~Your eyes drive me crazy~
Umarım duygularını, mimiklerini size hissettirebilirim💞
Oy vermeyi unutmayın.
_______________________________________11:50
Liam önden gidiyordu arkasında ise nolan ve brett vardı mason ile corey arkadan geliyordu ve sahil yolunda ilerliyordu bu beşli.
Sahile vardıkları zaman liam kendini kumlara atmıştı mason yere oturup corey'i de kucağına almıştı, nolan elini ve ayağını nereye koyucağını bilmezken brett yere oturmuştu ve yan tarafını işaret etmişti nolan'a oturma sıralaması liam, mason üzerinde corey, nolan ve brett şeklindeydi.
Liam kafasını kumlardan kaldırdı ve oturur pozisyona geldi mason onun saçlarında ki kumları kızgın bir şekilde silkeledi.
Nolan'ın gözü kenarda tekneyi hazırlamaya çalışan guruba takıldı brett ona baktığı için mantıken o da Nolan'ın baktığı tarafa baktı, kızıl saçlı kızın gözleri nolan ile buluştuğu zaman gülümsedi ve ne yaptıklarını sormak için yanlarına doğru yürümeye başladı kızıl.
Selam, dedi kızıl kız.
Selam, diye karşılık verdi nolan.
Bize katılmak ister misiniz, dedi kızıl kız sonra ekledi "yelkenli ile açılıcaz."
Mason gözleri ile herkesi süzdü, herkesten aynı anda neden olmasın gibi mırıltılar çıktı kızıl kız gülümsedi ve karşısında ki nolan'a elini uzattı.
Lydia, dedi ve sonra nolan lydia'nın elini sıktı ve gülümsedi nolan dedi ve yanında oturan brett Nolan'ın elini tutarak aşağı indirdi nolan'ın bakışları brett'e döndü, kıskanmış mıydı?
Liam ayağı kalkarken arkasından mason ve corey de kalktı yerden, oturup bakışmaya devam eden ve elleri birleşik ikiliye baktı herkes nolan kendine gelmiş gibi bir anda ayağı kalktı brett de arkasından kalktı ve üzerini silkeledi kızların yanına doğru yürümeye başladılar.
Geldikleri zaman Lydia olarak bildiğimiz kız bizi arkadaşları ile tanıştırmaya başladı.
Bu malia ve kira, birazdan iki arkadaşımız daha gelicek dedi kızıl kız.
Herkes tanışırken nolan yelkenliye doğru yürüdü Lydia'da arkasından gitti brett'in gözleri o tarafa kaydı ve dikkatlice izlemeye başladı, lydia Nolan'ın yanına gidince konuştu "Erkek kardeşime çok benziyorsun nolan." nolan gülümsedi "Merak ettim acaba gösterebilir misin?" dedi nazikçe "Tabi ki gösteririm." ve telefonunu çıkarttı kızıl, nolan'a yaklaşıp kardeşinin fotoğrafını gösterdi hiç birşeyden habersiz brett yumruklarını sıkıyordu demek nolan kızıl kızlardan hoşlanıyordu ve ondan oldukça büyük, nolan gördüğü fotoğraf ile gülümsedi "Gerçekten çok benziyoruz." dedi nolan "Bana yardım etmek ister misin?" dedi lydia nolan kafa salladı ve lydia iskeleye çıktı ardından nolan'a elini uzattı nolan elini tutup yukarı çıktı, brett her haraketlerini izliyordu ve artık dayanamıyıcaktı hızlıca kalktı ve yürüyerek iskeleye geldi, sallanıyordu iskele dengesini kaybetmemek için tutunucak bir yer aradı ama bulamamıştı, tam düşecekti ki nolan onu belinden yakaladı.
Brett'in boyu daha uzun olduğu için şuan baya komik durduklarına emindi, brett.
Nolan'ın masmavi gözleri kocaman açılmış bu yaptığını sanki başka biri yapmış gibi şaşkın bakıyordu, gözleri.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asansör
Fanfiction✰Scisaac, Norett ve sterek var. ✰Yazım yanlışlarına takılmayın. ✰Smut var. Boy×boy kitap homofobikler girmesin yoksa fena olur 🏳️🌈