Evet bu bölümümüz Jüpiter bakalım burada Lailli nasıl saçmalıklar yapacak iyi okumalar :).....................................................
Jüpitere gideceğim. İçin çok heycanlıydım lüks bir arabaya binmiştik tahminimce onun arabasıydı .
Onun Evine gelmiştik evin bahçesi ile içerisi bir birine zıttı sanki mobilyaların çoğu siyah tı
Ve çok asaletli duruyordu . Yukarıya çıkan bi merdiven vardı tahminimce orada yatak odası vardıEv MÜKEMMEL Dİ .
TAE: gir bakalım içeriye Jüpiter e geldik.
Benim ağzım açık bir şekilde evi inceliyordum.
Lailli: Jüpiter bakkk beeeee .
Çok fazla içmişim ki kafam yerinde değildi başımın döndüğünü hatırlıyorum tek .
................................
TAENİN AĞZINDAN
.................................Şaşkınlıkla evi incelerken birden bayıldı bu kız tam bi salak tı . İçimden bir ses onu orada bırakmamı söyledi . Ve orada bıraktım kendime bir kahve yapmak için mutfağa gittim
Kahvenin olmasını beklerken kendime sorular soruyordum onu niye Mars a verememiştim . Açıkçası bana teşekkür ettiğinde çok değişik bir his hissettim çok tuhaftı. Kahve makinesinin olduğunu belirten sesini duydum kahvemi aldım ve koltuğa oturdum önümde ölü gibi yatıyor du saçı dağılmış , elbisenin kolları yırtılmıştı büyük ihtimalle onu kulüpten çıkartırken oldu. Öldümü diye konturol etmek istedim ölüpte başıma kalmasını istemem.
Tam nefesini konturol edecektimki bir anda kaltı ve kafa attı.
Ve ağlamaya başladı yine.Lailli: keşke o gün bende ölseydim. Ama iyiki ölmemişim yoksa Jüpiter e gelemezdim.
Tae: KAFAMI ŞİŞİRDİN !!!
kafam gerçekten şişti .
....................................
LAİLLİ NİN AĞZINDAN
....................................Kafasını tutmuş bana bakıyordu bende hala ağlıyordum .
Tae: Yanında kıyafet falan varmı git değiştir .
Lailli: Var. Nerede değiştirecem.
Tae: Yukarıya çık yatak odasında değiştir .
Merdivenleri güçlükle çıktım. Yatak odasına varınca tabiki de yine mükemmel di siyah tonları büyüleyiciydi.
Çantamda ki giysileri çıkarttım ve üstümü değiştirdim. Ve kapıyı tıklattı.Tae: Giyindin mi ?
Lailli : evet
Tae: sana kahve yaptım iç kendine gelirsin. Evin nerde evine bırakayım seni.
Sırıtarak konuşmaya başladım.
Lailli: Burada kalmak istiyorum burası çok güzel.
Tae: tamam yat uyu bi şartım var sabah bana BAĞIRMA.
Yatağa uzandım ve bana kızdı.
Tae: Koltukta yatacaksın orada değil !!
Omuz silkerek koltuğa yattım ama burası hiç rahat değildi . Uyumasını bekledim düzenli nefes alış verişinden uyuduğunu anladım . Biraz yüzünü inceledim gerçekten çok yakışıklıydı.
"JÜPİTER" bölümünü nasıl buldunuz ?
Biraz kısa oldu kusura bakmayın .
Yorum yapıp oylamayı unutmayın .
oy ve yorum yapın lütfen 🙏🙏🙏
💜💜💜💜💜💜💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ESKİ MAFYA ( Zoraki Evlilik) <TAMAMLANDI>
Teen FictionBu dünyaya ait olamayacak kadar yakışıklı ( Zoraki evlilik) Mafya ve hayatı Normal olan bir kızın hikayesi belki hüzünlü belki komik belki romantik hayatın içinden şaşırtan sahneler 🎼 : çilek kokan tenin sanki uyuşturucu gibi , Bu normal...