Final Part 2

359 10 0
                                    

~~~

Kayra’dan

Yanına yaklaştığımda yanaklarının ıslak olduğunu fark ettim. Kapıda bekleyen Umay ve yanındaki kız kapıyı kapatıp dışarı çıkmıştılar, elimi yanağına yerleştirdiğimde yüzünü bana doğru çevirdi.

“Ne için ağlıyorsun?”

Dediğimde boğazından titrek bir hıçkırık kaçtı, gözlerim yanmaya başlamıştı, o ne zaman ağlasa ben burada ölüyordum. İçimi korku kaplarken yüzündeki elimin üzerine kendi elini yerleştirdi.

“Seni kaybetmekten korkuyorum Kayra, ben ne zaman yere düşsem sen benim ellerimden kavrayıp kaldırıyorsun, bu sefer kaldıramayacağını sandım... ”

Dilim damağım kurumuştu, göz kapaklarım ağır bir biçimde açılıp kapanırken ne zamandır tuttuğum nefesimi geri verdim. Alnımı alnına yaslayarak dudaklarına minik bir buse kondurdum,

“ Tam tersi olmasın o. ”

Dediğimde bana buruk bir gülümseme gönderdi,

“ Sen benim mavimsin, benim umudumsun, sen benim boşluğumsun. Ben sensiz yaşayamam Deniz, gözümde canlanıyor minik bir kızımız olsa onu öpmekten yanakları sarkardı, ”

Dedim ve duraksadım o sırada cümleyi o devam ettirdi.

“ Babasına aşık olur, bana ona dokunma diye kızardı.”

Bunu gerçekten isterdim. Bende devam ettim,

“ Oğlumuz olsaydı annem beni daha çok seviyor diyip atar yapardı. ”

Hoşlandığım kahkahası hafızama kazınırken o an onun gülüşünden öpmek istedim.

Acaba biliyor muydu kaç kişiyi öldürdüğünü, ya hafızasını kaybetmeseydi beni yine sever miydi? Tüm merak dolu sorularım bir köşede duruyordu.
Bu hayatlar masum birilerinin hayatları değildi. İki katilin hayatları idi...

“Ihm Kayra sana sesleniyorum. Duyuyor musun? ”

Dedi endişeyle, yüzüme bir tebessüm yerleştirdikten sonra,

“ Affedersin dalmışım, ne diyordun? ”

Gözleri ışıldamaya başladığında, daldığım için kendimi dövmek istedim, yeşil gözleri benim gözlerime sabitlenmişti.

“ Hani biz hayatlarımızı birleştirdik ya, yani evlendik, benden başka kimseye bakmayacağından emin olmam gerek değil mi? ”

Gerçekten şuan kahkaha bile atabilirdim, sorusuna cevap olarak,

“ Ben bakarım güzelim. ”

Dediğimde yüzünde sinirli bir ifade vardı hem de acayip sinirlenmişti,

“ Ben kızımıza âşık olursam da mı döveceksin? ”

Bakışları yumuşamıştı yüzünü bana yaklaştırdığında sert bir tokat attı, hadi ama ben öpeceğini sanmıştım cidden beklemiyordum aniden beni öpmeye başlayınca bu sefer şaşırmıştım.

“ Tokat beni sinirlendirdiğin içindi ama sonradan telafi ettiğin için hediyem olsun. ”

Diye fısıldadı. Şimdi ondan neden korktuğumu anlamıştım, en çokta dayağından korkuyordum. Ben onu sert öpmeye başlayınca, o da sert öpmeye başladı, sonra yumuşamaya başlamıştı dudaklarını ayırıp yüzünü omzuma gömdüğünde boğuk bir sesle,

“ En çokta senin omzundaki gamzeyi seviyorum,”

Dedikten sonra minik bir buse kondurmuştu ve titrememe sebep olmuştu. Huylandığımı biliyordu,

İntikam, Kin Ve AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin