P.O.V Hyun Shu
"Wat kan je mooi zingen" ....
Ik keek achter om en zag een jongen staat en hij stelde zich voor: "Hi mijn naam is Chen, hoe heet jij".
" Wat gaat jou dan aan!" Schreeuwde ik terug, "Sorry hoor was alleen een vraag" zei hij terug. "Oke leuk, maar ga nu weg ik heb een afspraak".
"Oke doei, leuk je te ontmoeten?! denk ik....." Zei Chen "Ja doei!" Zei ik bot terug. Ik hoorde nog iemand mijn naam scheeuwen, maar ik dacht dat is vast en zeker Chen. Dus ik liep gewoon door, naar een ander bankje die verderop was.
Ik keek op m'n telefoon en kreeg een berichtje....
Hey, wat deed je onaardig tegen hem ik zou maar uitkijken xoxo anoniem
"Oke ik kan beter nu weg gaan het lijkt net alsof iemand mij stalkt"..... *Terug in school* Oke dat was heel erg eng wat er net was gebeurd (weer een lesje geleerd niet meer zingen in het park!). Toen ik eenmaal in school was liep ik naar m'n kamer en klopte aan, er deed niemand open. Oke en nu wachten tot ze terug komt...
P.O.V Senna
Toen ik klaar was ging ik een klein dutje doen, want is was moe van al dat huiswerk en het was moeilijk ook nog.
Even later word ik wakker en zie dat het al laat is, laat ik op zoek gaan naar Hyun. "Waar zou ze eigenlijk naar toe gaan" dacht ik in mezelf mmmm...... Ohw ja ze was het park aan het verkennen, laat ik daar maar gaan zoeken voordat het nog later word.
*in het park*
"Hey Hyun" schreeuwde ik tegen haar maar ze liep gewoon weg zal er iets zijn........ Ik liep terug in school om te kijken of ze daar naar toe ging, dus ik kijk in alle lokalen. Maar ik kan haar niet vinden, dan ga ik maar weer richting de kamer.
Jaa hoor daar zit ze, "Hey wat is er aan de hand" vraag ik aan Hyun. "Ohw niks gwn geen zin meer in het park" zei ze terug. "oke kom dan gaan we naar binnen" "ja lijkt me een goed idee".--------
Late update🐼
JE LEEST
Is it a Dream
Fiksi PenggemarDit is een fanfiction over Exo (k-pop) Hyun shu is een meisje van 19 jaar. Hyun shu woonde in het kleine dorpje nisse, ze woont samen met haar moeder. De vader ...... ze verhuizen naar zuid-Korea (Seoul) en gaat ze daar naar school, maar ze laat oo...