BU MEDYADAKI SARKI SUAN BU BOLUME UYDUĞU ICIN EKLEDIM
Model = Pembe Mezarlık
1 yıl sonra
Rosé'den
Hayat hep nedenler ile doluydu ve bu nedenleri oluşturan olay ve sorularla. Liseye kadar gayet normal bir hayatim vardı ama Jimin'i tanıdıktan sonra ise aşk denen kimine göre iyi kimine göre kötü olan bir ikilem girdi hayatıma. Insanı ölüme kadar sürükleyen bir döngü. Ben aşık oldum ve ona açılmaya karar vermişken o geldi ve bana açıldı kabul ettim ve sevgili olduk güzel bir ilişkimiz vardı ama ona gore ise bir eğlence. Benle sevgili olma sebebi ise benim ona karşı beslediğim sevgiyi ogrenmis ve zaten okulun bad boyu idi ve ona bir eğlence çıkmıştı sonra ise eğlencesi bitti ve benle ayrıldı yani ilk aşkımdi benim ve tabii ki de onla ayrılınca yıkıldım çok zor toparlandim aşkım hemen bitmedi belki hâlâ suruyordur ama azalmıştır ki ben güçlü bir kızdım gelip de bana yeniden deneyelim diyince kabul edemezdim de etmeyecektim ve böylece bitti....
Jennie'den
1 yıl geçmişti o olaylardan sonra ve ben meslegimde iyi bir yerdeydim . Çizimlerimi 1 ay sonra götürmüş ve iyi bir oy almıştım kendi işime başlamıştım ve iyi gidiyordu ve o gün oraya konuştuğum kadının kardeşi Min Yoongi gelmişti ve onla tanışmıştık simdi 1 yil sonra onla sevgiliyiz ve gayet iyi bir ilişkimiz var
Lisa'dan
Dans yarışmasında birinci olduktan sonra kendime guvenim artmis ve suan da kendi dans salonumda dans eğitmenligi yapıyordum Rosé'de yazın gelip Jennie ile beni görüyordu Jisoo ise iyi bir teklif almış ve şimdi Tokyo'da mesleğini yapıyordu.
Jisoo'dan
Universite sonrasi bir reklamda oynamıştım benim okuduğum bölüm tiyatro vs oyunculuktu ve ilk isim Kore'de girdiğim reklamdi o reklamdan sonra yüzümü beğenmişler ve teklif vermişlerdi bende en iyi teklif olan Tokyo'da makyaj vs giyim mankeni olmuştum 1 yıldır bayagi iyi gidiyordu büyük markalarla işbirliği yapım hatta bir markanın elçisi olmuştum yazında kızları görmeye geliyordum Rosé'de kendi işindeydi
Rosé'den
O gün verdiğim karar gibi Fransa'da işimi yapıyordum . Müzik öğretmeni idim arada da kafelerde mini konser veriyordum . Iyiydim.
Jimin'den
Rosé gittikten sonra çok pişman olmus ve yemek dahi yiyemez hale gelmiştim onsuz bir hiç gibiydim yanin ölsem daha iyiydi ve yazın buraya geliyordu bir kere görmüştüm iyiydi Fransa ona yaramıştı ve bu yaz yine gelecekti onu görmek istiyordum.
Rosé'den
Valizlerimi hazırlamış kızların yanına Kore'ye gidicektim Jisoo'da gelicekti. Kızlarla bulusucaktik çok ozlemistim onları. Uçağım bugün 16.30 a idi Jisoo ile aynı saatte almıştık ama ikimizin olduğu ülkeye göre birkaç saat fark vardi.
Uçak indikten sonra
Evet sonunda Seul'de bulunuyordum yarın kızlarla bulusucaktik bugün evimde dinlenicektim. Eve gelmiş ve biraz temizlik yapmıştım simdi duşa giricektim.
20.44
Yemek hazırlamış yiyordum ama sanki evde tıkırtılar geliyordu sesin olduğu yere gittim ve camdan ses geliyordu cami açtım ama aşağıda Jimin'i gormeyi beklemiyordum
Jimin= Rosé lütfen gelir misin? Senle konuşmam lazım ayrıca bir yere gidelim eskiden gittiğimiz bir yer lütfen son kez benle gelir misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~I NEED U~ 🍶Jirose
Fanfic▪Tamamlandı▪ 🍶 Güneşe bakıp elimizi uzattığımızda kavuşacakmışız hissi verir ama his olarak kalır çünkü bizden çok uzaktadır. Aynı senle ben gibi ; o kadar yakınımdasın ,ama bir o kadar da uzağımdasın. Bedenen sana yaklaşıyorum ama kalben çok uzakt...