Yb ile karşınızdayım aşklarımm. Yavaş yavaş 200 okumaya geliyoruzz. Herşey için teşekkür ederim. Hadi bölüme döneliim.
Levi'nin ağzından:
(S/A)'nın okuluna varmıştık. Hiç yanından ayrılasım yoktu.
Armin: Hadi görüşürüz (S/A)-Chann <33
(S/A): Görüşürüz bebişimm.
Bebişim mi. Yo hayır kesinlikle kıskanmadım.
Levi: Telefonunu açık tut derslerin bitince de mesaj at ki seni almaya gelelim.
(S/A): TAMAMDIR KOMUTANIM.
Diyerek güldü. Çok sevimli. Okulunun kapısından içeri girerken bize el sallayıp gitti.
Armin: Levi bir şey sorucam. Sen neden daha demin beni öldürecekmiş gibi baktın. Yoksa bana bebişim dediği için kıskandın mııı??
Levi: Ya ne alaka ne alaka.
Armin: Sen öyle diyorsan.
Bizde kendi okulumuza gelmiştik. Armin'le aynı sınıftaydık. Sınıfa girmiştik. Dersler hızlıca bitmişti. Telefonuma baktığımda 2 mesaj ve 1 cevapsız çağrı vardı.
Bayan Uyuz: Levi benim derslerim bitti.
Bayan Uyuz: Sizi parkta bekliyorum.
-Tamam bizde geliyoruz şimdi.
-Almamız gereken bir şey var mı?
Bayan Uyuz: Hayır ben eve gidip atıştırmalık hazırladım
-Tamam geliyoruz
(BAYAN UYUZ YAZAN SİZİN YAZDIKLARINIZ. KISA ÇİZGİ İLE BAŞLAYANLAR İSE LEVİ'NİN YAZDIKLARI)
Armin: (S/A) mı yazmış?
Levi: Evet bizi parkta bekliyormuş. Bir markete uğrayalım.
Armin: Tamam
Markete gidip meyve suyu ,cips ,kahve ,çikolata vb şeyler alıp parka gittik. (S/A) dün ki yerde oturuyordu. Saçları önüne düşmüş bir şekilde manga okuyordu. Şaşırdık mı ? Kesinlikle hayır. Düşüncelerim Armin'nin bağırmasıyla durdu:
Armin: (S/A)-CHAAAAAANNN. BİZ GELDİİİK. VE BİRRR SÜRÜ DE ŞEY ALDIIIIK.
(S/A): Hoşgeldin civcivim. Ben Levi'ye almayın demiştim . Neden aldınız ki. Ben bir sürü şey yaptım evde.
Levi: Bir şey olmaz karnımızı doyururuz.
Armin: Bakın aklıma derste çok yaratıcı bir fikir geldi. Bayadır Lunaparka gitmiyordum. Hep beraber gidelim mi?
Levi: Bana uyar.
(S/A): Eh peki madem de. Okul formasıyla mı gidicez. Etekle rahat edemiyorum da.
Levi: O zaman evlere uğrar çantaları bırakır gideriz.
Armin: ALLAH SİZDEN RAZI OLSUN (Armin'ide imana getirdim cxçömvöçxmv)
(S/A): Senden de senden de cxmönömvcövm. Hadi artık şunları hızlıca yiyip gidelim.
Levi: Tamamdır.
Tüm masayı silip süpürdükten sonra oturduğumuz yeri topladık.
Armin: Ellerine kollarına sağlık (S/A)-chan.
Levi: Ellerine sağlık cidden. Harika yemek yapıyorsun.
(S/A): Şımartmayın ayol beniiğğğ xcçööçcxmvxçöcmv.
Armin: Gelecekteki kocan çok şanslı.
Diyerek bana pislik smile attı.
Armin: Kısacası Levi şanslı baya.
(S/A): *Öksürür*
Armin: Hadi (S/A)-chan'nın evine gidelim üstünü değiştirsin.
(S/A)'nın ağzından:
Armin: Hadi (S/A)-chan'nın evine gidelim üstünü değiştirsin.
ARMİN'İ BOĞACAĞIM. SALAK ELE VERİYODU BENİ. Her neyse. Evime gelmiştim. Çantamdan anahtarı çıkarıp kapıyı açtım. Ve içeri girdik.
(S/A): Ben hemen üstümü değiştirip geliyorum.
Levi: Tamam.
Üstüme bol ve uzun bir sweatshirt giydim. Koyu kahverengi tonlarındaydı. Altıma ise sweatshirtin uzunluğundan görünmeyen siyah bir tayt. Ayakkabı olarakta koyu kahve converse giydim. (GİYİM TARZIM BÖYLE BEĞENMEDİYSENİZ BAŞKA BİR ŞEYDE HAYAL EDEBİLİRSİNİZ <3) ve Armin'lerin yanına gittim.
Armin: Hazır mısın (S/A)-chan.
(S/A): Evet eve-
Levi: *Tırnağını yanlışlıkla bir yere vurur* AĞhh.
(S/A): Hey iyi misin?
Levi: Evet . Ama kanıyor biraz.
(S/A): Bekle krem ile yara bandı getireyim.
Bepanthol ve pembe bir yara bandı alıp yanına gittim.
(S/A): Elini uzat Bay Muşmula.
Levi'nin ağzından:
(S/A): Elini uzat Bay Muşmula.
Levi: Peki.
(S/A): Canın yanarsa söyle.
Hiç bir şey demeden elimi uzattım. Narin ve yumuşak hareketlerle parmağıma krem sürdü. Elime öyle bir odaklanmıştı ki. Çok tatlı ve düşünceli davranıyor. Keşke kendine karşıda böyle olsa.
(S/A): Ve Bay Muşmula'ya pembe bir adet yara bandııı.
Armin: Levi pembe bir açtı seni sanki he?
(S/A): Evet evet baya açtı. Baksana eli yüzü açıldı çocuğun.
Ne saçmalıyor ya bunlar öçxmcöçcxmv.
Levi: Saçmalamayı kesinde lunaparka gidelim.
(S/A): Siz üstünüzü değişmeyecek misiniz.
Armin: AaAaA eveet . Bak aklıma ne geldi. Levi'de o kahverengi üstün benzeri var. Altına da siyah bir pantolon giyer. Çiftler gibi olursunuz. Ayyy çok zekiyim yaa.
Bu çocuğu evirip çevirip dövmek gerek.
Senide evirip çevirip dövmek gerek.
LAN YAZAR-CHAN NERDESİN LAN SEN KAÇ BÖLÜMDÜR.
ULAN İT GEÇEN BÖLÜMDE VARDIM. HEM KONUYU DEĞİŞTİRME ARMİN'E LAF EDENİ ÇARPARIM. HATTA SENİ ALIR ARMİN'İ KOYARIM . LEVİ X (S/A) YERİNE ARMİN X (S/A) YAPARIM
Tm sustum..
Evet bölümün sonuna geldik ve evet gine göt korkusundan bölüm attım cxövm.cxövx.cbxvçbx.. (Bu arada 674 kelime.)Allah razı olsun @Shine_Rose48 'den cxmvnmöcxnvöxmvnx . Diğer bölümde görüşmez dileğiyle muahh <33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
-Unmei- (Levi x Okuyucu)
Historia CortaSevdiğim kızla yolun ortasında tanışmayı beklemezdim. Ya o yola o gün gitmeseydim. Belkide biz denen bir şey olmayacaktı...