𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺
🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁 🅽🅸🅽🅴
Timothy chu remruata hmaah chuan a ding nghal vata pu mawia chuan Timothy chu rum takin a melh a midang pawh an lo phei ve nghal bawk a. Remruata bulah chuan a nu chu ava ding a thinrim ang reng tak hian "Lalremruat engthil nge kan hmuh kha" A ti tuarh a Remruata chuan ala en chuang lo. Timothy nu pawh chuan a fapa chu a awih thei thlawt lo. "Bawiha engthil nge i tih tak....ava mak ve". Remruata pa chu thinrim insum tak hian a ding a a kut a hum ruh tlat bawk. "Lalremruat lo kal rawh" Tih pah chuan a pa chuan remruata chu a banah nghet taka vuanin a kai sawn a mahse Timothy chuan remruata banah a alo man ve bawk Timothy pa chuan thinrim tak hian "lawmsangzual" alo ti tuarh a.
Timothy chuan a pa chu a en a "ka pa kan chungchang hi i hre daih tawh a ni tiraw" ati chhuak a pu Tluangtea chu an en thap mai "pa-a eng nge awmzia" Alo ti ve vat bawk. "Remruata nen kan chungchang hi i hriat vang a ni lawm ni phai ah tur a min tih tlat chhan ni" ati leh a "aw.. Engtin nge ka tih vak ang.. Mi bulah ka fapa ka innghatna chuan a an pui chu a ngaizawng ka ti dawn em ni, ka hriat tir khan ka zak asin ka zak ngawih2 i hria em tenawm lutuk" Ati chhuak a Timothy chu a ngawi dat a remruata chu a en a a kut a vuan nghet sauh bawk a "pa nu in vaiin... Khawngaihin remruata hi ka hmangaih a ni" A ti chhuak a remruata chuan mittui tling pamin alo en a "Timothy" A ti chhuak sap a.
"Enga hmangaih a... Lawmsangzual i zak miah na nge... Hei hi hmangaihna i ti maw.. " Pi sangi chuan a lo ti vat a "lo kal rawh lalremruat" A pa chuan a ti leh a a banah a pawt dawrh a Timothy chuan a vawnna chu a thlah a. An kal liam chu a en a. Timothy nu leh pa chuan an fapa chu lungawi loh hmel tak chuan an en a"lawmsangzual... Ka hmangaih i ti a maw i zak miah na nge...zahthlak lutuk" Anu chuan a ti leh a. "Nu khawngaihin Remruata hi ka hmangaih tak2 ani" A ti leh a "hei hi hmangaihna a nilo, kha thu sawi pawh kha zak hle rawh... Awm herh vang bak anilo..then vat la phaiah a ranglamin i kal nghal bawk ang" Pi sangi chuan a ti leh a thinrim tak chuan a luh san daih a pu Tluangtea pawh chuan a zui ve nghal a "inhnuaiah riak ang che" Thupe aw tak chuan a ti a. Timothy chuan rilru hah hmel tak chuan a sam chu a tuai chho a.
Remruata roomah chuan "pa... Khawngaihin" A ti a a mittui a tling pam tawh "lalremruat i zak em hetiang tur hian em ni kan lo chawm che a lehkha kan lo zirtir che ni hi hei hi maw min rulh let dan chu i zak em. Remruata chuan engmah sawi lovin a en kalh a. " Zahpuiawm lutuk kan lo chhuang ve em2 che a. Miin hria se khaw eng kan hmu ngam dawn em ni" Apa chuan a ti leh hrawk a. "Pa nu ka.. Ka hmangaih takzet ani" Mittui tla zawih2 chuan a ti leh a "kha thu lawi lo kha sawi tawh suh... I zak em zahpuiawm lutuk.. Engtin nge kan tih dawn che a rang lamin he in atang hian kan la chhuak ang che" Apa chuan a ti a thinrim takin a chhuak a. Remruata chu a insut hlawp2 a "remruat engthil nge i tih tak hi... Kan chhuan teh reng che nen.... Hei hi hmangaihna a ni ngai lo i anpui ngei a nih hi.. A la tlai lo a nia..insiam tha ang che.. Miin an hriat chuan a zahthlak dawn lutuk ipa thu sawi kha awih la" Dam tak chuan a ti a. A chhuak zui ve nghal bawk a. Pu Mawia chu rilru hah hmel tak hian alo thu a. "Bawiha nu... Engtin nge kan tih ang... Ava zahthlak ve le" A ti halh a "û Mawi... Naupang mai an ni a... Han awm hrang se an zia mai ang.. An at vang a nih hi" A ti leh a pu Mawia chua tho vut a remruata room chu a kalh hmak mai. "Chhuk teh ang tih tur kan nei" A ti nghut a an inzui thla ve ta a. Timothy nu leh pa chu rilru hah hmel tak hian sofa ah chuan an lo thu a. Timothy erawh an hmu lo thung.
"Pu Tluangtea kan tih palh takzet a ni kan fapa kan lo enkawl tha tawk lo ani e" Pu Mawia chuan zak tak hian a ti a "ni love... Pu mawi kan thiam loh zawk ani e... Mahse ngaih loh lamah ngai lo ula.. Hetiang a nih takah chuan remruata hi a awm bo mai a ngai ang" A ti leh a "nie.. Kan lo sawi alom... Naktukah kan insawn ang e kan zak tak zet ani"
Remruata chu rilru na tak chuan a khum bulah chuan a thu a a mittui a tla zung2 thei... A nu leh pa tawngkhum dan te chu a bengah a ri nawn tluk2 a. "Ka duh dan a ni bik lo asin..." Ti zawi sap chung chuan a khup chu kuah betin zawite chuan a tap keuh2 a. Nie a duh vang a hmangaih ani bik lo... Tu mahin kan mihring hmangaih turte hi duh kan thlang thei miau lova. A duh thlanna chu nise a anpui chu a thlang duh bik dawn em ni.
STAI LEGGENDO
my first love is a guy (Mizo BL) ✔️
Teen FictionMy First Love Is A Guy (completed) Hmangaihna thawnthu zawng zawng hi hlim takin a tawp vek theilo va...a chang chuan mittui nen a kan thlah a ngai fo thin. chuan he story hi kpop lam ani dawn lova.. Mizo bl a ni dawn a i ngainat loh chuan chhiar...