🍶 1.BÖLÜM

230 35 71
                                    

MEDYA NOT= HEM VIDEO HOSUMA GITTI HEMDE ŞARKI AYRILIK ŞARKISI VE HIKAYENIN BU BÖLÜMÜNE UYUYOR.🍷🍷

Geçmiş -5 ay önce -

Rosé'den

Jimin ile güzel giden bir ilişkimiz vardı. Ve bugün benle önemli birşey konuşmak için bulusacagimiza dair bir mesaj yollamisti . Ve hazirlanip dedigi kafeye gitmeye basladim. Ustume pembe bir göbek acik ust altima mavi bir kot pantolon giydim sacimi da salık bir şekilde ördüm . Dediği yer yakındı diye yürümeyi tercih ettim.

10 dk sonra kafede

Rosé'den devam

Geldim ve Jimin'i oturduğu masada gördüm. Altına dar siyah kot üstüne spor bir gömlek giymişti ve birkaç takı ile şık bir görünüm vermişti. Kapıya bakışını çevirdi ve beni görünce tebessüm etti. Bana tebessüm etti !!!! Normalde bana el sallar gelip sarılırdı, bu buluşma başka bir yere gidiyor . El sallayıp yanına adımladim.

Jimin=Birşey içer misin? Yoksa direk konuşmaya mi gireyim?

Rosé = Aslında bir şeyler yeriz diye düşündüm ama kaçamak bir seyler görüyorum. Direk konuya gir ayrıca "Rosiem" derdin bana ona ne oldu?

Jimin= Anlatınca aklındaki sorular gidicek. Başlıyorum. 2 aylık bir ilişkimiz var ve benim sana acilmam ile başladı tabii ask dersek buna. Neyse senle çıkma sebebim gönül eglendirme idi. Baska bir sey yok ! Ve çok saf ve saf bir asik olduğun için hemen kabul ettin ve zorlanmadim . Seni gercekten sevmedim ben . Duygularinla oynamış olsam da oyun severim . ;)

Elim ayağım titriyordu. Ne diyeceğimi bilmiyordum donup kalmistim. Benle oynamış ve ben fark etmemiştim.

Rosé = Ne !! Nasıl senin için hiçbirşey ifade etmiyor muyum? Aşk olsada sevgi de mi özür bile dilemedin. Nasıl bu kadar rahatsin

Jimin= Sana duygum yok dedim ya daha ne anlamiyorsun.

Gözümden yaşlar düşüyordu ve onun karşısında aciz gözükmek istemesemde duygularima hakim olamıyordum.

Jimin=Seni sadece kolay lokma olarak görüyorum. Eğlencemsin fazlası olamazsın.

Rosé ağlayarak.

Rosé =Bir gün pişman olacaksın ışte o zaman ben Roséanne olmayacağım.

Diyerek masadan kalktım ve arkamdan aylarca asik olduğum ama sahtekar adamın gülüsüyle biraktim.

Gunumuz şimdiki zaman

Jimin'den

Okuldaydik ve takım kaptanı oldugum futbol takımı ile spor salonunda duruyorduk maç bittiği için herkes ayrılmıştı. Ben de bekliyordum. 5 aydır Rosé ile ayriydik ama umrumda değildi. Sadece beni hâlâ sevdiğini bildiğim için onla eğleniyordum 5 aydir o ise laf söyleyip kaciyordu. Arkadaslarindan Mina ise benden korktuğu için Rosé'den habersiz bana konuştuklarını anlatıyordu. Mesela "seni hâlâ seviyor", "birkac haftadir değişmeye çalışıyor ve biraz bize karşı değil ama sevmediği ve tanımadığı insanlara karşı değişmeye başladı dedi" son dediği aklımı kurcaladi çünkü beni sevse de bana da değişecekti ve ayrildigimizda bunu demisti

"Bir gün pişman olacaksın ışte o zaman ben Roséanne olmayacağım. "

Başarılı oluyordu ama ben neden endişeleniyorum. Mark'ın yanima gelmesi ile kendime geldim

Mark= Rosé getirdik Jimin

Jimin= tamam ~diyerek sırıtarak Rosé döndüm ~

Terden anlı parlıyor ve sarı saçları tenine yapışmıştı beden dersinden yeni çıkmış olmaliydi.

Rosé = Ne var!! Neden benle her gun uğraşıyorsun.

Jimin= Canım istedi sana mi soracaktım

Rosé = Gidiyorum ben

Rosé'nin kolundan tutup kendime çevirdim elim onun belinde bedeni bana yapışmış ve göbek acik spor kıyafeti tenime deyiyordu . Kendime hakim olamiyordum 5 ay ondan ayrı kaldım ama 1 aydir aklımdan çıkmıyor ne oluyordu bana?

Jimin= Burda benim sözüm geçer gidemezsin!!

Konuşacağı sıra onu susturmus ve birkaç kişiyi salondan çıkarıp kapiyi kitledim ve Rosé'nin karşısına oturdum.

Jimin= Eee bugün sana ne yapsam başından aşağı su dökme her gun yapılıyor baska başka ...

Tam konusacakken suratıma yedigim tokatla kendime geldim. Rosé ne oluyordu cidden degisiyormuydu bana ayrılırken verdiği yemini mi tutucakti cidden

Rosé = Benim hayatım benim kararlarim ve sözüm senin gibi duygu yoksunu birini sevdigime lanet ediyorum ve doğru hâlâ seni seviyorum ki degisemiyorum ama az da olsa degistigime inanıyorum simdi çıkar beni burdan bana hic birşey artık yapamayacaksin. Zaten cantam boynumu agritiyor. HAYDEE!!!

Nedense hayır diyemedim ve çıkardım onu ama giderken çantasından bir defter düştü ve baktim .

"Benim resimlerimle doluydu ve tarih yazıyordu en son 3 hafta önce çizilmiş ilk olarak ise biz sevgili olmadan 1 yıl önce başlamış "

Beni çok sevmiş.... 3 hafta yani düzenli cizmesine rağmen 3 hafta cizmemis yani artık beni unutuyor... lanet olsun neden benim umrumda ki bu

O sırada birinin beni sarması ile kendime geldim!!

EVET YENI HIKEYEMIZIN ILK BÖLÜMÜ UMARIM HOSUNUZA GIDER
YENI BOLUM DE SONRA GELIR AMA BOYLE YARIN GIBI GÖRÜŞÜRÜZ ❤❤

~I NEED U~ 🍶JiroseHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin