Bölüm -12- -Daishu-

43 5 29
                                    

Selaaam okula gitmeden bir yb atayım dedim. Normalde bu saatte uyanmazdım ama lanet olası kabarık saçlarımı düzleştirmem vaktimden epey bi çalıyor... Hadi bölüme geçelimmm...

(S/A)' nın ağzından:

Yolda yürüyorduk. Tabi ben hala yaşadığım şeyin şokunu hâlâ atlatabilmiş değildim. Utanıyordum ama ne bileyim ilk defa oluyor böyle şeyler...

Levi:Hey hasta mısın?

(S/A):Hayır ne alakası var ki?

Levi:Kızardın ve aşırı derecede titriyorsun...

Dudağını ateşimi ölçmek amacıyla alnıma götürdü ve uzun süre dudağı alnımdaydı.. Yaklaşık 30 saniye sonra alnıma bir öpücük kondurup geri çekildi. Ah Levii cidden işini biliyorsun..

Levi:Tamamdır ateşin de yokk....

Armin:E ama sap var.....

Levi: Sanada birini buluruz değilmi bayan "Gelecekteki karım"?

(S/A): E-evet..

Kulaklıklarımı kulağıma takmış ve sesi fullemiş bir şekilde ilerliyorduk eve doğru.. Anlamadığım bir şekilde Levi' nin elleri benimkilere deydi.. Sıcacıktı. Tek bir parmağı bile ısınmama yardımcı olmuştu... Ve sonra bir daha deydi... Ellerimize baktım. Onunkinin yanında minicik kalan ellerim... Ve benimkinin yanı sıra sıcacık ve ince uzun parmaklı olan Levi.... Ne diyebilirim kii?? Levi ani bir hareket yaparak elimi tuttu. Sıkıca tuttu... Elinin tüm sıcaklığı soğuk bedenime yayılmıştı... Ben bunları düşünürken yüzümüze bir flash patladı... Armin... Deli çocuk..

Armin: Ah ee şey yaa.... Iıı havada uçan bal ayısı gördümdee. Çok nadir bir andı çekeyim dedim. Kesinlikle sizi çekmedim töbe haşa...

Levi:Armin yalan söylemeyi bile başaramıyorsun...

(S/A):Cidden o kadar safsınki civcivimm..

Armin:Senin o civcivim diyen dillerini yerim ama...

Levi:(kısık sesle) Öhm öhm...

(S/A):Ayyyy bi utandım sankiii.....

Levi: Öhm öhmm...

Armin:Levi iyi misin boğazında birşey  kaldı sanırım su ister misin?

Levi:Benim değil ama senin kalacak sanki... -,-

(S/A):E bi kıskandın sanki sen Leviaşkım ehhehhehe.

Levi:Kıskanmadım güzelim (: ....

(S/A):Sen bilirsin Levi' ciğim..

Levi'nin ağzından:

Beni kendine gittikçe daha çok bağlıyor. Sonumuz nereye gider bilmem ama. İyi olmasını istiyorum. Benli ya da bensiz. İyi olmalı. Hak ediyor çünkü. Saf ve masum . Kırılgan bir kalbi var. Ona zarar gelmesinden korkuyorum. O yüzden onu asla bırakmayacağım..

(S/A): İşte geldik...

Zili çaldı ve kimse kapıyı açmadı. Bir daha ,bir daha ve bir daha ve her seferinde de kimse açmadı. Eline sinirli bir şekilde telefonu aldı ve abisinin numarasını aradı.

(S/A):Ulan nerdesin hödükk.

Abisi:Evdeyim..

(S/A): AÇSANA KAPIYI İT 4 SAATTİR ZİLİ ÇALIYORUM SAĞIR ADAM BİLE DUYARDI AQ.

Abisi:ANAHTARINI ALSAYDIN ALLAH ALLAH ÇARPARIM Bİ TANE AĞZINA HE.

(S/A):ULAN KURU KÜTÜK BİLE İŞE YARIYOR SEN ISLAK ODUNSUN Bİ BOKA YARAMIYON AÇSANA LAN ŞU KAPIYI !?!

Abisi: Açıyom..

Abisi geldi ve kapıyı açtı. Siyah saçlı mavi gözlüydü.. Uzunduda bayağı..

Abisi: Arkadaşların bunlar mı?

(S/A):Evet bi problem mi var?

Abisi:Hayır iyi çocuklara benziyorlar. Ben Daisuke Shou. Kısca Daishu derler.. Memnun oldum..

Levi:Bende Levi memnun oldum..

Armin:Bende Armin memnun oldum Daishu *-*

BUGÜNLÜK BU KADAAAR.444 KELİME OLDUUU <3 İYİ DERSLER SİZEEEEE<33

-Unmei- (Levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin