Félreértés ne essen, nem vagyok meleg, vagyis nemtudom pontosan milyen nemhez vonzódok. Még sosem voltam senkivel, még nem csókolóztam. De azthiszem neki még azt is megengednem hogy kikötözzön. A látvány amit arca nyújtott egyszerűen csak azt tudom mondani, hogy helyes. Nagyon helyes, a szemei pedig sötétek. Olyan mélyén fúrtam bele övéibe enyém, hogy a külvilágot már alig realizáltam.
Körülbelül fél fejjel volt magasabb nállam, így nézett "le" rám, semmitmondó arcot vágva.Gondolom látta mennyire elbambultam arcán. Megejtett egy rosszfiús félmosojt és megfordulva kiment a teremből. Őt követte barátja, aki szintén rámpillantott. Furcsálltam a helyzetet, és ezzel az arckifejezéssel is fordultam Jiminék felé, akik csak lehajtott fejjel álltak a padnak dőlve. Valami nem stimmel itt.
- Ezt a bunkó pöcst.
- Ez itt kérlekszépen Jeon Jungkook az iskola legparasztabb embere, minden verekedésben, balhéban benne van. Ne is foglalkozz vele, jobban jársz ha levegőnek nézed. -mondta
Jimin- Az a hír járja hogy tavaly egy végzős csajt megdugott, aztán másnap reggel kidobta, a lány pedig hetekig sírva járt be az iskolába és még zaklatta is a srácot. - Jin elég érdekes története erről a Jungkookról nem csillapította bennem a kiváncsiságot, hogy ki is lehet ő.
- Na inkább kisérjük el Taehyungot a kövi órára, aztán a nap végén megmutatunk neki mindent.-bólintottak a fiúk Jimin kijelentésére és el is indult az a bizonyos hosszú nap. Az órák unalmasak voltak. Sokat gondolkoztam a mai incidensről, valamiért nagyon felkeltette a figyelmem, pedig ilyet még szinte soha nem tapasztaltam, nem hogy egy fiúval.
A nap végén a fiúk megmutatták a tesitermet , az udvart és még sokmindent. Kiérve a suliból elmondták a bulival kapcsolatos tudnivalókat, majd mindenki hazaindult. A kapun kiérve 3 srácot vettem észre ahogy az út másik végen beszélgetnek, de nem szenteltem nekik nagy figyelmet.
A sétám kezdetével be is dugtam a fülesem, majd mikor már az út felénél tartottam egy utcából kiforduló férfi csoport megállított. 4-en voltak. Az egyik elkezdett utánam fütyülni és hátrapillantva láttam hogy elkezdenek utánam jönni. Lépéseim próbáltam felgyorsítani ahogy csak tudtam, de így is utolértek. Hát én itt leszek megerőszakolva az utca közepén.
Megfogták a karom és körém álltak, én próbáltam tovább haladni és ellenállni, de nem engedtek.
-Engedjetek már el! Faszom nem lehet még haza se menni?- már eléggé feszült voltam, de mellette nagyon féltem is
-Na mivan aranyom? Nagyon kis harcias vagy cica, hazavisszük srácok? Olyan szép háziállatt lenne belőle.- egy magas 40es pali jelentette ki hogy engem itt hazavisznek. Elkezdtem volna kimászni az egyik szorításából, mikor valaki hátulról megkocogtatta emberünk vállát.Az a valaki pedig Jungkook-volt, a karja hatalmasat lendült és a pali a földre került. Jungkook másik két haverja is elkezdett közelíteni. A három idegen aki éppen lefogott engem, a földre lökve indultak meg feléjük. Jungkook rám nézett -Menj haza- többet nem is kellett mondania, felálltam és futni kezdtem ahogy csak tudtam. Nagy léptekkel értem be utcánkba, nem érdekelt hogy ha sárba lépek, csak érjék már haza. Már szinte lihegtem mikor a kapuhoz értem. Utam során először pillantok vissza , hogy nem követ-e senki. Meggyőződve róla hogy biztonságban vagyok bemegyek a kapun, majd még párszor körbe nézek és belépek az ajtón is. Agyam megállás nélkül zakatol, hogy mi lett volna ha nincsenek ott ők. A magasabb srác az osztályból. Rá emlékszem, de a harmadik kicsit alacsonyabb volt kb mint én, tetovált és menta színű a haja. Ha ők nem lennének lehet már rég elraboltak volna.
Köszönöm hogy végig olvastad❤️Remélem tetszett❤️Hamarosan jön a kövi rész🥺
ВЫ ЧИТАЕТЕ
TAEKOOK: A bűnös csók
Фанфик▫️A történet kitaláció, a szereplők valós személyeken alapulnak▫️ ▫️18+▫️ ▫️trágár beszéd▫️ ▫️Taekook▫️ ▫️BTS tagok▫️ 𝖠𝗓 𝖾𝗅𝗌𝗈̋ 𝗄𝗈̈𝗇𝗒𝗏𝖾𝗆, 𝗏𝖾́𝗅𝖾𝗆𝖾́𝗇𝗒𝖾𝗄𝖾𝗍 𝗌𝗓í𝗏𝖾𝗌𝖾𝗇 𝗏𝖺́𝗋𝗈𝗄🥰 𝖩𝗈́ 𝗈𝗅𝗏𝖺𝗌𝖺́𝗌𝗍🥰 "Remegett a lába...