Bölüm-15--Yağmur-

33 5 20
                                    

UUUĞĞPUZUNCA BİR ARADAN SONRA YANINIZDAYIM MİNNAKLARIM.. Biliyorsunuz ki lgs dönemimdeyim üzerimde gereğinden fazla baskı var. Her gün hiç susmadan bağırarak ağlamak istiyorum. Hayatım bok çukurundan ibaret. Hiç destek veren bir insan yok. Okuldakiler zaten salak saçmalar iyice asosyal olmaya başladım. HERNEYSEEEEEEE NE DE OLSA HALA YAŞIYORUM DİMİİİ BEEE. BUNADA ŞÜKÜRRR <3.. HADİ BÖLÜME GEÇELİĞMMM <33.

(S/A)'nın ağzından: 

Dudaklarım onunki ile birleşikti. Gözlerim açıktı ve kızardığımı hissedebiliyordum. Abi ve Armin bize bakıyorlardı. Olayı daha da garipleştiren şey buydu.. Kendimi dudaklarından uzaklaştıracaktım ki kollarını belime sararak beni geri çekti.. Abartısız 2 dakika öyle kaldık. Levi kendini geri çekti fakat kolları halen belime sarılıydı. Yüzü mayhoş bir ifade ile bana bakıyordu. Derin nefes alıp veriyordu. Armin ve abim bizi alkışlıyordu.

Levi: A-affedersin (S/A). Dayanamadım çok özü-

Bu sefer dudaklarına yapışan ben oldum..

(K-DRAMA MİSALI OLDU AQ ÖXCÇMZÖMZÖZMZÖÇ)

Uzun bir süre sonra birbirimizden ayrıldık. Ben utancımdan geberirken sessizliği bozan abim oldu:

Daishu: AaAa ama gençler açız açç hadi yemek yiyelim (PİÇ SMİLE)

Parmaklarım dudaklarımdaydı. Yaşadığımız şeyin şokunu hala atlatamamıştım.. Levi'nin gözlerini üzerimde hissediyordum. 

Daishu: Yağmur yağıyor.

Armin: Yağmur hızlanmadan kalkalım en iyisi.

(S/A): Hayır hayır. Bu soğukta sizi gönderemem. Bizde kalın abimin pijamalarından vs veririm. Hem kötü mü olur daha çok vakit geçiririz yarın cumartesi hem .

Daishu: Kedi olalı bir fare tuttun be . Armin gel sana pijama vereyim.

Levi: E ben ne olucam.

Daishu: Sen bi dur aq (Göz kırpar)

Armin ile abim üst kata çıkmışlardı. Tek kalmıştık. Gözleri ciddi bir şekilde içimden geçiyordu. Ben o olayı düşündükçe kızarıyordum.

Levi: (S/A) ben çok özür dilerim..

(S/A): Özür dilemene gerek yok Levi.

Levi: Ne yani sen.. Sen rahatsız olmadın mı?

(S/A): Aksine sevindim.. Anlayamadığım bir biçimde hoşuma gitti..

Levi bana doğru bir adım attı.. İkinci adım.. Üçüncü adım... Ve şuan dibimde.. Ve o lanet olası dudaklarıma tekrar yapıştı. Kollarıyla belimi sarıp beni kendine çekti. Uzun bir aradan sonra ayrılıp dudaklarından şu kelimeler döküldü:

Levi: Seni seviyorum miniğim..

(S/A): Seni seviyorum...

Aklıma yağmur yağdığı gelmişti. Küçüklükten beri en sevdiğim şey yağmurlu havada oyun oynamaktı. Hiç düşünmeden üzerimdeki  kısa kollu pijama ile kendimi dışarı attım. Levi'yi sorarsanız abim ona pijama vermeye götürdü.

Levi'nin ağzından:

Daishu beni pijama vermeye çağırmıştı. Gri eşofman ve gri sweat. Aşağı indiğimde (S/A) yoktu. Tüm evi dolaşarak onu aramaya başladım:

Levi:(S/A) NERDESİN??

Korku içimi sarmıştı.. Alt kata tekrar indiğimde dış kapının hafif aralık olduğunu gördüm. Kapının dibindeki şemsiyeyi elime alarak dışarı çıktım. Oradaydı . Adeta dans edercesine yağmurda hareket ediyordu.. Elimdeki şemsiyeyi yere atarak yanına koştum ve ona sarıldım.

Levi: (S/A) SIRILSIKLAM OLMUŞSUN HASTALANACAKSIN KAFAN İYİ Mİ SENİN?!!

(S/A): Levi yağmur çok güzel değil mi..

Gökyüzüne bakarak inceledi. Ben ise onun en ince ayrıntısına kadar ıslanmış yüzüne bakarak:

Levi: Her şeyiyle mükemmel..

Bir an ne olduğunu anlamadan bana sarıldı.. Boyu minikti.. Ayak uçlarında duruyordu.. Tir tir titriyordu..

(S/A): Levi beni gerçekten seviyor musun?

Levi: Bu nasıl soru (S/A)?

(S/A): Lütfen cevap ver..

Levi: Seviyorum tamam mı? Sana o kadar aşığım ki sana bir şey olsa ne yapacağım bilmiyorum. Her zerren beni mutlu ediyor. Saç teline dahi zarar gelsin istemiyorum..

(S/A): L-levi...

Levi: (S/A)..

EYYYOOOOOOOOOOO YB NİN SONUNDAYIZZZZ HİHİHİH BİRAZCIK ROMENTİİKK OLSUN DEDİM AMA BOK GİBİ OLDU BE... ZXMÖCNÖXZMNCZÖDMVNZÖMVNZMÖVNZMÖZ 486 KELİME OLDUĞĞĞ... HADİ BAŞKA BİR BÖLÜMDE GRŞRZZ...

-Unmei- (Levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin