𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺
CHAPTER 18 (last chapter)
"Awle in in test paper kha lo dah ru le hun a tawp tawh, lo collect zung2 ru" Remruata chuan a sana bih pah chuan a ti a. Student ho chuan hmanhmawh takin an test paper chu a hma dawhkanah chuan an dah sap2 a. Remruata chuan a an test paper chu rem fel sawk2 in "vawiin a kan test ah hian fail. In awm chuan ka hrem dawn lo che u a" Ati chiah chu student thenkhat ho chu yes lo titawk an awm a a thenin hrem ka hlauh avangin ka zir ve em em a an lo ti thul. Hmeichhe thenkhatin sir remruata fel zia hi, hmeltha bawk si tiin an lo phun sap2 bawk a. A chair atanga thawh pahin vawiin atan chuan class kan zo a in in exam a hnai tawh tih hria ula... Nasa takin zir ang che u abik takin mipa ho kha tang ang che u..." Tiin a chhuak zui nghal a student ho chuan wish sap2 in an bag chu au ri chel chul chungin an ak sap2 a. An mahni inlam pan chuan an haw ta dam dam. Extra class an neih vangin class dang chu an haw vek tawh a.
Remruata pawh office lampan chuan a kal teacher dang chu an haw vek tawh a ni ngei ang a reh thiap mai mahse remruata office a, a luh chuan miss Ruthi chuan phone alo la khawih melh2 a "miss ila haw nange a" Remruata chuan a dawhkan lam pan pah chuan a ti a "in zo ta maw... Remruat ka lo nghak che mawle nangmah chauh chuan a reh awm sia bakah ka scooty a chhia a kan haw kawng a inang tho bawk nen ka lo nghak tawp che" Nui vur2 chuan a ti a. "Nie a tha alawm a pawi hleinem, ka inrem fel zung2 ang a ka inpeih ani mai" Tiin a indah fel sawk sawk a "exam a hnai tawh bawi si a, ka peih lo ngei mai" Ruthi chuan a ti nuah2 a "ni e tiraw vawiin chu kei phei chu ka chau riau mai, kal ila" Remruata chuan ti leh nghalin an 2 chuan scooty lampan chuan an chhuak dun ta a.
"Puii (thanpuii) engtin maw i tih a.. Tak tak maw ka van lawm tak em lalpa ka lawm e ka hmangaih che" Tiin Msa lawm lutuk chu a zuang vak2 a a bula awm te chuan mak ti takin an thlir thap mai, zah pawh a hre chang tawh lo a hlim em ani "awle i duh ber chi ka lo hawn ang che in dim ang che aw" Tiin a phone chu a dah nghal a nie tupawh an lawm ang Msa nupui Thanpuii kum 1 lai a nupui lo ni ta chu a vawi khatna nau a pai ve ta. "Ms i tha maw ti vak vak nge" A thianpa chuan alo ti vat a "Vena... Ih.. Pa ka ni ve tawh dawn nia" Tiin a thianpa chua kuah chung chungin ati a thianpa vena pawh chu a hlim takzet kum 1 lai an innei tawh a mahse fa an pai thei re re lo an mangang hle thin a nih kha mahse tunah a thianpa nupui chuan fa a pai ve ta, naute pa ang tluk hialin a hlim ve ani. "Thianpa ka va lawm em.. Engtik ah nge party kan neih dawn" Alo ti thu a Msa chuan "i à mi party a ngaihna ka hrelo" A thianpa melh ralh pah chuan a kal san daih a.
Nie, a mak ani... Msa'n Thanpuii a tawn atang khan Remruata chu la ngaihtuah ve thin mahse a, Thanpuii nen chuan zantin an inbe thin a remruata a duhna chu a tlem telh2 thin hian a hria. Hun a kal zel a phone mai nilo hmun leh hmunah te an inkawm chho ve hret2 a. Thanpuii chu, hmeichhe vekvawk tak ni lovin hmeichhe dangin a dress pawh a nalh fal em em ngai lo mahse a felin a invawng em em a, chu chuan Msa pawh a hneh hle bawk a ni. Thanpuii chuan rei tak an inkawm hnuah Msa chu a duh thu hrilhin a hmangaih hial tawh thu chu a hrilh a mahse Msa chuan duh ve reng chung siin a hnawl a ni. A chhan chu, a hun kal tawh ah mipa a duh a, sex hial mipa lakah a hmang tawh bawk chu chuan Thanpuii a duhna chu a pawm tir thei lo. He hmeichhe fel leh duhawm lutuk hi a phu hlawl lo ani, nasa takin a phulo hetiang em em a hmeichhe thianghlim hi a phu lo ani.
"Thanpuii ka tih palh mahse ka pawm thei lo che ka phu lo lutuk che ka tih palh" Tiin rilru na takin a kalsan a. Thanpuii pawh a rilru a na takzet, Msa a lak a chet dan a ngaihtuahin a duh ve niin a hre si a mahse tunah hnawlin a awm engvang nge fahrah a ni vang em ani. Nilo a ni thei lo chutiang mi chu Msa hi a ni thei lo. Kar tam an inhmu lova an inbiak loh hnu pawn Thanpuii chuan a theihnghilh thei bawk silo, chhan awm hian a hre tlat a. A changin Pathian dem rum2 chang a nei a nu leh pa a lak sak tawh a retheihna tingreng a pal tlang a chuti chung pawh chuan a Lalpa tan a theih ang tawkin rawng ala bawl fan a. Ngaihzawng a nei ngai lo, kawppui tur Pathian hnenah a dil fo thin. Tunah a duhthusam a tawng a mahse a hnawl si engvang nge, a chhan a hre tur a ni a nih loh chuan a theihnghilh theih a ring lo ani.
YOU ARE READING
my first love is a guy (Mizo BL) ✔️
Teen FictionMy First Love Is A Guy (completed) Hmangaihna thawnthu zawng zawng hi hlim takin a tawp vek theilo va...a chang chuan mittui nen a kan thlah a ngai fo thin. chuan he story hi kpop lam ani dawn lova.. Mizo bl a ni dawn a i ngainat loh chuan chhiar...