Bölüm -3- -İlk atış-

122 12 52
                                    

 Web.. düştük gine dimi.. Neus konuya dönek..2 gündür bölüm atamıyorum özür dilerim moascmoasvjdaovm. Size yemin ederim kitabın sonunda ne yazdığımı unuttum smdcvdsmovmdsv. Şimdi kitabın 2. bölümünü okuyup geliyorum msdkcmdosmv. Çok random atıyorum o yüzden boşverin xkcnmvkf.

    Tm okudum... Yazım yanlışlarımı pek kafaya takmayın düzeltirim bi ara belki dnvkdflhlvnb. Bu arada 56 kişi okumuş kitabı Yeeeeeyyyy. MMDSOMMVSDOSDOMVSDMV.. Neyse kitaba dönelim..

Levi 'nin ağzından: 

Utanmak ve ben ? Ha ne saçmalıyo bu sensei ya.. Antreman sona ermişti. Son olarak tekrar yoklama alınıyordu . Yoklamayı gine (S/A) alıyor

(S/A): Sasha

Sasha: Burda

(S/A): Armin

Armin: Burdayım senseii

(S/A) Yüzünde bir tebessüm oluşmuştu..

Tüm yoklama alındı ve herkes soyunma kabinlerine dağıldı. Tam o sırada cırtlak bir ses:

Armin: Levii 

Levi: Yanındayım asalak. Bağırmana gerek yoktu..

Armin: Ah pardon.. Neyse hızlı olda (S/A) senseiye yetişelimmm

Levi: Neden sadece 1 saatlik tanıdığın kıza bu kadar çok yakınsın..

Armin: Çünküüüww... Çünküsü yok .Hadi narş narş hızlı olll.

Levi: Tamam Armin tamam..

(S/A) ağzından:

Cidden çok yorulmuştum. Senpailer bugün bize kıymışlardı. Bir kere bile dinlenmedik. Bugünlük pek bir planım yoktu. Tek istediğim herhangi bir parka gidip sessiz ve sakince manga okumak. Duşa girdikten sonra kabinlerden biri boşalır boşalmaz girdim hızlıca üstümü değiştirdim. Üstüme diz kapaklarıma kadar gelen bir t-shirt giyip altımada siyah diz kapağımın hafif yukarısında bir tayt giymiştim. Çantama eşyalarımı yerleştirdikten sonra telefonumdan - Fine on the outside - şarkısını açıp kulaklığımı takarak çıkış kapısına doğru yürüdüm. Sessizlik ve slow müzik beni rahatlatıyordu.

Armin: (S/A) Senseiii 

Şom ağzıma tüküreyim... Kulağımdaki kulaklığın tekini çıkarıp : 

(S/A): Efendim Armin..

Armin: Ah pardon rahatsız ettiysem özür dilerim..

(S/A): Boşversene . Ne diyecektin..

Armin: Ben ve Levi parka gidip piknik yapacağız sende gelsene

Tüm planım alt üst olmuştu. Geri çevirmek istemedim çünkü çok masum bir surat ifadesi vardı yüzünde..

(S/A): Peki ama ilk önce benim eve bir uğrayalım

Levi: Tch

Armin : Çok saol (S/A) . Teşekkür ederiiimmm..

Kulağıma kulaklığımı takıp şarkıyı başa sardım. Ses son sesteydi..

Levi 'nin ağzından:

Armin: Ben ve Levi parka gidip piknik yapacağız sende gelsene

Hey dur neden benim piknik yapacağımızdan haberim yok. Ve ayrıca yapacaksak bu velet niye bizimle geliyor..

(S/A): Peki ama ilk önce benim eve bir uğrayalım

Al işte zaten bir ton bacak çırptım antremanda. Birde yol uzatıyoruz. Bende bacak denilen birşey kalmayacak..

-Unmei- (Levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin