-------- Paar weken later --------
Ik heb al een paar weken niks gehoord van Lay en zijn vrienden, agh.. ik laat ze gwn hun eigen ding doen. Laat ik maar is naar een goede vriendin van mij gaan uit de basisschool, ze heet: Anye Shi. Ze was vroeger mijn beste vriendin, elke dag sproken we af met elkaar. Maar omdat ik moest verhuizen hadden we niet veel contact meer, dus ga ik naar haar toe. Want haar huis was dichtbij, dus ik ging met de bus.
Eenmaal toen ik aankwam bij Anye belde ik aan. *tring tring* De moeder van Anye deed open en zei: hé ik heb je lang niet meer gezien kom binnen, Anye is boven.
Ik liep naar boven en de deur was op een kiertje, ik deed de deur open en zei: hé, "OMG hi" schreeuwde ze terug en we omhelsde elkaar stevig. "wat doe jij hier?" vroeg Anye, nou omdat we vakantie hebben dacht ik, ik ga maar ff langs een hele goeie vriendin van me "antwoorde ik
"Ik ben blij je te zien" zei Anye
Toen we bij gekletst hadden ging mijn mobiel af.***************
Kom je naar huis? Gr mama
*Terug*
ja ik kom eraan Gr je dochter.
***************"Dus ik moest maar eens gaan" zei ik tegen Anye.
"Ohw oke is niet erg, snel weer afspreken dan weer hè" zei ze.
"Ja zal ik doen doei" en ik liep naar beneden groette de moeder van Anye en ging richting huis.Pov Anye
=============
Ik was als normaal gwn lekker thuis in de zomervakantie, tot dat ik iemand hoorde zeggen "hé".
Ik schrok me dood ik keek naar de deuropening, het was m'n goeie vriendin Hyun Shu.
"OMG hi "schreeuwde ik terug en we omhelsde elkaar stevig.
Toen we eenmaal hadden bijgekletst hoorde ik haar mobiel afgaan, ze keek op haar mobiel en zei dat ze moest gaan.
"Oké volgende keer weer afspreken hè" zei ik. "ja zal ik doen" zei ze terug. ze deed de deur dicht en liep uit m'n huis, doei en ik zwaaide nog even uit het raam.Pov Hyun Shu
==================
Toen ik naar de bushalte ging zag ik Lay staan, ik liep naar de bushalte en ging zitten.
"Hé wat doe jj hier" zei Lay, "ik wacht op de bus" zei ik en glimlachte "en jij? " "Ik wacht ook op de bus" "ja dat dacht ik al" zei ik. Even later toen de bus er was stond ik op en liep richting de deur van de bus, tot dat Lay me vast pakte aan m'n pols.
"Wat doe je?" Schreeuw ik, "ik hou je vast" zei Lay terug.
"Oke dan laat me los" en ik trok me los van zijn hand, "wacht nou" zei Lay.
"Wat moet je" zei ik, "ik moet je wat vertellen" zei Lay.
Toen hij net wou zeggen riep de buschauffeur en zei dat we moesten in stappen, we gingen in de bus zitten.Toen ik thuis kwam gingen we al eten, na het eten ging ik naar boven om mijn tanden te poetsen en mijn pyama aan te doen.
Ging in bed liggen en viel in slaap.....~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Nog maal bedankt voor meer dan 100 mensen die mijn boek (fanfiction) aan het lezen zijn.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
JE LEEST
Is it a Dream
FanfictionDit is een fanfiction over Exo (k-pop) Hyun shu is een meisje van 19 jaar. Hyun shu woonde in het kleine dorpje nisse, ze woont samen met haar moeder. De vader ...... ze verhuizen naar zuid-Korea (Seoul) en gaat ze daar naar school, maar ze laat oo...