5

14.9K 671 16
                                    

Alarmın çalmasıyla birlikte hemen kalkım ve üstüme kıyafetlerimi geçirerek aşağıya indim Merve hanım vardı

"ben çıkıyorum"

"tamam kızım kendine iyi bak"

Şuan helikopterdeydik karargaha ilk başta ben girdiğim zaman beni gören askerler şaşırmıştı çünkü Ahmet abiyi bu saatte yanıma geleceğimi düşünmemişlerdi herhalde . Ahmet abiler gizli görevde olmalarına rağmen askerliğe devam edebiliyorlardı ama ben her şeyi başından beri sakladığım için saklamam gerekiyordu . Pilot konuşarak görev yerimize geldiğimizi söylemişti iniş yapamadığı için biz havadan atlayacaktık tabi ki ilk ben atladım bizimkilerin arkamdan homurdandığını duyabiliyordum , beni yere basmamla birlikte görev başlamış oldu .
___________________________________________

Şuan helikopterdeydik geri dönüyorduk Allah'a şükür ki hiç birimizde bir şey yoktu . Hemen helikopterden inerek odama geçtim üstümü değiştirdim sonrasında da albayın bizi beklediği odaya giderek rapor verdim .

Eve geldim ve direkt uyudum çok yorulmuştum 18 saattir ayaktaydım o yüzden hemen uykum gelmişti zaten .

Merve hanımın beni uyandırmasıyla birlikte yemek yemeğe inmiştim diğerleri de gelmişti zaten onlara kafa selamı vererek masaya oturdum .Sesizce yemeğimi yemeğe başladım. Tam ağzıma bir kaşık daha atıyordum ki telefonum çaldı kopuz albay arıyordu bu adam bu aralar beni neden bu kadar çok arıyor acaba belkide görevin bitmesine az bi zaman kaldığı içindir telefonu açıp kulağıma götürdüm

"efendim"

" raporları resmi olarak yazıya geçmen gerekiyor yarın burada ol"

"tamam gelirim ben diğerlerine ben söylerim"

"tamam"Telefonu kapatıp Ahmet abiyi aradım.

"alo abi amcamın bizimle işi varmış onun yanına tekrardan bi yarın uğrayalım sen diğerlerine söylersin çok uzun sürmez hepiniz öğle arasında gelseniz yeter.

"tamam komutanım söylerim ben."Telefonu kapatarak yerine koydum kafamı kaldırdığım da hepsinin bana baktığını gördüm .

"Senin amcan Albay değil mi bu kadar boş zamanı bulup ta nasıl sizinle her gün görüşebiliyor ."

"amcam bizi askeriyeye çağırıyor onun işini orada yapıyoruz Ahmet abi doktor bazenleri o yardıma gidiyor onunla birlikte bende gidiyorum bu aralar fazla çağırmasının nedeni Yavuzlar la birlikte yeni bir revir yapmak istemeleri e onlar gidince bende gidiyorum o yüzden"

"anladım"Daha fazla da konuşmamıştık zaten salona geçerek oturduk benim canım çok sıkılıyordu Merve hanım evi tanıtırken yukarıda atış yeri var demişti aslında oraya gitsem daha iyi olur diğerlerine dönerek konuştum.

"atış odasına gidiyorum gelmek isteyen var mı?"  Herkes bana şaşkınca bakıyorlardı herhalde benden bunu beklemiyorlardı Poyraz gülerek ayağa kalktı

"sen mi atış yapacaksın güldürme beni ?" gülme o zaman be ben ne yapayım 

"hatırlatırım amcam albay ondan bir kaç öğrendiklerim var diyelim sen geliyor musun onu söyle bakalım?"

"tamam geliyorum bunu hiç kaçıracağımı zannetmiyorum"O peşimden gelirken diyerleri de gelmişti şuan ben ördek ve onlarda yavrularım gibiydi.

Odaya girdiğimiz zaman gerçek silah almıştım öyle oyuncak silahla hiç uğraşamazdım.

"bak iyi bak sende benden öğrenirsin bir kaç şey öyle herkese yardım etmem haberin olsun"

-gerek yok şuan bu odada ki herkesin senden daha iyi olduğuna eminim

Ona' sen öyle san' bakışı atıktan sonra tekrardan önüme döndüm Poyraza işaret verdiğim zaman başladık

Poyraz 8, 8, 8,9

Duygu 9, 9, 9, 10

Poyraz'a baktığım zaman bana şok olmuş gibi bakıyordu sonra yüzünü geri düzelterek.

"şans eseri vurmuşsun"

"hay hay şuan hepinizle bile yapsam aynı sonuç olacağına eminim"

Hepsiyle teker teker yapmıştım ve tabi ki kazanan ben olmuştum ,şuan yatağımdayım ve uyumaya çalışıyorum biraz zaman geçtikten sonra uykuya dalmıştım.
___________________________________________
Şuan okula gidiyordum Yağmur da yanımdaydı . Okula girip öğretmenler odasına çıktım Bahadırı gördüğüm zaman hemen yayına giderek konuşmaya başladım .

Sınıfa doğru gidiyordum öğretmenler zili çalmıştı . Sınıfa girip yerime oturdum dersi anlatmaya başlamıştım bir anda kapı çalındı gel dedikten sonra gelen kişiye baktığımda şok olmuştum onun burada ne işi vardı elimde olan kalem yeri boylamıştı ama bu adam burada olursa hiç iyi şeyler olmazdı .....

Son

Bölüm nasıldı

ALLAH'A EMANET OLUN






DUYGUSUZ / GERÇEK AİLE Mİ ?Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin