3. Bölüm

50 10 15
                                    

Bu bölüm @Sans01010 katkılarıyla yazılmıştır. İyi okumalar.

(Frisk yavaşça gözlerini açtı , rüyasında gördükleri yavaş yavaş tekrar aklında canlanmaya başladı , tam tuhaf bir düşünce döngüsünün içindeyken...)

Chara: Sonunda uyanabildin uykucu

Frisk: Ha? Saat kaç ki?

Chara: Hmm , 12:06.

Frisk: O kadar uyudum mu ki ben?

Flowey: Nasıl bu kadar tembel olabiliyorsun ?

Frisk: Ben tembel değilim...sadece, çok yorgunum.

Chara: Yav yine bir iş yaptıysan Frisk.

Frisk: Hey ben bir kere sizden daha fazla çalıştım.

Chara: Aynen Aynen, hadi kalk , kahvaltıyı kaçırdın öğle yemeği yiyelim gel de

Frisk: Öff iyi tamam geliyorum.

(Kalkıp mutfağa gittiler ve Toriel'in fırından bir turta çıkarırken buldular)

Toriel: Frisk tam da zamanında uyandın. Turta soğudu. Hadi gelinde turtayı yiyelim.

Chara: O turtayı yemek için canımı veririm.

Frisk: O kadar güzel mi?

Chara: Yediğin her şeyi unut Frisk. Bu turta bir harika.

Flowey: Hadi gevezelik etmeyinde sofraya gelin.

Chara: Tamam be geliyoz.

(Herkes masaya oturdu ve Toriel turtayı tabaklara koyup masaya yerleştirdi)

Toriel: Afiye tolsun çocuklar.

(Toriel içeri gitmişti)

(Turtayı yemeye başlarlar , fakat Chara sürekli Frisk'e garip garip bakıyordur)

Frisk: Chara neden beni yiyecekmiş gibi bakıyorsun?

Chara: Merak etme bu turta varken seni yemem. Ama sende bir gariplik var Frisk.

Frisk: Ne garipliği? Ben buraya geldiğimizden beri normal davranıyorum.

Chara: Öylemi? İstersen bir kaç örnekle bu düşünceni ortadan kaldırabilirim.

Frisk: O örneklerin neymiş merak ettim.

Chara: Mesela Toriel'i görünce sanki onla önceden karşılaşmış gibi tepki verdin. Flowey'in bizi takip edeceğini doğru bildin. Normale göre daha yorgunsun. Ve nedense her şeyi biliyormuşsun gibi davranıyorsun.

Flowey: O haklı. Hatta bazı hareketlerin beni bile şüphelendiriyor.

Frisk: Sadece şey....

Chara: Ney?

Frisk: ben biraz yürüyüşe çıkıcam!

(Frisk başka bir şey söylemeden kendini hızla dışarı attı ve Harabeleri dolaşmaya başladı)

(Etrafta biraz gezindikten sonra tuhaf siyah bir ışık gördü)

(Kısa bir süre sonra önünde siyah bir küre belirdi ve bu küre yavaşça yok olurken içinde malum kişi belirdi)

Ikary Shigod: Merhaba Dostum. görüşmeyeli nasılsın?

Frisk: Merhaba , da , sen nerden çıktın ?

Ikary Shigod: Sadece ufak bir hediye verip gidecektim.

(Shigod'un elinde bir ruh oluştu)

Frisk: Bu ne için ?

Sevginin Sonsuzluğu Sezon 2 (Yeniden yapım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin