Már 2órája folyamatosan táncolunk és iszunk, táncolunk és iszunk. Amikor már éreztem hogy forog körülöttem a világ ràjöttem hogy ideje meglátogatni a mosdót. Elgagyogtam a már bőven részeg Jiminnek a táncparketten hogy elmegyek pisilni, tegyük hozzá szerintem fel sem fogta ki vagyok. Hoseok már 10 perce Jiával beszélget a kanapén. Jin pedig éppen valahol kiadja a mai pia mennyiséget magából.A wc-t hamar megtaláltam csak éppenséggel hatalmas volt a sor, az ott álló pár lány (akik gondolom vártak) mondták hogy fent a felső emeleten van még egy wc csak az is lehet tele van. Amikor a felső szintre értem szinte alig voltak, viszont a kilátás mindent megért, hatalmas terasz ajtók voltak amik egy erkélyre vezettek ki.
Kótyagosan megindultam kifelé. Kiérve a friss esti levegő megcsapta az arcom és éreztem kicsit ki is józanított. A halvány lámpák a korláton csücsülő virágokból álltak ki. Becsuktam a szemem és csak élveztem a pillanatot, amikor hirtelen meghallottam hogy valaki éppen mellettem gyújtja meg a cigijét. Nem vagyok nagy dohányos, és nem is voltam soha. De ha buli van megengedek magamnak egy pár szálat. Elővettem a zsebemből a kis dobozkát majd realizáltam hogy nincs nálam gyújtó. Óvatosan a mellettem álllóra pillantottam akit kapucnia takart, így nem láttam arcát.
-Bocsi, kérhetek egy gyújtót? - próbáltam magabiztosan szólni, de nemhiszem hogy sikerült.
Szerencsémre hallotta amit mondtam,még mindig csak a tájat bámulta lazán benyult pulcsija zsebébe majd oda nyújtotta nekem a kért tárgyat. Cigim meggyújtva vissza is adtam neki, majd nagyot szívva a bűzrúdból, élveztem tovább ezt a csodás estét. Élveztem volna...
-Megköszönni luxus?- hangja mély volt, kicsit meg is ijedtem.
-Öhm,bocsánat.Köszönöm a gyújtót!-de egy faszfej,mivan ha nem köszönöm meg?ki ő? A miniszter, vagy ki a fasz? Gondolkodás közben még mindig rajta pihentettem szemeim. Olyan ismerős ez a hang nekem. És akkor megfordult.
-Én arra gondoltam, hogy nem hagytam hogy megerőszakoljanak. De szívesen.-Ahogy megfordult, tudtam ez Jungkook. Bunkó stílusán nem változtatott,de a látvány amit nyújtott már egészen mást váltott ki belőlem.Azt hittem meghalok, rohadt dögös volt. Egy fekete szaggatott farmer volt rajta és egy fehér hosszított póló lógott ki pulcsija alól. Felém fordulva támaszkodott a korlátnak és mondata végén végre rám emelte tekintetét. Nem vagyok meleg! NEM VAGYOK MELEG! Na jó, talán egy picit az vagyok. Annyira le voltam taglózva hogy csak néztük egymást,de nemtudtam megszólalni.
Már majdnem indult volna be, feladva a válaszomra való várakozását. Realizálva ezt hirtelen megszólaltam.
-Köszönöm.- na ezt már határozottan mondtam.
-Azt hittem sosem szólalsz meg. Amúgy Jungkook vagyok.-elrugaszkodva a korláttól lépett elém kezet nyújtva nekem. Arca rezzéstelen volt még mindig, szerintem a csávónak nincsenek érzései.
-Taehyung.- elpillantva arcáról szinte rák vörös fejjel nyögtem ki neki nevem és ráztam vele kezet. Miért hoz zavarba?Abbamaradt a beszélgetés ,kínosan éreztem magam. Cigivel a kezemben néztem tovább a tájat, viszont szemem sarkából észrevettem hogy folyton engem vizslat gyönyörű szemeivel. Felé fordítottam fejem , mire ő elkapta tekintetét. A gond csak az, hogy annyira be voltam rúgva, mit az állat , ezért nemtudtam mit mondani , így csak egyszerűen rákérdeztem.
-Miaz?-mosolyogva tettem fel kérdésem, de tekintetét ahogy ismét rámvezette valami megváltozott. Hirtelen elsötétült szeme, és arca is inkább szigorúvá vált. Eldobta cigijét és szó nélkül beindult. Én csak úgy pislogtam, mint hal a szatyorban, mert nem értettem a szituációt. Valami rosszat mondtam? Ez nagyon furcsa volt. Elnyomva a cigim és gondolataim, mentem vissza a házba ahol akaratlanul is szemeimmel Jungkookot kerestem hogy kérdőre vonjam. Bár ő csak egy idegen, nincs jogom kérdőre vonni bármilyen tette miatta, de akkor is érdekelt.A mosdó pontosan előttem volt ,így vissza is tértem eredeti tervemhez mert nagyon kellett már pisilnem. Hála az égnek üresen találtam így gyorsan bezártam és elvégeztem dolgom. Vissza tértem a nappaliba ahol még javában folyt a buli , de barátaimat sehol sem láttam. A telefonomat élővéve láttam hogy Jin írt. Ő és Jimin hazamentek, keressem meg Hoseokot. Nagyszerű. Szememmel meg is találtam őt, de amint láttam hogy éppen Jia szájában kutakszik úgy gondoltam nem nagyon kéne zavarni. Leültem a konyhában egy pár pohár piával, amit úgy gondoltam valamiért, minél gyorsabban megiszok annál hamarabb jutok haza. Persze alig bírtam már menni, de hát Taehyung te nem bírsz magaddal. Felálltam volna, csak hát a gravitáció ellenem dolgozott így az asztalon támaszkodva indultam kifelé. És elhatároztam, hogy én most csatt részegen, haza megyek.
Remélem tetszett❤️Nemsokára folytatás❤️
YOU ARE READING
TAEKOOK: A bűnös csók
Fanfiction▫️A történet kitaláció, a szereplők valós személyeken alapulnak▫️ ▫️18+▫️ ▫️trágár beszéd▫️ ▫️Taekook▫️ ▫️BTS tagok▫️ 𝖠𝗓 𝖾𝗅𝗌𝗈̋ 𝗄𝗈̈𝗇𝗒𝗏𝖾𝗆, 𝗏𝖾́𝗅𝖾𝗆𝖾́𝗇𝗒𝖾𝗄𝖾𝗍 𝗌𝗓í𝗏𝖾𝗌𝖾𝗇 𝗏𝖺́𝗋𝗈𝗄🥰 𝖩𝗈́ 𝗈𝗅𝗏𝖺𝗌𝖺́𝗌𝗍🥰 "Remegett a lába...