MEDYA: Eskilerden bir çalışma, özel bir okurumdan gelmişti. Ama artık Francisco baş rolde değil :( ama Lucas var. :)
Vaktinde atamadım meşguldüm, lakin biz tamı tamına İKİ YILDIR WATTPAD' deyiz! Benim için anlamı çok büyük, koskoca iki yıl olmuş hikayem yayında olalı. İlk dönemler çok fazla kendimi sıkıyordum konu bulamayınca da saçmalıyordum lakin destekçilerim vardı sağ olsunlar. Bendeki hevesi size aktarmam gerekirse şöyle:
Sıcağı sıcağına yazmazsam bir daha o hikayeyle uğraşmazdım. Biliyorum çok kötü bir huyum var ve İ,KVA' nın yeni okuyucuları iki aydan fazladır bölüm bekliyorlar. Ne yapayım yapamıyorum, beceremiyorum. AMA SEVİNÇLİ BİR HABERİM VAR! DÜZENLENMEKTE OLAN HALİNE DEVAM EDİYORUM, YAZMAYA DEVAM EDECEĞİM, BÖLÜMLERİNİ EKLEYECEĞİM.
Bir de ilk zamanlarda ben ergenliğimin başlarında olduğumdan dolayı ergence satırlar karalamıştım lakin düzeltiyorum. Bir gün bir arkadaşıma hikayemi gösterdiğimde o bana aynen şöyle dedi:
"Betimleme yok, yazım yanlışların var ve en kötüsü de kurgun ve yazımın, kalemin berbat."
O gün o kadar çok ağlamıştım ki! Bilgisayarın başına geçtim ve eğlenerek yazdığım tüm bölümlerini sildim. Hikayemin tüm bölümlerini! Evlat acısı gibi bir şey ya! O kadar çok kırılmıştım ki, oturdum yirmi iki bölüm yazdım, taslağa attım. Onlar halen yayımdalar. Halen betimleme yapamıyorum orası ayrı fakat ben daha genç bir yazarım, geçmem gereken yollar, öğrenmem gereken taktikler var.
İ,KVA'ya devam edeceğim! İlk göz ağrıma devam edeceğim, o zaman ne yaşandıysa bunu hikayemden çıkarmam benim gözümde büyük bir yanlıştı. Ama anlık bir sinir, kırgınlık, üzüntü ile yaptım. Beni affedin lütfen.
İKİ yıl benim için dolu dolu geçti, Kayra, Deniz ( :( ), Afra, Buse, Simay, Burak, Berk, Cem, Ege... Hepsi benden bir parça, bende onlardan bir parçayım.En kötü karakterlerin bile iyi yanları vardır, biz küçükken saftık şimdi neden kötü olduk onu sorgulamamız lazım.
Dediğim gibi amacım ikinci yılımızı kutlamak ve hikayenin devam edeceğini bildirmek. Hepinizi seviyorum, tek tek özenle. Bana destek çıkanları da seviyorum çıkmayanları da çünkü en azından bana vakit ayırdınız. Hepinize çok teşekkür ederim, sağlıcakla kalın. Yaz tatili de yaklaştı malumunuz, iyi tatiller!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam, Kin Ve Aşk
Chick-Lit06.11.2015 Umudun bıraktığı yaralar, oluk oluk kan verirken kabuğundan dışarı, ben burada hala geri döneceğin günü bekliyorum. Bana dönüp sarılmanı, 'Gitmeyeceğim vallahi' demeni, yürürken her ne olursa olsun yine parmaklarınla uğraşmanı, her şakala...