:Tamam anneciğim. Hadi kaçtım ben!
K.A:Sınavda başarılar!
K.B:Başarılar güzelim!
Babam ve annemi evde bırakıp dışarıya çıktım. Arabaya binip çantamı yanıma atıp telefonla ilgilenmeye başladım. Araba durunca geldiğimizi anladım ve çantamı alıp arabadan çıktım. Okul bahçesine girdiğimde;gözüm bizimkileri aradı.
Jorge ve Chiara'yı görünce gülümseyip,yanlarına gittim. Jorge benim bestim oluyor. Aynı şekil de Chiara'da.K:Günaydın çocuklar! Ruggerolar nerde?
Ch:Kuzum Ruggero daha gelmedi,Agustin ve Carolina ise bugün kü edebiyat sınavına çalışıyorlar.
K:Anladım.
J:Dün Ruggero'yu aradım,açmadı. Başka arayanız oldu mu?
K:Ben gruba bile bakmadım. Sınava baya çalıştım.
Ch:Bende çok telefona bakamadım. Belki Aguslar biliyordur.
J:Neyse kızlar şaka maka siz bana kopya verirsiniz dimi?
Ch:Hayır tabii ki Jorge! Çalışsaydın! Neyse ben gidiyorum.
*Chiara gider.*
K:Seviyorsun dimi onu?
J:Hem de deliler gibi. Neyse kopya veririsin dimi?
K:Hadi yine bendensin. Ama yakalanırsan,biliyorsun.
J:Tamam patron sen nasıl istersen.
Ruggero ile siz nasıl gidiyor?K:Sınavlar yüzünden çok bir araya gelemiyoruz.
J:Neyse birkaç gün sonra buluşuruz.
K:Evet,bugün olmaz. Kızlarla alışverişe gideceğiz.
*Zil çalar.*
K:Hadi gidelim artık. Sınav zamanı.
J:Kopya vericeksin dimi dimi dimi
K:Vericem vericem tamam.
Sınıfa gitmek için Jorge ile ilerliyorduk. Sınıfa girdik ve sırada Ruggero'yu gördüm. Onu görmemiştik. Şaşırmıştım. Daha sonra sırama oturdum. Chiara ile birlikte oturuyordum. Edebiyat hocamız sınıfa girmişti. Hiçbir şey demeden kağıtları dağıttı. Bu kadını hiç sevmiyordum. Sınava başlamıştık. Arkamızda Ruggero ve Jorge vardı. Bende biraz yana doğru çekildim. Jorge, hoca telefonuna bakarken hemen kağıdıma bakıp cevapları geçiriyordu. Sonunda sınav bitmişti. Gayet iyiydi. Jorge birkaç yerde yalnış yaptı. Bunu yaptığında kopya çektiğimiz anlaşılmayacaktı. Hepimiz sınıftan çıktık ve koridora doğru ilerledik.
A:Sınavınız nasıl geçti?
J:Gayet iyiydi!
K:Kopyayı benden aldın tabii!
C:Jorge yine mi kopya ya
Ch:Klasik Lopez işleri.
J:Fazla bağırmayın! Birisi duyacak.
C:Ay hadi kantine gidelim ya.
K:Aynen ya
R:Siz gidin,ben birazdan geliyorum.
K:Nereye sevgilim?
R:Birkaç dakikaya gelirim aşkım,hadi siz gidin.
K:Tamam,gelin çocuklar.
Bizimkilerle kantine gittik. Jorge ve Carolina tost almıştı. Ben ve Chiarayla Agus'da çay-kahve aldık. Bir süre sonra nöbetçi öğretmen yanımızdan geçti ve biraz konuştuk. Daha sonra edebiyatçı kantine girdi. Sinirli olduğu yürüyüşünden ve o cırtlak pembe topuklu ayakkabılarının çıkardığı sesten anlaşılıyordu. Ben onu size anlatırken bir anda yanımızda bitti. Yine başlıyorduk!
H:Karol Sevilla ve Jorge López! Hemen odama!
J:Hayırdır hocam. Neden?
H:Bir arkadaşınız bana kopya çektiğinizi söyledi. 0 aldınız!
K:Ne? Hocam yalan söylüyor o arkadaş!
J:Evet hocam ben ve Karol dersimize çalıştık.
H:Ben dinlemem. HEMEN ODAMA!
Herkese selam!
Yeni hikayenin ilk bölümü ile karşınızdayım. Kısa bir bölüm oldu. Düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın. Beğenip,yorum yapmayı unutmayınız!
SEVİLİYORSUNUZ<3 💚🍀30/07/2021
590 Karakter🍎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝗩𝗮𝗿 𝗢𝗹𝗺𝗮𝘆𝗮𝗻 𝗛𝗮𝘆𝗮𝘁𝗹𝗮𝗿
Short StoryYoktun ama var gibiydin, Ben aşık oldum ya da deli, Yerin benim kalbimdeydi. Küçük bir boşluk gibiydi. Ne umutlar sığardı o boşluğa, Ya da küçük bir muhabbet kuşu... Herşey bir doğum gününde başlamıştı. Çok da güzel bir gündü oysaki! Hayali birkaç '...