3

856 109 8
                                    

kimboihteiralte  hian mizo tho bl a ziak a khawngaihin a in lo va chhiar sak ve dawn nia🤭😘😘😘😘😘

𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶y

🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🆃🅷🆁🅴🅴

Remruata chu chutia a rin loh lutuk a Timothy che phut chuan a ti hamhaih in a ti phawk lek a ni ber a mut chu chhuak tawh lo rak ani a harh kawk2 mai... Awmdan tur a hrelo zu rim ala nam em em zui leh ta nghal a. Nam sawn a han tum chuan Timothy chuan a ban chu a 2 chuan alu chunglamah a man bet daih bawk nen... Remruata chuan chak ve viau kha chuan a in hre si a mahse Timothy lakah chuan engmah alo ni hauh lo Timothy chak em em mai chu mak a ti chuta karah ala rui zui.. A chiai a châ chu a ni ta.

"U.. Ti.. Timothy eng nge.. I tih a min thlah rawh" A ti deuh raih a.. A aw te chu a phui vek emaw tih tur ani.zan a rei tawh nen midang an mu vek tawh a han au chiam na chi lah a ni hek lo hmeichhia chu nise han au chiam mahse ala awm mahse tun a mi hi chu mipa ve2 an ni tlat.. Chuta karah remruata chu a bialnu te laka a lo inti pa chi alo ni vei nen.. Han au chiam a min pui ru tih vak na chi a nilo.

"Eng nge i tih hi min thlah rawh" A ai chang deuh fak chuan Remruata chuan a ti leh a mahse Timothy chuan ala thlah lo... Chumai anilo a mit sen deuh ram chuan a melh ngawt2 a. A la hnaih ang tulh2 leh ta nghal a.

Timothy chuan Remruata hmui chu a chhuk melh ta ran mai.. A thil tum chu tupawn an hrethiam ang Remruata pawh chuan a hai bik mawlh lo mahse... Tal a tum tawh hauh lo mak tak a ni... A lung chu a phu dup2 mai khuang ang mai a ni.. Alo maimitchhing tawp..

Timothy thaw lum ham2 te chu a feel thei vek tawh.
Mahse Timothy chu zawi thutin Remruata ban a man beh na pawh chu thlahin Remruata awm ah chuan a bei ta thlawp mai a chat thla chu niin Remruata chu a thaw huai mai. "Engthil teh hrep nge thleng hi" Ti chuan a phin sap a. Chutah Timothy chu alo rum tiah2 a... Ring vak lo thawp deuh salh chuan "Emily.. Ka ngai che" Alo ti chhuak a awi viau mahse Remruata chuan a hre chiang hle thung.

Remruata chuan a rilru te2 chuan Emily emaw min ti mawn le tu Emily nge a sawi a hmeichhia emaw min ti deuh maw ni.. Tih pah chuan Timothy chu kaih thawh a tum a. Mahse a harh thei hauh lo.

Tichuan, harsa takin Timothy room lamah chuan a hruai lut a.. Khum ah chuan a paih thlawp hi ni ber, a la harh eih lo. Remruata chuan mut that tir tum chuan an siam rem vel a. Timothy chuan "Emily ka ngai che alo ti leh ta Remruata pawh a tawp ta chat Emily hming chuan engtin emaw tak a awm a ti nuam lova..

Timothy chu a mut that tir a an en leh te2 a.. Timothy mittui lo luang ngiai2 chu a hmu a, Emily chu tunge tih hrelo mahse Remruata chuan a bialnu hlui a nih a ring nghal a.. Chhuak tur chuan a in her a mahse Timothy bawk chuan...

" Ka.. Ka tui a hal" Mittui luang chung chuan alo tichhuak a Remruata chu ahawi let leh a Timothy chuan muttui nen chuan alo en kar mai.. Mak ti tak chuan a thaw hak a tunah tak hi chuan a chhangchhe khawp mai. Khum lam a pan phei a side table a bottle chu a la a tui chu a thlit sak a khum ah thuin Timothy chu tui a in tir a. Timothy thi chuan a hmui ti pawrhin a mittui ala tla char2.

Remruata chu a nuih a za tan ta viau a u Timothy chu a in tih pa ve teh reng nen chutia naupang chhia tak a an awm vel a hmuh chuan leh lam hawiin an nuih deuh hak a mahse a bul a mi lah ala tap nen nuih vak na chi a nilo.

"Tinge i tah a bang rawh.. Puitling i nih kha" Ti chung chuan a tum lo deuhin Timothy mittui chu a hru a chu chuan a lung a ti chhe zual em em leh nghal a. A zu rui lungpuam a ni ngei ang, "mu rawh bang tawh la" A tih pawh chuan ala bang maithei lo ala tap lungrun khawp mai. Zurui ka hmu tawh ah ila nawi ber remruata chuan a ti rilru nauh2 a. Dar zat an en chu dar12 alo hnai tawh khawp mai a tuk school kal a duh bawk nen mut tir vat a ngai.

my first love is a guy (Mizo BL) ✔️Where stories live. Discover now