•7

82 7 10
                                    

-Okuduğunuz saati yazın (21.17)-

"Sevgilisi mi?" diye sordum şaşkın gözlerle. Nasıl yani? Bir sevgilisi mi vardı?  Ruggero'nun bir sevgilisi. Kulağa hoş gelmiyordu.

"Evet, Ruggero'nun yeni sevgilisi" dedi Chiara gözlerini bana kitleyerek.

"Ne zamandan beri?" Ellerim zangır zangır titriyordu. İçimde tarifi bilinmez bir kalp ve mide ağrısı vardı.

"Siz ayrıldıktan iki gün sonra." dedi Jorge ve Chiara devam etti.

"Emilia ile çıkar sandık biz lakin öyle değilmiş olay. İki senedir arkadaşlarmış."

"Siz bu kadar şeyi ne ara, nasıl ve neden öğrendiniz?" diyiverdim gözlerim dolu bir şekilde.

"Hikayesinde soru cevap yapmıştı. Hatta Agustin sormuşmuş soruları. Birkaç hikayeleri var, istersen gösterelim." dedi Chiara.

"Ben onunla takipleşmeyi bıraktım."dedi Jorge ve ikimizde gözlerimizi ona çevirdik.

"Amacı bizi kıskandırmak. Bizim hikayeleri gördüğümüzü biliyor ve görebiliyor. Bizim bunları sana gösterdiğimizi sanıyor ve böyle davranmaya devam ediyor. Emilia ile 'sadece arkadaş'larmış." diye de ekledi Jorge.

"Bana o gün Emilia'ya aşığım demişti... Ayrıldığımız gün kafede."

"Amacı belli oldu, neyse gelirlerse birşey yapmazlar diye düşünüyorum." diye benim lafıma ekledi Chiara.

"Tamam neyse bunları konuşmayalım. Annenlere bu planı ilet Karol, partiden bir gün önce anneannenin evine gider, hazırlarız herşeyi. Anlaştık mı?" diye sordu Jorge.

"Anlaştık." dedik Chiara ile aynı anda.

"Karol kuzum biz artık gidelim. Yarın okulda seni mükemmel görmek istiyorum. Tamam?"

"Tamam ama bir sorum daha var. Bu kız okuldan değil dimi?"

"Ya alt sınıflarda ya da bizim okulda değil. Kız 16 yaşındaymış." diye cevap verdi Jorge.

"Sağol çakma marulum iyi geceler size!" dedim ve bizimkileri uğurlayıp duş alıp masama geçtim. Kalan birkaç ödevi yapıp yatağa uzanıp telefonumu aldım. Bizimkilere yazmaya başladım. Birkaç gündür konuşma fırsatım olmamıştı.

K:Nabersiniz sayın grup halkı!

V:Ooo Karol Hanım bir an
unutulduk sandık! Nerelerdeydin?

K:Doğum günü hazırlıkları canım.
Meşgulüm biraz.

Ma:Vayyy benim kuzumun
doğum günü mü varmışşşş.
Ne zaman?

K:9 Kasım.

V:E daha 4 gün var. Çok az
bir süre değil mi?

G:Senin gibi bir partiyi 2
haftada organize etmiyorlar
Valen'ciğim.

V:Sana da selam Gaston.

Ma:JAJAJAJJAJAJA

K:JAJAJAJAJAJAJA

M:Hello gençlik!

K:Naber Mich?

M:İyi valla bacım sen?

K:İyi olmaya çalışıyoruz işte.

𝗩𝗮𝗿 𝗢𝗹𝗺𝗮𝘆𝗮𝗻 𝗛𝗮𝘆𝗮𝘁𝗹𝗮𝗿Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin