Yeni bölüm ile merhabaEvet çok kısa bir kitap oldu .
Diğer bölüm final
İyi okumalar 💜
...........................
Lailli nın ağzından
.........................Lailli: Tae ben. H-hamileyim .
Tae: Gerçekten mi ?
Lailli: evet.
Çok değişik bir tepki vermişti Sadece bir bana birde karnıma . Elini karnıma götürerek konuştu
Tae: Şimdi burada küçük bir mafya mı var ?
Lailli: Evet . S-sevinmedin mi ?
Bir anda ayağa kalktı , bende onunla birlikte kalktım ve bana sarıldı
Tae: Sevinmek ne kelime şuan mutluluktan ağlıyorum .
Gerçekten de ağlıyordu .
Tae: şimdi küçük mafya ya giysiler ,oda , dolap, küçük silah , oyuncaklar, ohoooo hemen alış veriş yapmamız lazım çok işimiz var.
Lailli: Tae daha çok erken.
Tae: erken değil 9 ay dediğin çabuk geçer ve şuan ki meyveleri buzluğa koyalım sen aşerince nerden bulacam ben kış kış çileği .
Lailli: Sen varsın ya
Tae: Kocanı mı yiyecen !! Benim çocuğum babasız mı kalsın ?
Bana tekrar sıkı sıkı sarıldı çok mutluydu gözlerinden belli oluyordu .
Tae: Teşekkür ederim . Hayatıma girdiğin için . O gün o barda bana uzaylı diye bağırdığın için teşekkür ederim .
............................
Bebeğin 2. Ayı
..........................Sabah uyandığımda eli karnımda bebek ile konuşan bir tae vardı uyandığımı belli etmeden dinledim.
Tae: bak yavrucuğum fazla tekme atma tamam mı , canın ne isterse annene söyle ben hemen getiririm . Kıpırdadın mı sen ? Lailli !!! Lailli !!!
Kıpırdadı .Yeni uyanmış gibi yaptım hehe . Dinlediğimi bilse utanırdı.
Lailli: Hissettim . Elini koysana sende hisset.
Elini karnıma koydu ve bebek daha fazla kıpırda dı kesin kız yakışıklı hissedince kıpırdıyor.
Aniden bir bulanma hissi geldi yavaşça kalkıp banyoya gittim ve kusmaya başladım. Tae arkamdan gelip saçlarımı topladı.
Tae: iyi misin , çok mu bulanıyor miden ?
Lailli: iyiyim tae normal bunlar , ahh hadi karnım acıktı aşağıya inelim .
Tae: bizimkiler aşağıda hazırlıyordu kahvaltıyı .
Lailli: kimler var ?
Tae: yeonjun ,Lisa , jungkook, Fera , baban .
Babam ile aramız iyi artık ona baba diyorum .
Biz mutfağa inerken Fera yeonjun a kızıyordu.
Fera: İkiz değilmisiniz işte ikinizde aynı şu zeytini bi rahat bırakın . Kaçıncı dolduruşum . Çerez gibi yiyorsun .
Yeonjun: Eniştem alır parası bol .
Mars: günaydın kızım
Lailli : günaydın baba , günaydın millet .
Ooo sofra çok güzel.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ MAFYA ( Zoraki Evlilik) <TAMAMLANDI>
Teen FictionBu dünyaya ait olamayacak kadar yakışıklı ( Zoraki evlilik) Mafya ve hayatı Normal olan bir kızın hikayesi belki hüzünlü belki komik belki romantik hayatın içinden şaşırtan sahneler 🎼 : çilek kokan tenin sanki uyuşturucu gibi , Bu normal...