Ik keek omhoog en ik kon m'n ogen niet geloven, het was Lay van Exo. "Ohw sorry ik zag je n-niet aankomen" zei ik stotterend. geeft niet" zei hij, "ik blooste". Je bent schattig als je bloost "ik werd nog roder" ^_^
"hi ik ben Hyun Shu" stelde ik me voor. "Hi ik ben Lay en ik zit in een band" zei hij.
"Ohw in welke band zit je dan?" vroeg ik. (Ik wist het wel maar gwn om net alsof te doen). Hij zei: "In exo". Ohw nog nooit van gehoord... Zo maar Lay wat doe je hier vroeg ik, nou ik ben hier op vakantie met de rest.
Ohw en hoelang blijven jullie hier vroeg ik nieuwschierig (met een lach op m'n gezicht) "tot dat de zomer vakantie af is gelopen, dan gaan we weer op Tour" zei Lay.
Maar voor ik het wiste moest ik maar eens gaan want anders was m'n moeder ongerust, dus ik zei tegen Lay: " leuk, maar euhm ik moet maar eens gaan want anders word m'n moeder ongerust" Ohw oke is goed hoor, tot de volgende keer denk ik... "J-ja oke doei" zei ik stotterend.
Ik stapte de bus in en ging richting "huis. Toen ik eenmaal thuis was vertelde ik aan m'n moeder waarom ik zo laat thuis kwam en ze zei: "Ohw heb je een nieuwe vriend ontmoet "Ja" zei ik. Ik liep naar boven en pakte mijn kalender in mijn kamer en ik schreef erop: "beste dag ever Lay in het echt ontmoet). Ik hing het in mijn kamer op, "mijn dag kan niet meer stuk" zei ik in mezelf.
"Aan tafel" riep mama, ik zei "ik kom eraan" whoo al zo laat, vervolgens kwam ik beneden en gingen eten. "Zo en hoe was de laatste dag van school?" Nou het was een snelle dag, maar wel een leuke dag. "Ja dat ik me wel voorstellen" zei me moeder.
Toen ik klaar was met eten ging ik naar boven ik deed mijn pyama aan, ging in bed liggen. Ik dacht nog even na over wat er vandaag gebeurde, ik kon het nog steeds niet geloven maar ja, ik deed mijn nachtlampje uit en ging slapen.DE VOLGENDE OCHTEND
Ik werd wakker en ik hoorde iets van buiten komen en dacht "die stem komt me bekend voor" ik keek uit het raam en ja hoor het was Lay, maar wat deed hij daar nou. Ik ging maar lekker naar beneden en ging wat eten, oja het is vakantie jeey. Ik ging me omkleden, ik ga douchen. Ik loop naar de douche en zet ik muziek op en ga douchen. even later ben ik klaar en ga naar m'n kamer, met een handdoek om me heel net als een jurk mhhh... Wat zou ik aan gaan doen, ik weet het al ik pakte mijn licht blauwe broek uit de kast en m'n witte trui met frutsels erop. "Zo dat staat wel leuk" zei ik tegen mezelf. (Niet dat ik mezelf mooi vind ofzo)
Even later kwam ik naar beneden en mijn moeder vroeg of ik even naar de supermarkt voor haar wou gaan. "ja hoor" zei ik en ik trok m'n schoenen aan en ging naar de supermarkt bij ons om de hoek...=============================Wat een geluk heeft ze zeg, ze zag gewoon Lay van Exo.
Volgende week weer update
=============================
JE LEEST
Is it a Dream
FanfictionDit is een fanfiction over Exo (k-pop) Hyun shu is een meisje van 19 jaar. Hyun shu woonde in het kleine dorpje nisse, ze woont samen met haar moeder. De vader ...... ze verhuizen naar zuid-Korea (Seoul) en gaat ze daar naar school, maar ze laat oo...