8. Bölüm

56 9 86
                                    

Luna uyandığı zaman bir koltuktaydı.

Gözlerini avuşturdu ve etrafına bakındı.

Sanki son bir kaç aydır uyuyordu.

Onun dışında garip olarak etraf zifiri karanlıktı.

Bu ona bir şeyi anımsattı... Sanki abisinin bahsettiği bir yer daha böyleydi.

Galiba burası o bahsettiği çıldırmış zaman tanrısının yeriydi.

İsmi neydi.

İsmi dilinin ucundaydı

Ikary: Ikary. O çıldırmış zaman tanrısı benim. İsmimi hatırlamaman beni çok üzdü bu arada.

Luna duyduğu ses ile irkilmişti ve yattığı koltuktan dikleşmişti.

Şimdi onu daha iyi görebiliyordu.

Siyah bir cübbe, sarı eller, garip bir yüz ve göğsündeki o yarık.

Luna: Sen kimsin?

Ikary: Zaman ve evren tanrısı.

Luna: Beni nereden tanıyorsun?

Ikary: Sen hatırlamazsın ama ben belli bir zaman diliminde abin ile çalıştım. İşte o zamandan beri tanıyorum. Ek olarak abin bana bir görev vermişti, seni korumam için bir görev. Görevimi yerine getirmeliyim değil mi?

Luna: Abim senden bahsetmişti. Bir hain olarak... bir de abimin ölümüne sebebiyet veren hadsizin teki olman detayı var! Araknid seni bulduğu gibi bin defa öldürecek.

Ikary: Klasik Krons'lar...

Ikary Luna'ya baktı.

Ikary: Aklın karışık gibi.

Luna: Evet öyle. Tüm bu şeyler ve sanki aylardır uyuyor gibi olmam... bana ne halt yaptın?

Ikary: Aslına bakarsak aylardır uyuyorsun. Son 3,5 aydır uyuyorsun. Ama korkma ben zaman tanrısıyım. Bir kaç şey ile bu ayı bir kaç saate sığdırdım. Buda demek oluyor ki sen uyurken aslında sadece bir kaç saat geçti. Yani sen uyurken de o üç buçuk aylık olayların hiç biri yaşanmadı.

Luna: Aptal mısın sen? Bu yasak değil mi?! Zaman ile oynamak ve kendin için kullanmak.

Ikary: O yasalar kendiliğinden oluşmadı. Abin ile ben oluşturduk o kuralları. Ama şu anda abin yok. Yani beni durduracak kişide yok.

Luna bu duyduklarına şaşırmıştı.

Luna: Bir de onun olmayışıyla övünür gibi söylüyorsun!

Ikary: Neden övünmeyeyim? Bence büyük iş başardım. Araknid çok sevgili lordunun kafasını koparmak zorunda kaldı.

Luna sinirden dişlerini sıktı ve kendine hakim olmaya çalıştı. Şu an bir kavga çıkarırsa her halükarda nalları dikerdi.

Luna: Peki... neden beni o saraydan çıkardın?

Ikary: O yerde kesinlikle memnun değildin ve sende kaçmak istiyordun. Zaten düşününce de haklısın. Nerdeyse ömrün boyunca aynı yerde kaldın ve bir de o korumalar var. Ayrıca Araknid'in yapıcaklarını da düşünürsek kesinlikle ordan çıkman lazımdı.

Luna bunları duyduğu zaman saray zamanını hatırladı ama nedense bu olayların yaşandığı anı hatırlayamıyordu. Sadece aklına bir patlama sesi geliyordu. Onun dışında pek bir şey yoktu.

Ikary: Şu anda pek fazla hatırlamaman çok normal. Ama merak etme zaman içinde bu anın dahada netleşir.

Luna: Beni cidden acıdığın için mi kaçırdın?

Sevginin Sonsuzluğu Sezon 2 (Yeniden yapım)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin