Birthday party

82 4 1
                                    

P.O.V Senna
Vandaag herinner ik me iets: over een paar dagen is mijn goeie vriendin Anye jarig, ik wil haar laten verassen. Na school ga ik wat halen voor haar ergens in de stad, als ik dat heb gedaan dan ga ik haar verassen op haar verjaardag.

Maar goed nu even concentreren voor school.
"Hey Senna wat heb jij vandaag op je rooster?" Vroeg ik aan Senna, "Ik heb eerst Engels daarna Biologie en Gym" zei ze terug. "Ohw oke dan zien we elkaar bij biologie en daarna kunnen we samen pauze houden" zei ik terug en glimlachte. "Oke dan zie ik je daar" zei ze terug, ik pak m'n kleren uit de kast en trek ze aan snel nog even ontbijten en direct door naar de klaslokalen.

P.O.V Anye

Ik ben bijna jarig en ik moet nog een leuke jurk uitzoeken, dus ik besluit om naar de winkels te gaan en een leuke jurk te zoeken. Ik weet nog niet of Hyun Shu komt maar ja hopen van wel natuurlijk.
Ik pak mijn jas en sleutels en ga wandellend naar de winkel. Opeens hoorde ik allemaal meisjes gillen en dacht bij mezelf "mmh dat zou vast een beroemd iemand zijn want zo hard heb ik nog nooit mensen horen gillen" ik word er bijna doof van ik draai me om en ja hoor er komen opeens 3 knappe Koreaanse jongens uit een bus en worden door de bewakers mee genomen in een gebouw. Sinds ik hier al 1 jaar woon in Seoul wist ik wel wat af van Kpop maar niet dat ze zo knap kunne zijn vooral die ene die lijkt op bacon. Haha Oke Anye laat je niet aflijden en ga in een winkel want je hebt een jurk nodig voor je verjaardag.

Even later zie ik een leuk winkeltje met jurken en ik besloot om in het winkeltje te gaan, ik liep wat rond en zag al snel een leuk en vleurig jurkje. Dus ik ging naar de pashokjes en ging me omkleden, toen ik eenmaal het jurkje aan had keek ik in de spiegel die in het pashokjes zat en keek naar mezelf.
Zelf vond ik het een leuk jurkje en hij staat ook echt heel erg leuk, dit word de jurk voor m'n verjaardag.

P.O.V Hyun Shu
Toen ik eenmaal in m'n klaslokaal zat, zette ik mijn tas neer naast me op de grond. Ik pakte me boeken uit me tas en legde ze voor me neer.
*Tringgg*
Dat was de schoolbel de les begint nu iedereen was er.
We hadden vandaag een film en het was een hele saaie film, het ging over romantiek. We moesten opschrijven wat het verhaal achter de film zat, het was best makkelijk want van romantiek wist ik veel van af.
*Tringg*
De bel ging en ik had een half uurtje pauze en dan zag ik Senna bij biologie. Ik pakte wat brood uit mijn tas en ging lekker eten in de kantine, opeens ging er iemand naast me zitten. Ik kende haar niet, maar ik bleef gewoon zitten en at mijn brood op.

-------------
Sorry had geen inspiratie meer maar nu wel weer.
Nog happy birthday aan m'n beste vriendin justmefourever happy birthday

Is it a DreamWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu