Khawngaihin Wattpad lama chhiar zo tawh te pawh khan min lo like👍🏻 sak ve mai2 dawn nia, mahse Wattpad nen a in ang lo ka tih kha aw fb lam ami hi a ngaihnawm zawk ania😊
𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺
🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🅴🅸🅶🅷🆃
A tukah chuan zanah mengrei mahse Remruata chu hma takah a tho a, a chhan pawh Timothy Aizawla a haw thlak ni ani tlat, a harh chuan khua alo eng tan a a nu chuan thawh a hai a ni ngei ang a thawm ala hrelo timothy chu la mutui hle a alo la kuah bet tlat. Dim takin a tho chhuak a bathroom lam a pan nghal a, darthlalang a a in en chu a nghawng vel ah chu alo sen duk leh thluah tawh a a thaw hak a, zan lampang chu a ngaituah let a. Engtik niah emaw chuan an la hrechhuak dawn tho2 chutih hunah chuan eng pawh thleng se in kalsan loh tur chuan intiam ve mahse Remruata chuan thil theih loh a ni tih a hria chuvang a nia a theih chhung chu timothy nen a hlim tak a hun hman a duh chhan.
Timothy chu sumo an lo nghah pui a remruata chuan a huphurh pui ngei mai mahse damdawi te a ei tir a. "Tluang takin i thleng dawn nia.. I ngaihtuah awm reuh mange" Remruata chuan a ti a Timothy chuan "nia ka ngaihtuah awm dawn lutuk chuvang chuan lo kal ve mai rawh, in ru mai ang" A ti a remruata chuan a melh kawk a "tukin zing kan chaw ei lai te kha chuan ka ngaihtuah awm loh.. Deidei te i tih kha" Alo ti hmuk a. "I chhungte bulah alom ka sawi i bula sawi ka nilo" A ti nui sung a.
An ngawi dun vang2 a "i thlen hunah min lo bia la chuan min ngai lutuk lo la aw"
"Nang pawh nikum i haw khan min be duh lo a ka be bik dawn miah lo che nia"
"Kha titau leh ngawt a, hmeichhia ang mai, ka buai em alom kei chu"
"Ka titau tunge ti, ngawi mai2 rawh khumah hian tunge hmeichhia zawk chu a hriat mai alom" Timothy chuan a ti a remruata chuan a hnungah a chum pawp a a er ngawng2 "han sawi leh teh..tenawm lutuk" Timothy melh rum vak pah cuan a ti a "bakah miin an hria ang" A ti leh hmuk a Timothy chu a nui suk a "i kal tha hleithei lo chu a nih ber kha, a chhan an hre der silo" Ala ti hram a remruata chuan a melh rum ngang mai "hmela" A ti hmuk ringawt. Chutih lai chuan sumo pawh chu alo thleng ve a an inload zawh chuan remruata leh Timothy chu in ngai tak chungin an inthen leh ta a. Remruata chuan an tlan liam thleng chuan a en zui vawng2 a, a nun chu a ruak huai nimai hian a hria tha tho lo zet chuan an in lampan chuan a kal leh ta a. In a lut chuan a chhungte chu an lo reh thiap mai a an chhuak leh ani ngei ang.
Nileng chuan remruata chu eng em em tilo chuan a awm ve a, ni chu a hma ai zawngin rei a ti takzet. A phone ah chuan a thiante nen games an khel a mahse a tui hlawl lo whatsApp ah a lut a no. Hlang atang hian 'hi' tih a dawng a va hi let ve a rei vak loah.
Unknown: remruata i ni tiraw
Remruata: aw nie.. Tunge i ni le
Unknown : aw..Alice-i ka nia min hria em Timothy thian kha.
Remruata chuan mak a ti angreng.
Remruata: aw hria e.. Û Timothy ilo sawm thin kha ka hria che alom
Alice: umm that chu.. Timothy kha alo zin tiraw mak ka angreng a.
Remruata: aw... Vawiinah alo haw chhuk alom
Alice: ka hria alom min hrilh vek alom.
Remruata:e.. Aw.. Nih chu..
Remruata chuan a thik leh nghal ngawt a, "nilo thian an nia a hrilh ve ni mai nge ka thik ngawt a" A ti nuah2 a.
Ni aliam a Timothy haw thlak atangin kar 1 dawn a ni ta. Mahse Timothy nen chuan an inbe khat takzet, Timothy chuan lekha zir a duh thuin chhang mai zel a remruata pawn alo pawm ve mai zel. Alice-i nen chuan an la inbe ve thin a amah ni lovin alice-i char2 zawkin alo va be hmasa thin. Alice-i chuan hun rei tak inkawm tawh ang maiin Timothy nen an hun hman dan chu a sawi ziah leh nghal a status te lah chu Timothy nen an thlalak ala ni leh zel thin bawk nen. Remruata chuan a thik thei em em a mhse Timothy bulah engmah a sawi ngai lo thung.
DU LIEST GERADE
my first love is a guy (Mizo BL) ✔️
JugendliteraturMy First Love Is A Guy (completed) Hmangaihna thawnthu zawng zawng hi hlim takin a tawp vek theilo va...a chang chuan mittui nen a kan thlah a ngai fo thin. chuan he story hi kpop lam ani dawn lova.. Mizo bl a ni dawn a i ngainat loh chuan chhiar...