².DÜN GECE

8.9K 189 235
                                    


UMARIM DİĞER BÖLÜMÜ BEĞENMİŞSİNİZDİR HADİ DÜN GECE NELER OLDUĞUNU ÖĞRENELİM :)

.......................................................

Fera yı hemen uyandırdım ona acı kahve yapıp kendisine gelmesini sağladım .

Lailli: Fera iyimisin dün gece neler oldu hiçbir şey hatırlamıyorum ??

Fera : Sakin ol biraz Lali kötü birşey yok çok fazla içtin ve seni kaçırdılar .

Bana yakın arkadaşlarım Lali der .

Lailli : Ne demek kaçırıldım ama hiç kaçırılmış gibi değildim hemen çıktım o evden

Fera : tamam sakin ol en baştan anlatacağım . Dün sen çok yorgundun hatırlıyorsun biraz kafa dağıtalım diye dışarı çıktık.

Lailli : evet hatırlıyorum hatta bana zorla tül elbise giydirmiştin .

Fera: evet sende değiştiririm diye yanına pantolan ve t-shirt aldın.

Giydiğim elbise:

Fera: sonra biz seninle bi kulübe geldik

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Fera: sonra biz seninle bi kulübe geldik . Sana meyve suyu istedik ama onlar içine alkol katmışlar tabi sen alkole dayanıklı olmadığın için içtin ve... (Fera nın sözü yarıda kesildi )

Lailli : oww hayır lütfen bana saçmaladığımı söyleme .

Fera: saçmaladın. Hemde çok fazla.
Seni durdurmaya çalıştım ama sen beni dinlemedin her zamanki gibi tüm masalara gittin çok hızlıydın ve seni kaybettim taki "UZAYYLIIII UZAYLILAR DÜNYA YA İNMİŞ VE ÇOK YAKIŞIKLILAR" diyene kadar

Lailli : neeee !! Uzaylımı kime

Fera: Bilmiyorum bi masanın oradaydın sesine doğru gittim ama seni bulamadım herkese sordum herkes gülerek " UZAYLI ONU KAÇIRDI ARTIK ARKADAŞIN MARSTA GEÇMİŞ OLSUN " deyip dalga geçti . SEN NERDEYDİNN????

LAİLLİ : bilmiyorum çok güzel bir evde uyandım yanımda biri vardı.

Fera: sakın düşündüğüm şey oldu deme

Lailli : hayır hayır öyle bişey yok . Çok ükala biriydi aslında değişik sorular sordum ve bana " hatırlamamak en iyisi " dedi duşa gireceğini söyledi o duştayken hemen kaçtım . EVVV ÇOK GÜZELDİ BEHH.

Fera: tamam kötü şeyler olmamış . Lali bence git biraz dinlen hatırlamaya çalış böylesi daha iyi .

Bende kafa sallayıp hemen odama çıktım bi süre düşündüm aklıma gelen anlar var ama birleştiremiyordum . Yatağıma uzandım biraz düşündüm ve sonunda parçaları birleştirebilmiştim gerçekten çok gerizekalıyım.

Dün gece masaları dağıtırken yanında uyuduğum uzaylının masasına gitmiştim .
Bana dik dik baktığını çok iyi hatırlıyorum .

Ve aniden UZAYLII  diye bağırdım şaşırdı ve gözleri fal taşı gibi bana şaşkın şaşkın baktı daha çok bağırıncada ayağa kalktı ve eliyle ağzımı kapattı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ve aniden UZAYLII diye bağırdım şaşırdı ve gözleri fal taşı gibi bana şaşkın şaşkın baktı daha çok bağırıncada ayağa kalktı ve eliyle ağzımı kapattı .

Tae: Sus sus bağırma artık herkes bize bakıyor.
Elimi ağzından çekicem ama bağırmayacaksın tamam mı ?

Elini ağzımdan çekti ve ben fırsatı kaçırmadım hemen bağırdım ve tekrar ağzımı eli ile kapattı . Masada oturan adamlar "kızı nereye götüreceksin " diye sordular .

Tae: Mars'a

Ben salak gibi sevinmiş ve heycanlanmıştım.
Elini yavaşöa ağzımdan çekti .

Lailli : Beni gerçekten Mars a mı götüreceksin ?

Tae: bağırırsan götürmem

Lailli: peki bir soru sorabilirmiyim ?

Tae: sor

Lailli : Mars nasıl bir yer ?
Lailli : gerçekten uzaylımısın?
Lailli: dilimizi nasıl öğrendin ?
Lailli : Mars ta okul varmı ?
Lailli : peki Mars ta herkes senin gibi yakışıklı mı ?
Lailli : Marsın dili ne ?

Sorulardan sıkılmış olacak ki arkasını dönüm eli ile ağzımı tekrar kapattı ama bu sefer daha yakındı yüzü yüzüme .

Tae : bir tane soru dedin ama 5 ten fazla sordun çok konuşuyorsun . Tek bir soru hakkın var .

Lailli: tamam nereye gidiyoruz ?

Tae: Mars'a

Biraz yürüdük ve gerçekten Mars diye birinin yanına geldik .

Mars: Anlaşmayı unutmadın değilmi jüpiter? Güzel bir kız getir özgür kal

Lailli: adın jüpitermi çok güzel miş .

Bana bakarak göz devirdi

Tae : evet güzel bi kız getirdim ve artık özgürüm.

Lailli: teşekkür ederim .

Tae : niye ?

Lailli: bana güzel dedin . Kimse dememişti çok güzel bir hismiş

birden suratını düşürdü .

Mars: kızı bana getir onunla daha çok işimiz var.

Lailli: Mars uçağımı bu gideyimmi ?

Ona sarıldım ve teşekkür ettim . İçince gerçekten çok gerizekalıyım. :')

birşey demedi ve ben yürümeye başladım Mars denen adam arabaya bindi.

Mars: hadi küçük kız hızlı ol daha çok işimiz var.

Arkadan beş el silah sesi geldi ve arabanın yanındaki adamalar birer birer yere yığıldı . Mars denen adam bağırarak arabayla uzaklaştı

Mars: anlaşmayı bozdun bedeli canın olucak Jüpiter!!!

Tae: bu kadar salak olmak zorunda mısın ?

Lailli : Mars a gitmiyormuyum ?

Tae : yolculuk iptal oldu.

Ağlamaya başladım .

Tae: neden ağlıyorsun ?

Lailli: Mars a gidemedim .

Tae: ahhh hepde beni bulur . Bak bana küçük kız seni Jüpiter e götüreceğim.

Bir bölümün daha sonuna geldik nasıl buldunuz bu bölümü ?

Yorum yapıp oylamayı unutmayın

💜💜💜💜💜💜💜

ESKİ MAFYA  ( Zoraki Evlilik) <TAMAMLANDI>Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin