Bölüm-7- -Tavşanlı Çanta-

43 7 27
                                    

SEEELLAAAM.Yb ile karşınızda olan bir Yazar-Chan vaaarrr. Bu aralar çok az bölüm atıyorum biliyorum. Ama grip olmuşum yorgunluk vs derken bölüm atmak aklıma gelmiyor.Neus biz kitaba döneliimm..

Levi'nin ağzından:

(S/A): Ah evim burası.

Ne kadar hızlı geçmiş zaman.

Levi: Peki bay bay . Telefonunu açık tut. Armin'le seni almaya geliriz.

(S/A): Peki. İyi geceler.

Levi: Sana da.

Dedi ve o minik tavşanlı çantasından anahtarı alıp kapıyı açtı. Yüzünde koca bir gülümsemeyle bana el sallayarak içeri girdi. Bende karşılık verdim. Evet tek başıma kalmıştım. Telefonumu açıp evinin konumunu arşivledim. Kulağıma kulaklığımı takip sessiz sedasız müzik dinleyerek evin yolunu tuttum.

(S/A)'nın ağzından:

                                                                -ERTESİ GÜN-

Alarmımın çalmasıyla uyandım.. Sıcacık yatağımı terk etmek zoruma gidiyordu. Saate baktığımda saat 5.30 'tu . Neden erken uyandığımı sorarsanız uyuşuğun tekiyim. Üstümü giyinmem 1 saatimi alır hep. 1 Saatte saç desek. Wuhuuu. Baya uzar benim işim . Yatağımdan kalkıp kendime ılık kahve yapmak için mutfağa doğru ilerledim. Malesef evde tek yaşıyorum. Ailem öldü.. Pek arkadaşım yok. Kuzenlerimle en son 6 yıl önce görüştüm o kadar uzağız birbirimize.

Mutfağa girip bir adet kupa aldım. Sıcak su kaynatmak için su ısıtıcıya su koyacaktım ki zil çaldı. Kapıyı açtığımda hiç görmeyi beklemediğim kişiler vardı. Armin ve Levi.

Armin: (S/A)-chan günaydıııınnn.

Elimde su ısıtıcısı vardı. Kapı çalınca kapıya yetişmek için koymayı unutmuşum.

(S/A):Günaydın günaymasına da sizin bu saatte ne işiniz var.

Levi: Sana tonlarca mesaj attık. Görseydin napim.

Ah doğru telefonumu şarja takmayı unuttuğum için şarjı bitmiş olmalıydı.

Armin:(S/A)-chan ne oldu sana böyle yüzün şişmiş. Göz altında tonlarca torbacıklar var. Rahat uyuyamadın mı yoksa?

(S/A): Şey ya daha yeni uyandım da. Sizde kapıda kaldınız geçin şöyle içeri.

Armin: Tamamdırr.

Elimdeki su ısıtıcıyı yerine koyup içindeki suyu ısıtması için düğmesine bastım.

(S/A): Aç mısınız ? Beraber kahvaltı yapalım mı ?

Armin: Zahmet olmasın.

Levi: Aynen öyle.

SALAKLAR BEN DAHA YEMEK YEMEDİM.

(S/A): Bende kahvaltı yapmadım zahmet olmaz yani.

AÇLIKTAN ÖLÜYORUM...

Armin: Levi sana yardım etsin. Bende mangalarına bakayım.

Levi: Neden ben yardım ediyormuşum ki.

Armin:(Sadece Levi'nin duyacağı şekilde) Ondan hoşlandığını biliyorum da ondan mankafa...

Levi'nin bağırmasıyla korkarak elimdeki cam bardak yere düşüp kırılmıştı.

Levi: S-SEN BUNU NERDEN BİLİYOSUN VELET.

Armin: Hey (S/A) iyi misin? Dikkat et bir yerine cam gelmesin

AH MÜKEMMEL HERYER CAM PARÇALARIYLA DOLDU.

(S/A): Ah sağol Armin. Senden bir ricam olacak. Üst katta soldan 2. odada süpürge var. Bir zahmet onu getirir misin?

Armin: Elbette. Sorman hata (S/A)-chan..

Armin süpürgeyi almak için üst kata gitti. Yerdeki büyük cam kırıklarını özenle elime batmaması için topluyordum ki elimi bir cam parçası kesmişti.

Levi: Ah olamaz elin kanıyor.

Levi'nin ağzından:

(S/A) Yerdeki cam parçacıklarını topluyordu. Bende bardağın içinden dökülmüş olan suyu bir mendil ile siliyordum. (S/A)'ya bakmıştım eli kanıyordu. Elini kesmiş olmalı.

Levi: Ah olamaz elin kanıyor.

Dur neden bu kadar çok tepki verdim ki.

(S/A): Ah sorun yok. Küçük bir kesik. Bugün var yarın yok.

Bu kız kendini hiç düşünmüyor. Elini kendime doğru çektim. Kızarmış yüzü ile bana bakıyordu.(S/A)'nın elini zorla da olsa çekiştirerek suya tuttum. Çantamda hep bulundurduğum pembe yara bandından bir adet çıkartıp elinin kesilmiş kısmına taktım. Hala bana bakıyordu. Yada ben öyle hissediyordum. Kendimi çok zorlasam da ona bakmamak için elimden geleni yaptım. Nede olsa sadece arkadaşız...

ARMİN NERDE DİYE SORARSNIZ KENDİSİ HALA SÜPÜRGE ARIYO DNFÖMZNFÖMDZNG.

(S/A): Teşekkür ederim Levi. Ama gerçekten ihtiyacım yoktu..

Levi: Kızım sen salak mısın? Kendi canını hiçe mi sayıyorsun. Şurda Armin'e bir şey olsa kırk takla atarsın ama kendine gelince bir şey olmaz ha... Oi velet kendine daha iyi bakmalısın her zaman yanında sana yardım edip pansuman yapacak bir ben olmayacak.

(S/A): Neden daha 2 gün önce tanıdığın bir insana bu kadar iyi davranıyorsun.

Levi: Çünkü ben san-

En heyecanlı kısımda kesmek <3 ben özmdnvömnzdönv. Başta yaptığım açıklamadaki gibi grip olduğum için pek bölüm atamıyorum özür dilerim valla. 591 kelime ömxcnömömnöbmn. Bu kadar az yazmak bile beni yordu . Yemin edebilirim ama kanıtlayamam. Neus ii geceler muaah..

 Neus ii geceler muaah

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Meşhur kiraz çiçeği Gif 'imi koyup gidiyorum muwaahhh..<33

-Unmei- (Levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin