-1-

84 6 0
                                    


(Előre is bocsánat a helyesírási hibákért😞)

Leves,leves illat fogadott mikor beértem új házunk ajtaján. Egy viszonylag egyszerű kis ház, tele fénnyel, virágokkal. A ház ajtajában levettem cipőmet. A futás miatt még lihegtem, de gyorsan rendeztem kinéztem a tükörben. A hosszú iskolai nap után zokniban lépkedtem a konyháig a fa mintázatú padlón. A helységben már javában folyt a vacsora készítése drága anyukám által.

-Szia anya, megjöttem.-Sóhajtottam el magam leülve a székre a megterített étkező asztalhoz.

- Szia Taehyung! Hogy telt a napod az új suliban?-Igen 1 hónapja költöztünk Soulba , hiszen anyukám itt kapott új állást, eddig egy korházban dolgozott főorvosként, de áthelyezésre került ezért el kellett költöznünk. Reményeim miszerint kevesebbet fog dolgozni, szétfoszlottak hiszen mióta itt élünk 3 napot volt itthon a többin szinte 10-12 órákat dolgozott.

-Viszonylag jó volt, nagyon kedves mindenki, a tanárok is aranyosak voltak. -ez persze nem pontosan igaz...

-Aznap reggel-

Reggel fél hét van alig bírok kikelni az ágyból, ez szerintem minden hétfőn előfordul szinte mindenkivel. Próbáltam nem leverni telefonomat az asztalról mert csukott szemmel próbáltam ébresztőm kinyomni. Sikeresen kikászálódtam, majd elkezdtem szokásos nyujtózkodásom közben kinyitni még csík szemeimet. Utálok korán kelni. Panaszkodásom abbahagyva elindultam a szekrényemhez valami értelmes ruhát kiválasztani. Felöltözve indultam el fogat és arcot mosni, hogy legalább valahogy felébredjek. Ezek után egy kis alapozót és fixálót használtam. Tudom fiúknak sminket használni tilos, de én arról vagyok híres hogy a szabályokat telibeszarom.

A konyhában már várt rám uzsis dobozom amit anya mindig egy kis cetlivel hagy itt nekem. Táskámba dobva fel is kapom azt és elindulok. Pontosan 23 perc a séta új iskolám felé, a google maps szerint, bár én biztos megdöntöm egy 15 perces gyaloglási rekorddal. Szeretek sétálni, de csak azért mert buszozni utálok.

Odaérve az igazgató fogadott az iskola bejáratnál aki bemutatott az osztályfőnökömnek, és ő kisért el új osztályom terméhez. Sosem voltam népszerű gyerek az iskolámban, 17 éves létemre pedig elég jól szótértek a felnőtekkel, viszont a korombeliek nem annyira kedvelnek. Talán ezért egy kicsit visszahúzódóbb is vagyok. Az osztályterembe lépve hirtelen az alapzaj elhallgat és mindenki rám szegezi tekintetét.

-Nos bemutatom új osztálytársatokat Kim Taehyungot. Pár szóban kérlek mutasd be magad Taehyung.

- Sziasztok. A nevem mint hallotátok Taehyung,17 vagyok, anyukám új munkahelye itt Soulban lett kihelyezve így költöztünk el, apukám kiskoromban hunyt el így anyukámmal élek. Éneklek 10 éves korom óta viszont a tanulás miatt abbahagytam. Aszthiszem ennyi ami lényeges...

Tekintetem folyamatosan pásztázta az arcokat a rájuk kiülő érzelmeket, és véleményeket.Viszont egy valakinek még ismeretlen volt az arckifejezése. Egy magasabb fekete hajú fiú a hátsó padban csak telefonozott a fejét fel sem emelve. Míg a mellette üllő kicsit már furcsábban kémlelte tekintetem mikor meglátta éppen kit is figyelek. Elkapva szemeim róla néztem újra ofőmre.

-Köszönjük, kérlkek foglalj helyet Jimin mellett az utolsó előtti padban. -Egy szőke srác mellett foglaltam el a helyem, aki ahogy a tanár elkezdett beszélni felémfordult.

- Szia Taehyung! Park Jimin vagyok! Uram isten el kell mondanod milyen alapozót használsz! Olyan szinten gyönyörűen fedi az arcod!- Kezet rázva velem,mondta mosolyogva, mennyire közvetlen egy srác!

- Szia! Taenek is hívhatsz! Köszönöm, igazából ez egy egyszerű kis BB alapozó, nagyon jó márka, ha teheted próbáld ki az összes terméküket, én mondom aranyat érnek.- próbáltam felvenni közvetlenségét, remélem sikeresen.

- Hivatalosan is te vagy a legjobb barátom mostantól, a haveri körből senki nem sminkeli magát, csak én. Végre egy igényes pali! Amúgy a második padsor baloldal szélén ott ül Kim SeokJin és Jung Hoseok ők az én barátaim mindenképp bemutatlak nekik! Mind a kettő egy hatalmas humorgép. Esetleg ha gondolod körbevezetünk majd.

-Persze annak nagyon örülnék, aranyos vagy.-Vigyor ült ki az arcomon mikor tekintetünk a tanárra vezettük, hiszen ez már egy hatalmas lépés hogy egy osztálytársam már most ennyire kedvel.

Óra után felállva oda is mentünk a srácokhoz- Csávókáim fogadjátok szeretettel Mr. Taehyungot a haverunkat.

-Sziasztok.-mindkettővel kezetfogtam

- Szia Kim SeokJin vagyok, remélem nincs terved mára, mert bulizni megyünk és hát be kell avatnunk!- kedves srácnak tűnik, persze el is fogadtam az ajánlatot, pedig nem vagyok egy bulizós ember, de hát új barátok új szabályok.

- Csááá haver, Hoseok vagyok, de az igazi nevem J-Hope ne higyj senkinek, én már most egy idol vagyok csak titkolom és ezért kell egy állnév. -látom megtaláltam a humoros embert a társaságban. Nevetve hajoltam meg előtte mire ő is nevetve viszonozta

-Életed bulija lesz, ilyen helyet még nembasztál-meséli J-Hope visítozva, miközben elindultunk kifelé

Egyszer csak azt éreztem hogy valaki majdnem fellök vállával, hirtelen nemtudtam ki ilyen fasz, de mikor arra vezettem a szemem, csak felfelé haladva felsőtestén kerestem egy arcot akit a tetthez társíthatok.

Huhha, nagyon szépen köszönöm! Remélem tetszett, várom a kommented!😁
Szép napot Guys❤️

TAEKOOK: A bűnös csókWhere stories live. Discover now