11

641 73 22
                                    

𝘔𝘺 𝘍𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘓𝘰𝘷𝘦 𝘐𝘴 𝘈 𝘎𝘶𝘺

🅲🅷🅰🅿🆃🅴🆁  🅴🅻🅴🆅🅴🅽

Timothy leh Remruata te chu tluang takin an la inkawp a, an nu leh pa te chungchang erawh an inhrilh lo ve ve, college ah an inhmu zeuh2 thei a, mahse an class neih dan a in an loh avangin awmdunna hun tih vel an nei ngai chuang lo. Zan lamah pawh Timothy chu a leng ngai lova.. Hna a ngah in buaipui tur atam em ani.

"Timothy zanin ah ka birthday lawm kan tum a lo kal ngei ang che aw" Tiin Zothana cousin chuan a sawm a Timothy pawh chuan alo pawm ve mai bawk a, a duhdan chuan party tih vel a kal hi a duh tawh lo viau asin le. Nilengin remruata ala hmu miah lova.. Thlithlai tur a kal maite a duh rum rum tawh mai. A ngai viau leh nghal a. Tunlai tak chu Alice-i an inlama a, a haw avangin zar buai tu a nei lova a eng a thawl lai tak a ni, an inlamah pawh tunlai tak chu an hlim ama pa in engmah a sawi ngai lova, a hma ai chuan an zia phian mai. Tlai alo nih chuan Timothy chuan Remruata te ina kal kawi tum chuan an inlam pan hmasa lovin remruata te in lam, a pan thung a.

An inkawtah chuan a bike hung tha te tein kan kawngkhar lam chu apan a, kawngka a kik karh2 a lo lut tur a an tih hnu chuan alut a tetei chuan dawhkan ah lehkha alo zir mek ni tur a ni lehkhabu alo chhawp hnawk niai a. "Khawnge remruata hi alo haw tawh em le" a ti a tetei chuan "haw tawh e alo thlenna ala rei lova a inbual lawk a lo nghak la" A ti zung2 a " anih chu"

"Thingpui te ilo in duh angem" Tetei chuan a ti a Timothy chuan a duh loh thuin alo chhang a "î û hi khawnge a" Timothy chuan a ti leh a "ahna alo la bang lova.. A tlai deuh maithei a ni" An 2 chuan eng eng emaw sawiin an titi ve malh2 a. Rei lovah remruata chu bathroom atangin a sam hru mawlh2in alo chhuak a "tete tunge lo leng a" A ti nghal a thuthlenga Timothy lo thu a hmuh chuan "û Timothy engtik khan nge ilo kal a" A ti nuisang a "aû remruata alu lei ka ngai a dawrah ka kal lawk dawn nia aw.. " a ti a, a chhuak nghal a. "Rei tawh lola... Dawrah khan awm reng tawh suh ang che" Alo zui lawng2 a chhan pawh tetei i hian an dawr ber thin pitar te dawr nghak thin hi a ngaina em a, a duh aia rei a awm thin vang ani. Remruata chuan Timothy chu a en a Timothy chuan remruata chu a ke ler atangin a en chho a. "Hei..." A ti vak a a towel ken chuan a ke chu a khuah nghal a chhan pawh kekawr bul a mal chen vel lek  achhing a hak vang a ni. Chu chu Timothy chuan remruata bathroom atanga alo chhuah atanga chil thli tla lo chauh a alo thlir chu a ni. Timothy chu a nui suk a a ding hluai a remruata lam chu a pan phei a "hey.. Hey eng nge i hriat a" Remruata chuan a tichhuak a "nangmah hi ka duh che alom" A ding dat a remruata taksa vel chu a en leh tete a "kekawr tluan i hak vat loh chuan... Hetah hian.. "

"A tawk i rilru kha" A ti a room lamah a tlan phei nghal daih Timothy chu a nui hak a "nge... I zah thar vel a ka hmu vek tawh alom" Ati a "haw nghal rawh... I thusawi kha han sawi leh teh" Remruata chuan ati lawng2 a. Timothy chu a nui suk duh chauh. Timothy pawh rei awm lo chuan a haw leh thuai a.

Zanah chuan.......

Msa chu a rilru a buai takzet hun a nei ve dawn chauh a, remruata leh Timothy inkar a tha tih a hriat khan a hma aia nasa in Timothy chu a thik hle.. A thinrim phah ta hial mai. A theih ang angin remruata chu a pui a, tan ala nasa ve asin mahse Timothy bawk alo lang leh a. A dawhthei mah2 a ni.. A thiante nen chuan zan lamah an leng a, lehkha pawh a zir the thei lo hial a.  A thiante chuan zu um 1 hi an keng a Msa chuan ain ve ta mai a, a in ngai bawk silo chu a rui tawh khawp mai. Tawng pawh a tawng tha hleithei tawh meuh lo  a thiante bulah chuan "thian... Te.. U... Tu emaw duh leh vei em em in nei a mahse a ni chuan thian ang bakin a en lo che. A bialpa nen an inthen a tan i la ve a mahse a hnu ah an 2 chuan an tha leh ta a.. I rilru ana hle mahse ila duh reng tho si a chu chu entin nge in tih ang" A ti bu luk2 a

"ms.. Kei chu ni ila zaninah ngei hian ka duh thu leh a bialpa ai a ka that zawk thu ka hrilh ang" A thian 1 chuan a ti a midang pawh chuan an lo pawm pui em em a. Msa chu a rui tah bawk nen a thiante thurawn chu tha ber chuan a hre ta a. A rilru fim hek lo tichuan a thiante rui vak lo chu remruata te inlam pan chuan a inhruai tir a a thiante chuan an thlen chuan "tha deuh a titurin an hrilh a. Msa chu kal pei chhat chhat hian kawgka chu a kik a.

my first love is a guy (Mizo BL) ✔️Место, где живут истории. Откройте их для себя