Herkeze öncelikle merhaba bu benim ilk kurgum hatam olursa affola
Duygu ;
Görevden dönmüştük ,hafif sıyrıklarım vardı , Ahmet abiyle birlikte sıyrıkları baktırıyordum ,çok bir şey yoktu ama Kopuz albay sağolsun kesin bir dile red etmişti ve şuan revirdeydik ve benim hemen askeriyeden çıkmam gerekiyor çünkü biraz daha burada kalırsam risk oluşturabilirim o yüzden biraz sonra kalkıp gidicem , aslında öyle çok sorun etmezler çünkü askeriyede Ahmet abinin karısı olarak biliniyordum Ahmet abinin karısı ölmüştü kanserden ve dünya tatlısı iki çocuğu vardı Gece ve Güneş ikiside 5 yaşında bana anne diyorlar yani şimdilik öyle bilmelerinde hiç bir sorun yok bende zaten ikisini çok seviyorum .
benim lise bittikten sonra askeri üniversiteye yazıldım ve bunu geçtim bunu kimse bilmez herkes benim iki tur geçtikten sonra sağlık bölümünde kaldığı biliyor ama ben hepsini çok güzel sonuçlarla tamamladım hah onlar bilmese de olur.
Şuan beni özel Keskinoğlu okulunda öğretmen olarak biliyorlar ama öğretmen değilim hepsi sahte yani bilgilerim değil. Zaten almanca öğretmeniyim ve almancam ana dilim gibi ve zaten öğretmen olunca bunu öğretecekler bende onları öğretiyorum o yüzden hiç bir sorun yok.
Şuan askeriye de çardakların birinde oturuyorum biraz Ahmet abiye yakın davranıyorum ki yanlış anlasınlar Ahmet abi özür dilerim .Sancak ve Alp'le birlikte goy goy yapıyoruz tam ağzıma çayımı götüreceğim sırada telefonum çaldı arayan kişiye baktığımda göz devirmeden edemedim
köpek arıyor .....
Herkes susmuş telefonuma bakıyor benim göz devirdiğimi gördüklerinde anladılar kim olduğunu , acaba bu adamın benle ne işi var para desem para değil bu itler nereden bilmiyorum ama epey zengin anlamıyorum yani ikisi de çakışmıyor bu kadar parayı nereden buluyorlar .Telefon ben düşüncelerimde boğulurken kapanmıştı bende tam cebime geri koyacağım zaman tekrarda çaldı yine arıyordu.
" ne var köpek !""terbiyesiz özel keskinoğlu hastanesine gel bir saat içinde ."
"ne oldu ölüyor musun yoksa ?"
"yok aksine daha mutlu oluyorum senden kurtuluyorum çabuk gel bir saatin var."ben yüzüne kapattım gereksiz konuşmaya gerek yok.
"haydi ben kaçar kendinize iyi bakın."
"nereye komutanım."
" ya beni şu köpek aradı beymiş hastaneye filan gidecekmişim."
" bir şey olursa arayabilirsiniz komutanım."
" tamam hadi görüşürüz."
"&/ görüşürüz komutanım."Arabaya bindim ve hastaneye doğru sürmeye başladım hastaneye vardığımda hemen indim ve şu sesini duymaya bile tahammül edemedim adamı aradım.
"neredesin."
" 2. Kat 4. Oda ."Dedi ve kapattım hemen merdivenden yukarı çıkmaya başladım . 3 dakika da yukarıya çıkmıştım odanın kapısını çaldım ve içeri girdim ve girmemle biran duraksadım çünkü karşımda benim erkek halim vardı oda bana bakarken şok olmuştu , neyse içeri girdim ve hemen kapı kenarında oturan köpeği ve karısını gördüm onlar bana bakmıyorlardı bile
odada bir erkek,bir tane hanım ab- lan dur bu makyajdan öyle görünüyormuş tövbe tövbe bende işte bunun yaptığı makyajın çeyreğinin çeyreğini yapıyorumdur onu bile yapmadığıma eminim , neyse onun hemen yanında bana biraz benzeyen kadın vardı ve bana gözleri dolu dolu bakıyordu ondan hemen bakışlarımı çektim ve yanında adama diktim oda bana özlemle bakıyordu yada ben öyle sanıyordum onlardan da gözümü çektiğim zaman bir anda telefonum çaldı tam odadan çıkacakken doktorun geldiğini gördüm ve telefonu kapandı Kopuz albay arıyordu şuan açmazsam ebemi beler o yüzden tam doktor içeri girecekken bende çıktım hemen kopuz albayı geri aradım
"alo"
"görev var"
" sınavları okudum hemen diğer öğretmenlere bilgi geçiyorum. -tamam şuan işim var hemen time söylüyorum."
"hızlı olun gece 4 de helikoptere bineceksiniz ."
"hemen söylüyorum merak etmeyin ."Dedim ve telefonu kapattım odaya geri girdiğimde herkes bana bakıyordu umursamadan yerime oturdum.
"evet buraya gelme nedeniniz iki çocuğun karıştırılmış olma ihtimali bu durumda DNA testi yapmak için sizi çağırdık ."
" siz ne dediğinizi farkında mısınız burada karıştırıldığımızı söylüyorsun ve bunu bu kadar rahat söylüyorsunuz"
" terbiyesiz olduğunu kaç defa söylemem gerekiyor acaba."Dedi bana dedi hemen sinirle ona bakıp
"köpek karşında o küçük çocuk yok biraz daha konuşmaya devam dersen senin o ağzında olmayacak o zaman görürüz ."Ondan bakışlarımı çekip doktora baktım
"işinizi de ben mi yapayım hadi yapın ne yapacaksanız "
"böyle geçin lütfen "Diyerek sedyeyi gösterdi doktorun söylediği yere geçtim hemşirenin eli titriyordu ve şuan iğneyi yanlış yere sokacak
"Biraz daha yukarı kaldır ve elini titretme."kafasını salladı ve dediğim şeyleri yapmaya başladı ben kalktıktan sonra yerime o kız oturdu lan bu etekle bu nasıl rahat ediyor anasını satayım bide bir karış gibi bir şey banane be benim karışmaya hakkım yok .Kız oturduğu yerden ıh mıh sesler çıkarmaya başladı.
Kızdan da kan aldıktan sonra hemen diğer iki kişiden aldılar ve bize 1 hafta sonra çağıracaklarını söylediler ben yerimden kalkar kalkmaz Alp'i aradım
" Alo ."
"Alo komutanım ."
"Alp sınav kağıtlarını okumaya başlayacağız diğerlerine söyle her zaman ki yerde toplansınlar .
" tamam komutanım hemen söylüyorum 5 dakika içinde oradayız ."
"tamam bende yarım saate gelirim siz hazırlık yapın ."
"tamam komutanım ."Telefonu kapattıktan sonra arkamı döndüm karşı aile beni dinliyordu kaşlarımı çatarak onlara bakmaya başladım eğer ki şuan şifreli konuşmamış olsam hepsini duyacaklardı ve zaten görevin bitmesine 1 ay filan vardı görevi tehlikeye sokacaklardı .
" bir şey mi oldu ?"
"yok hayır kızım sadece seninle tanışmak istedim ."Dedi öndeki kadın tamam anlamında başımı salladıktan sonra.
"peki ." Dedim kadın yanıma gelip arkasındaki 2 erkeği gösterdi diğer kızda gitmişti büyük ihtimal
" ben Merve , Merve Keskinoğlu . Kocam Ömer Keskinoğlu ve oğlum Ege Keskinoğlu ben tanıştığıma çok memnun oldum."dedi bana dönerek , bende dercesine kafamı salladım ve elimi uzatım.
"Duygu Baltar ."Dedim ,aklıma görev geldi hemen onlara dönerek" benim önemli bir kaç işim var gitmem gerekiyor.1 hafta sonra gelebilirsem görüşürüz dedim."Sonra oda kafasını sallayarak
" peki tamam görüşürüz kızım dedi ."KIZIM ne güzel bir kelime ama benim için bir anlam ifade etmeyen, oradan uzaklaşarak arabama bindim ve karargaha doğru sürmeye başladım .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DUYGUSUZ / GERÇEK AİLE Mİ ?
Fiksi RemajaASKER GERÇEK AİLE VE BERDEL KONU ALAN BİR KİTAP