-3-

43 6 0
                                    

-Délután-

-Akkor ennek örömére holnap nem megyek be dolgozni, csak este, így együtt tudunk tölteni egy kis időt.Mit szólsz?- anya mindig is itt állt mellettem sosem hagyott cserben, meg kell értenem hogy sokat dolgozik hiszen egyedül tart el. Emlékszem néhány évvel apa halála után próbált párt találni magának, de mindig úgy érezte, hogy megcsalja apát. Ezt persze én megértettem és segítettem neki ahol csak tudtam.

Viszont eszem ágában sincs elmondani neki az előbb történt incidenst, mert soha többé nem engedne ki, vagy elköltöznénk. Egyik sem opció, nem akarom még ezzel is szegényt fárasztani, elég gondja van így is.

-Rendben, akkor holnapra úgy készülök, hogy filmezünk-mondtam neki mosolyogva amit ő is viszonzott. Megbeszéltük még a sulival kapcsolatos dolgokat, hogy most így félévkor hogy fogom behozni a lemaradásom. Elmeséltem neki hogy vannak barátaim már, aminek nagyon örült, sőt annak is hogy buliba megyek ma. Adott egy kis költőpénzt amiért mindig hálás vagyok neki.

A leves is kész lett közben, Ahh anyukám nagyon jól főz. Szerencsés vagyok mert ha nagyon sokat eszek se hízok el, ezt talán anyukámtól örököltem. Na meg persze a szép arcomat is.

A vacsora befejeztével segítettem elpakolni majd elindultam szobámba hogy nekiálljak a pótlásnak, amit 1 óra múlva már abba is hagytam. Mert el kell kezdenem készülődni és hát ahhoz idő kell.

Jimin rámírt messengeren. Megbeszéltük mikor és hol találkozunk előtte. Veszünk 1-2 piát, nem akarunk üres kézzel menni.
Az a ruha kombináció amit kiválasztottam még engem is meglepett. Egy szürke szövet nadrág, fehér póló és egy fekete bőr dzseki. Belenéztem a tükörbe és bumm, tökéletes választás. Ha már buli akkor legyünk egy kicsit merészebbek smink terén is. Húztam egy kisebb tusvonalat amit elsatíroztam hogy egy füstösebb látványt kapjak. Felraktam a többi kenceficét arcomra majd hajam beállításával kész is lettem. Az órára pillantva láttam hogy még csak fél hét van, tehát van még egy fél órám. Úgy döntöttem elindulok, és majd ott megvárom a fiúkat. A pár utcával arréb lévő bolthoz beszéltük meg a találkozót, itt leültem telefonozni a padra ameddig meg nem érkeztek a srácok.

Jimin bátyja bement nekünk piáért mert ugye mi még nem vagyunk elég idősek. Az  odafele vezető úton végig beszélgettünk , egy csomó mindent megtudtam róluk, pl. Jimin biszexuális, amin nagyon beglepődtem, bár a baba arcával bárkit el tud csábítani. Hoseok táncol egy nagyon híres tánccsapatban, még videót is mutatott. Hát ez kurva jó, hogy lehet valaki ilyen tehetséges . Na remek Jin pedig iszonyatosan finoman főz. Itt mindenki jó valamiben?

Én is elmeséltem nekik a gyerekkoromat, a családi történeteket. Meg persze azt is hogy még sosem voltam senkivel, amin nagyon meglepődtek.
-Taehyung, te néztél már tükörbe? Kurva jól nézel ki. Bármelyik csajt megkaphatnád.-
J-Hope kijelentése jól esett, de azt már nem tettem hozzá történetemhez, hogy lehet hogy nem is a lányokhoz vonzódok. Persze ezt Jimin rögtön fel is vetette, amire nemtudtam mit mondani hiszen én magam is kerestem a válaszokat.

Oda érve egy négyemeletes ház tárult szemem elé, gyönyörű volt, rengetegen lehetnek ha több mint 30 kocsi áll kint.Hangos zene hallatszott ki, és színes fények áradtak az ablakokból.A nyitott kapun belépve láttam, az udvaron többen is táncoltak és ittak is. Néhányan odajöttek köszönni ekkor bemutattak engem is a srácok.

A bejáraton beérve egy nagyon aranyos lány fogadott akit J-Hope meg is ölelt , hiszen mint kiderült alakulóban van köztük valami. Bemutatkoztam a lánynak, Jiának, a többiek már ismerve őt köszöntek neki. Ha jól tudom az évfolyamunkba jár.

A belső tér hatalmas volt, a konyhában sokan beszélgettek és iszogattak míg a nappaliban táncoltak. Elmentünk leraktuk a piákat és meg  is ittuk az első kört. Hoseok és Jimin pedig rögtön táncolni indultak, mi Jinnel folytattuk az ivást.

Köszönöm, hogy végig olvastad😁❤️Remélem tetszett🤩Nemsokára hozom a kövi részt😱

TAEKOOK: A bűnös csókWhere stories live. Discover now