0.1

2K 103 102
                                    

İyi okumalarrrr

Not1: Bölüm düzenlenmiştir.



Hiçbir şey anlamıyordum. Annem gelmiş, beni okuldan alarak bu kafe tarzı yere getirmişti.

Şimdi ise karşımdaki aile ile bir şeyler konuşuyordu. Ne demişti sahi?

Onlar senin öz ailen

Bebekler doğumda karışmış

Sen benim kızım değilsin

Daha duyduklarımı sindiremden 'öz ailem' gelmişti. Şimdi ise kızların kimde kalacakları hakkında konuşuyorlardı.

Anasını satayım ben daha olayın şokundan çıkamayayım, bunlar gelsin, mal paylaşımı yapan ayrı çiftler gibi bizim kiminle kalacağımızı konuşsun.

Aman istediğiniz zaman gelip görebilirsiniz. Aman ben kızımı tanımak isterim. Böyle işin içine sıçarlar ama.

Götümde titreyen telefonumla elimi arka cebime atıp telefonumu aldım.

Gönderen: Burak
Efser müsaitsen buluşalımmı

Gönderilen: Burak
Evet. Müsaitim. Fuzra Kafedeyim. Gelebilirsin.

Gönderen: Burak
Geliyorum

Telefonumu masaya bırakıp etrafı seyretmeye başladım. Bir kaç dakikanın sonunda kafenin kapısı açıldı. Gördüğüm kişiyle gülümserken, ilk önce anneme döndüm. Bana bakıyordu.

"Ben bir gidip geliyorum" bakışların üstümde olduğunu o an fark ettim. Ayağa kalkıp Burak'ın yanına ilerlemeye başladım.

Yanına gidip kollarımı boynuna doladığımda, sağ elini belime sarmıştı. Ama fark ettiğim soğukluk canımı sıktı.

"Hoş geldin aşkım"

"Hoş buldum Efser"

"Efser? Bir sorun mu var?"

"Yo ne sorunu olcak ki?"

"Bilmem... Sen bana Efser demezdin genelde"

"Oturalım mı?" Kafamı onaylar anlamda salladığımda hemen yan taraftaki boş masaya oturduk.

"Ayrılalım"

"Ne!?"

"Ayrılalım işte. Artık eskisi gibi senden aynı enerjiyi alamıyorum. Bitsin"

Dudaklarımı konuşmak için araladım ama bir şey diyemedim. Son bir haftadır benimle ilgilenmemesinin sebebi buydu.

Omuzlarımı dikleştirdim. Ayağa kalkıp dudaklarıma yapmacık bir gülümseme yerleştirdim.

"Birkaç dakika bekler misin? Hemen geleceğim"

"Bekliyorum" bıkkın bir nefes alıp verdi ve beni onayladı.

Bu sırada annem ve diğer aile ayağa kalkmıştı.

"O zaman yarın herkes kendi kızını alır" annem kadını kafasını sallayarak onaylamıştı. Çıktıklarında annemle yalnız kalmanın fırsatını değerlendirmek isterdim ama ondan daha önemli işim vardı.

Kayıp Zamanlar-Askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin