again?........

146 8 0
                                    

Toen ik de hoek om ging om naar de supermarkt te lopen, zag ik Lay naar binnen lopen samen met iemand anders. Ik dacht "heel toevallig dit" maar maakt niet uit.
Ik ga naar binnen, ik pak wat ik nodig heb tot dat ik alweer tegen Lay opbots "auw" schreeuw ik, "gaat het" zegt Lay. "Nou niet echt, mijn knie doet pijn". "hier ik help je wel op" zei Lay.
Toen ik opstond viel ik bijna weer, maar Lay kon me nog net opvangen, ik werd een beetje rood van schaamte :S
"Wel opletten hè" zei de jongen naast Lay "hi, ik ben D.O" zei hij
Ik zei: Hi ik heet Hyun Shu, leuk je te ontmoeten D.O .
"Haha jij bent vast dat meisje die eerder op Lay viel" zei D.O
"Ja inderdaad" zei ik. "Lay praatte wel veel over je" zei D.O, Lay gaf D.O een duwtje en hij viel op de grond ik grinnikte* " jij bent vast een vriend van Lay"
"Nee ik ben de kerstman" zei D.O sarcastisch.
Ik keek op m'n mobiel en zag een berichtje van mijn moeder.

/ waar blijf je, schiet op \
Ik Appte terug:
/kom eraan alleen nog afrekenen\

Dus ik moest maar eens gaan
Ik groete de jongens en liep verder naar de kassa.

Pov Lay
Toen ik thuis was zei ik tegen de jongens dat ik met D.O naar de supermarkt ging. Toen we er waren gingen we naar binnen.
Ik keek op het briefje wat we moesten halen.

Eieren, brood, boter en pannenkoekenmix.

"Oké D.O doe jij de eieren, brood en de boter dan zoek ik de pannenkoekenmix" zei ik tegen D.O "ja hoor" zei D.O
Even later had ik de pannenkoekenmix gevonden tot dat er iemand tegen me opbotste.
Het was het meisje van gisteren
auw" schreeuwt ze "gaat het" zei ik. "Nou niet echt, mijn knie doet pijn" zei ze. "hier ik help je wel op" zei ik
Toen ze opstond viel ze bijna weer, maar ik kon haar nog net opvangen, ze werd een beetje rood van schaamte ^_^
"Wel opletten hè" zei D.O
"hi, ik ben D.O" zei hij
En Hyun zegt: Hi ik heet Hyun Shu, leuk je te ontmoeten D.O .
"Haha jij bent vast dat meisje die eerder op Lay viel" zei D.O
"Ja inderdaad" zei ze. "Lay praatte wel veel over je" zei D.O, Ik gaf D.O een duwtje en hij viel op de grond Hyun grinnikte en zei" jij bent vast een vriend van Lay" "Nee ik ben de kerstman" zei D.O sarcastisch. Ze keek op haar mobiel en zij dat ze moest gaan "doei" zei ik "doei" zei ze terug.

"""""""""""""""""""""""""

Pov Hyun Shu

Toen ik eenmaal had afgerekend liep ik terug naar huis. Toen ik thuis was zette ik de melk in de koelkast, ik was dood moe :o ik gaapte. Ik ging naar boven en plofte op m'n bed.
Ik lag bijna te slapen, zo moe was ik. Even later stond ik op en keek naar de tijd "is het al zo laat" ik liep naar beneden en vroeg aan mijn moeder wanneer we gingen eten. "eten is bijna klaar" zegt mama, "Oké" antwoorde ik terug.
Toen het eten klaar was gingen we eten, na het eten ging ik naar bed.
"""""""""""""""
Elke week update 👌 (probeer ik) *P.S ik vind het zelf heel leuk om een eigen verhaal te maken* (Kawaii Potato omdat het kan)

OMG heel erg bedankt, ik heb nu al meer dan 100 readers van dit boek ik ga hier zeker mee door. dankje ben super blij ❤

Is it a DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu