Bölüm-14--Nar Ekşisi-

26 4 5
                                    

EVEEEETTTTT. Yb ile karşınızdayım. Kısa sürede atayım dedim. Bu bölümü attıktan sonra bir kaç bölüm taslağı çıkartacağım. Her hafta 1 bölümünü paylaşacağım. Şimdi ben istiyorum ki hafif gerilim vs olsun hemen olmasın shipimiz ama sizde 14 bölümdür bekliyorsunuz. O yüzden bir bölüm gerilim bir kaç bölüme de shipimizi yapacağım. Ama hangi shipi konuşulurr. Neyse hadi bölüme geçelim çok uzattımm <33.

Armin'in ağzından:

Kapıyı çalmadan içeri dalmıştım biraz ayı gibi oldu ama olsun.. İçeri girer girmez minik çaplı bir şok yaşadım. Levi ve (S/A) sarılıyordu. (S/A)'nın gözleri kızarmıştı. Büyük ihtimalle ağlamıştı. Levi ise onu kollarıyla sararak susturmaya çalışıyordu. Ah miniklerim ne çabuk da büyüdüler.. Daishu'nun onları çağırdığını söyleyerek mutafağa doğru yöneldim. Daishu.. O çok hoş biri. Konuşması içimi rahatlatmasına neden oluyordu.. Arkası dönük bir şekilde çiğ köfteleri tabağa koyuyordu. İçimden bir an.. Sadece bir an sarılmak istedim... Ama garipserdi...Düşüncelerim Levi ve (S/A) gelmesi ile uçup gitmişti..

(S/A): A-abi bu sofrayı sen mi kurdun?

Daishu: Evet problem mi vardı? 

(S/A): Hayır sadece ilk defa kendi başına bir iş yapıyorsun da..

Daishu: Armin gibi tatlı birine yardım etmeseydim kendimi hötü hissederdim (Armin'e göz kırpar)

Çok utanmıştım.. Onun o turuncu saçlarını okşamak istiyordum...

 (S/A): Hadi artık yiyelim şunları gerçekten çok acıktım...

Herkes çiğ köftelerinden birer ısırık almıştı. 

(S/A): LAN BU BENİM ÇİĞ KÖFTEM DEĞİL..

Levi: Ah bu da benimki değil..

 (S/A): Al işte karışmış...

Levi ,(S/A)'nın elindekini alıp ısırdı. Ve diğerinide (S/A)'ya verdi.. (S/A) ısırınca ağzına nar ekşisi bulaşmıştı. Ben ve Daishu dalga geçiyorduk ama (S/A) bu durumdan pekte memnun durmuyordu..

(S/A)'nın ağzından:

Ağzıma bulaşan nar ekşisi ile abim ve Armin'in anırmaları evin içinde yankılanıyordu. Sinirlenmiştim. Ne var yani ağzıma bulaştıysa.. Levi parmağını dudaklarıma doğru götürdü ve dudağımdaki nar ekşisini sildi. Bir müddet gözleri ve parmağı dudağımdaydı..  Utanmıştım. Yanaklarımın kırmızılık içinde boğulduğunu hissedebiliyordum..Abim Levi'ye birşeyler fısıldamıştı Levi ise kafasıyla onaylayarak bana yaklaştı..

(S/A):H-hey Levi ne yapıyorsu-

Demeye kalmadan dudakları benimkilerle buluşmuştu.

Levi'nin ağzından: 

Parmaklarım yumuşak dudaklarına doğru gitmişti. Kollarım istemsizce hareket ediyordu. Ama mutluydum. Daishu bana dönerek:

Daishu: (Fısıldayarak) Şimdi tam zamanı..

(S/A)'ya doğru yaklaşmaya başladım..

 (S/A): H-hey Levi ne yapıyorsu-

Demeye kalmadan dudaklarımı dudakları ile birleştirdim.. 

KISA OLDU AMA OLSUN HEYECANLI YERDE KESİM DEDİM ÖÇSMDSÖÇFDS. 335 KELİME İYİ GECELEER..

-Unmei- (Levi x Okuyucu)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin