XXX ANONIEM?!

131 6 2
                                    

P.O.V Hyun Shu

''Zo en waarom ben je eigenlijk naar een andere school gegaan'' vroeg Senna nieuwschierig "Nou omdat ik naar een andere school moest van m'n moeder, daarom zit ik nu hier". '' Nou wat leuk :)" zei ze terug. ''inderdaad haha''. *stilte* ''akward silence'' zei ik en we begonnen te lachen. M'n mobiel trilde *tril tril* ik kreeg een berichtje

Hey je kent me niet maar als je wil komen om 17:00 in het park bij school dan is het goed zie je daar dan xxx anoniem  

''Wie is dat'' zei Senna, '' M'n moeder'' zei ik terug *loog ik*. Maar ik moet gaan ik ga het park verkennen^_^. "Bye" zei Senna terug.

-even later aan gekomen in het park-

Oke het is nu 16:45, dus nog een kwartiertje wachten dan maar. Laat ik maar muziek gaan luisteren daar word ik rustig van, ik ga zitten op een bankje en luister ik een nummer van de jongens. Het is een cover van "baby don't cry" in een Engelse versie [^_^] (staat een filmpje boven aan)
Toen ik eenmaal het ritme van het liedje had gevonden zong ik vrolijk mee, opeens hoorde ik achter me iemand iets zeggen: "Zo wat kan jij mooi zingen"

P.O.V Senna

"Zo en waarom ben je eigenlijk naar een andere school gegaan'' zei ik nieuwschierig "Nou omdat ik naar een andere school moest van m'n moeder, daarom zit ik nu hier". '' Nou wat leuk :)" zei ik terug. ''inderdaad haha''.*stilte* ''akward silence'' zei Hyun en we begonnen te lachen. Haar mobiel ging af, ze kreeg vast een berichtje.
Wie is dat?'' vroeg ik aan Hyun, '' M'n moeder'' zei ze terug.
"Maar ik moet gaan ik ga het park verkennen" zei Hyun. "Bye" zei ik terug.

Toen Hyun Shu weg was ging ik wat huiswerk maken, heel saai ik weet het maarja het moest toch een keer gebeuren. Wiskunde bah saaiste vak ever "leest op"
"Stelling van Pythagoras"
Oke kan niet zo moeilijk zijn...
--Wiskunde af--

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Jeey update best laat ^_^ leuk en spannend hè muahahahahahhaha
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Is it a DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu