𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺
🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🅵🅾🆄🆁
Remruata te pawh chuan exam an zo a... Mahse kar 1 vel chauh chawlh an neih vangin a haw lo thung. October thla alo in her chhuah chuan khua chuan vawh lam a pan ve hret2a. Khuangchawi thla tih takah boruak chu nuam tak a ni.
A ni telin in khat a awm ho dawhkan khat a zing tin tlai tin chaw ei ho ta na na chu Remruata leh Timothy te pawh chu an inpawh ve tan hle a. An awmdan atang chuan an in haw lo tih a hriat hle. Msa pawh alo la leng zeuh2 a Msa lo leng hian Timothy hi mood a off thei em em a. Alice i hriati thiannu chuan Timothy chu a zar buai hneh hle a.... Assignment thiam loh chhuan lam te in an inah te ava kal thin an veng a inhnaih si a. Chu chu Alice i tan chuan duhthusam a ni.
Timothy chuan ning deuh mahse chutia miin an lo pan ve vang2 takah chuan lo hnar ngawt theih a ni bik lova.. A zirpui leh nge2 thin bakah Alice-i chu chhelo ve bawk nen mipa han lem kual dan a thiam em em a. Timothy pawn chhelo chu a ti meuh mai mahse chutiang erawh tih lan a tum lo bur.
Alice-i an in a lo kal fo leh an college ban a Timothy nen an haw dun thin chu remruata chuan alo hmu a. Mak tak maiin a thinlungah thik na alo awm thin. Chu chu hrethiam lo in a mood a off thei hle a. Nilo a hrethiam lo a nilo a hre duh lo zawk a ni. A ka chuan dawt sawi mahse a tum lo deuh hian a mit chuan Timothy chu alo melh leh thin. A awmdan chu aduh lo hle a a i haw takzet. Ngaihtuah loh atum pawn a thei silo. Chutiang bawkin Timothy pawn remruata chu a vei em em a. Msa chu a thik tlat leh nghal a.
Msa te pawh chu Debby nen an in biak that theih tak lovah chuan an inthen chu ani ta der mai.
Msa then hmasak pawh a nilo. Debby zawk chuan a then a an inthen hnu rei vak loh vah bialpa a nei leh nghal. Msa chu a rilru chu a na ve meuh mai mahse amah ringhlel reng tu kawp reng ai chuan pawi a tilo zawk.
Zan khat chu... Inchung pawnah hian Timothy hian pubg alo khel a alo tang khawp mai... Chumi zan chuan khua a thiang in thla chu a bial lam lek2 a a eng em em mai bawk thli fim a thaw leh heuh2 thin chu chuan boruak chu a ti vawt ve suk mai.... Mi lunglen mi tan chuan ngaihzawng emaw nun hlui ngai a kiu vawng2 na tham a ni.
Remruata lehkha zir chu zan dang aiin a ning hle a rilru pek har a ti takzet. Pawnah chuan achhuak a pawn thuthleng a Timothy game khel tang tak a lo tawng chu a hmu a ava pan hnai a. Pawn chu alo eng ut mai. Timothy bulah chuan a thu ve a. "Iva khel tui ve" Timothy bulah chuan a ti sap a nia tih bakin a chhang lo a laklawh em a ni.
A phone chu phawrhin a rem bawk nen earphone vuahin hla a ngaithla phone a khawih bawk. Thli lo thaw leh heuh2 thin te chuan a ti thlamuang hliah2...a maimitchhing vang2 a nunhlui leh an khua te chu a ngaihtuah a.
Chutih lai chuan earphone a vei lama a vuah chu Timothy chun phawiin a bengah a vuah ve nghal a. Timothy chuangames alo khel zo daih tawh chu niin. Ngawi rengin van lam. Chu an thlir dun a an hla ngaihthlak chu 'Kima Chhangte thinlai luahtu' (ka story ost🤭) tih chu a lo ni kher2 bawk nen. Timothy chu a chhing vang2 a. Emily bawk a mitthlaah alo lang a. An nunhlui te chu a chhui kir a.... An awmdun ve thei tawh lo tur te chuan a rilru a tina thar em em a. Mahse thawk leh khatah Emily ni lovin a bul a thu remruata nui hmel chu alo lang ta zut2 a.
A meng nghal, Remruata lam chu a en a a darah chuan alo bei a lo muhil sak2 mai. A nui suk a. "Tinge i mut hi a chhuah theih em em le" Tih pah chuan a nui suk2 a. Dik tak chuan Remruata chu a zan hmasa ah assignment tlaivar deuh thaw a a tih vang a ni. Khatia Timothy an thlamuang hmel tak a hla a ngaihthlak lai khan alo ham bui2 tawh a mahse mi hla ngaihthlak tui la laksak a kalsan daih chu thil mawi niin a hrelo bakah engtin emaw tak hian Timothy bula awm chu nuam a ti em em bawk si
YOU ARE READING
my first love is a guy (Mizo BL) ✔️
Teen FictionMy First Love Is A Guy (completed) Hmangaihna thawnthu zawng zawng hi hlim takin a tawp vek theilo va...a chang chuan mittui nen a kan thlah a ngai fo thin. chuan he story hi kpop lam ani dawn lova.. Mizo bl a ni dawn a i ngainat loh chuan chhiar...