0.0

3.1K 114 46
                                    

ANİNDEN GELEN BİR CESARET İLE YAYINLANMIŞTIR. AMATÖRCE YAZILMIŞTIR YAZIM YANLIŞLARI VARSA KB BEBEKLER SAÇMA YERLER OLABİLİR FNAHJUGHAŞGHH

NOT1: Bölüm düzenlenmiştir.
⁂ ⁂ ⁂ ⁂

"Ah bebeğim! Sence burada benim gibisi varken, Burak sana bakar mı?" karşısında duran kızın gözleri dolarken bu durum sırıtmasına sebep olmuştu.

"B-ben şe-"

"Daha kekelemeden konuşamıyorsun, bir de sana mı bakacak"
"Hah güldürme beni" son kez kıza bakıp okulun tuvaletinden çıktı.

Omuzlarını dikleştirip, sağlam adımlarıyla sınıfına doğru ilerledi.

Kural1: Kimseye kendini ezdirme. Ezdirirsen ezerler

Sınıfa girdiğinde her zaman oturduğu en arkada, cam kenarında bulunan sırasına ilerledi. Tek oturuyordu. Arkadaşı yoktu.

Kural2: Arkadaşlık kurmak, ayak bağıdır.

Sınıfa girdiği an çalan zil ile dudaklarında tatmin olmuş bir gülümseme belirdi. Dakikti. Her zaman öyle olacaktı.

İşleyecekleri dersin kitap ve defterini çıkaracağı sırada içeri giren nöbetçi öğrencinin kendisinin adını  ve annesinin geldiğini söylemesi ile bundan vazgeçti.

İlk önce şişme montunu giydi ve hemen ardından çantasını sırtına taktı. Ders hocasına iyi dersler dedikten sonra sınıftan çıktı.

Kural6: Her zaman nazik ol

Aşağı indiğinde annesini görmesi ile kaşları çatıldı. Annesinin dudaklarındaki gülümseme gerilmesine yetmişti..

Annesi onu sevmezdi. Onun için gülümseyecek biri değildi.

"Anne? Neden geldin?"

"Ah! Sonunda! Hadi çabuk gidelim" genç kız şaşkın bir şekilde arabaya doğru yürüyen annesine bakarken kendisini toplayarak hızlı adımlarla annesine yetişti.

Arabaya bindiklerinde annesi arabayı çalıştırmış ve kullanmaya başlamıştı.

"Ne oluyor anne? Önemli derslerim vardı!?"

"Çok güzel şeyler oluyor Efser!" Genç kız göz devirdi. Annesi için güzel olan bir durum kendisi için güzel olmazdı, olamazdı.

Acaba evlatlıktan falan mı reddetmişti? Ama o zaman kendisi de sevinirdi. Belki bir şans olurdu. Aklına gelen başka bir fikir vardı.

"Bab-"

"Gittiğimiz yerde beni rezil edecek bir şey yapma sakın!" Efser sözlerini yuttu. Konuyu açamıyordu. Annesi ne diyeceğini anladığı an konuyu değiştiriyordu.

"Şimdi susup düzgünce otur"



⁂ ⁂ ⁂ ⁂
Finitooo diğer bölüm görüşürüzzzz

TANITIM GİBİ DÜŞÜNÜN BÖLÜMÜ <3

Bölümler düzenlemeye alındı bebeklerim. Kurgu dışında diğer her şey değişecek. Bir de karakterler aynı. Ama kim iyi kim kötü o kısım değişir mi bilemem..

Kayıp Zamanlar-Askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin