O günü bir de tae nin ağzından okuyalım...............................
TAE'NİN AĞZINDAN
.................................Olayın üstünden 1 hafta geçmişti o gün ben duştan çıktıktan sonra kızın kaçtığını fark etmem geç olmadı o kızı Mars a vermediğim için pişmanım . Mars ile anlaşmamız ona güzel bir kız getirmemdi , Mars'a güzel kız getirip onun çalışanı olmayacaktım . Aslında kolay bir anlaşmaydı o yüzden bara güzel kız aramaya gittim hiç biri dikkatimi çekmedi. Bana birden uzaylı diye bağırınca dikkatimi çekti Mars'a deli ve çok içmiş güzel bir kız götürürsem kesin kabul ederdi . Teslim edecekken birden uzun zamandır hissetmediğim hissi hissettim, ben o kıza acıdım . Olayın ertesi günü Mars mesaj attı . Şaşırmıştım hiç onun yapacağı bir haraket değildir ya bir adamını gönderir yada ayağına çağırır .
Mesajlaşma ;
Mars : şimdilik özgürsün .Çok tuhaf ama hadi hayırlısı
Sabah sporumu yaptıktan sonra üstüme rahat birşeyler alıp şirkete gitmek için yola çıktım

Şirkete vardığımda kapıda beni karşılayan hayırsız kardeşim vardı . Annelerimiz aynı babalarımız farklıdır . Benim babam ben 1 yaşındayken trafik kazası sonucu ölmüş annemde 1,5 yıl sonra jeon amca ile evlendi bana hani üvey anne babalar üvey çocukarına kötü davranır öz çocuklarına iyi davranır ya jeon amca jungkook ile ikimizede kötü davrandı bizi döver ve odaya kilitler di . Jungkook ile birbirimizi korur kollarız . Şimdi siz bana soracaksınız mafya işine nasıl bulaştın. Herşeyin bir zamanı vardır. :')Jungkook: Abi erkencisin ve çok rahatsın hayırıdır .
Tae : jungkook en son ki proje için arazi belirlendimi ve onun dosyalarını bana getir .
Jungkook : abi o arazi belirlendi seninde gidip bakman kalzım . Dosyalar jimin de onları halletti. Abi sen iyimisin
Tae : iyiyim jungkook , arazi dağlık bir yer olunca rahat giyindim.
Jungkook: Abi bide bu dağ evi projesi bizim için mi . Ben istedim diyemi ?
Jungkook benden hep dağ evi istemiştir çok yoğun ve mafya ile uğraşırken yapamadım . D
Fırsatını bulmuşken projeyi başlattımTae : Kendim için yaptım jungkook kafa dinlemek için senden uzak
Jungkook: Çok teşekkür abi söz veriyorum çok sıkı çalışacağım ve bundan sonra şık giyineceğim.
Tae: hayır jungkook sıkı çalış yeter nasıl giyinmek istiyorsan öyle giyin
Bu dağ evi neden bu kadar önemliydi anlamış değilim .
Tae: Ben birazdan arazi bakmaya giderim gelmek istermisin ?
Jungkook: Hayır abi anne. İlaç al demişti onları vericem görüşürüz.
..............................
Jungkook un ağzından
.............................Bu dağ evini abim için istiyorum, işten başka birşey düşündüğü yok abim ben küçükken babam onu daha çok döverdi sırf büyükannemin ilacını götürdüğü için . Babam her gün içer içer eve gelir bizi döverdi annemi döğmezdi acırdı ona pisikolojik şiddet uyguladı hep.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ MAFYA ( Zoraki Evlilik) <TAMAMLANDI>
Teen FictionBu dünyaya ait olamayacak kadar yakışıklı ( Zoraki evlilik) Mafya ve hayatı Normal olan bir kızın hikayesi belki hüzünlü belki komik belki romantik hayatın içinden şaşırtan sahneler 🎼 : çilek kokan tenin sanki uyuşturucu gibi , Bu normal...