(Selam resmen aylar sonra yazıyorum iyi okumalar)
-_____________________________________-Liam:(gabe'in partisi)
Eve girdiği zaman her yeri incelemişti Liam belki lacrose takımından başka birileri daha vardır diye düşünmüştü.
Kimseyi göremediği zaman üzgünce kendini ilk gördüğü koltuğa attı iki dakika sonra yanına yiyişen bir çift oturdu büyük ihtimalle sarhoşlardı, Liam oradan kalktı ev çok kalabalıktı arada bir yanan led ışıklar vardı kafasını kaldırıp onlara baktı.
Önünde ki çocuğu görmemişti, liam çarpmanın etkisi ile sendeledi theo çocuğun kollarını sımsıkı tuttu.
Liam düşmedi ve çarptığı kişinin theo olduğu zaman hemen kendini topladı "Sen iyi misin?" bir çırpıda sordu theo.
"İyi-iyiyim" dedi Liam o da bir çırpıda.
Theo ellerini liamdan çekti ve biraz uzaklaştı tam konuşucaktı ki sarhoş ısaac yanlarına geldi.
"Theoyu aldım, dedi ve gitti."
Theo ne olduğunu bile anlamamıştır.
Nolan, brett:
Bahçede öylece yatıp yıldızları izliyorlardı ve içlerinden birisi deli gibi sarhoştu.
"Brett, sence biz (yıldızlarda) mı yaratıldık, dedi sarhoş nolan."
Brett güldü gülüşünü söndürmeden yanında öylece yatan çocuğa döndü.
"Kendimin nerede yaratıldığını bilmiyorum- sadece, senin yıldızlarda yaratılma ihtimalin çok yüksek."
Nolan utanmıştı "Elimi tut,dedi sadece ona elini göstererek."
Brett önce tereddüt etti ama sonra yavaşça parmaklarını kenetledi ve nolana yaklaştı Nolan kafasını brett'in omzuna yasladı.
Theo: 03:40(gece)
Onu sürekli her yere çeken ısaac'i güvenli kollara teslim etmişti theo şimdi ise gidip liam'ı bulmalıydı çok zor olmadı kapın girişinde ki merdivenin oradaydı elinde ki kırmızı bardağı sallıyor dibinde kalıp kalmadığını anlamaya çalışıyordu, yanından geçen garson tarzı birşeyden içki aldı theo sonra gidip liam'ı yanına oturdu ve elinde ki bardağı ona verdi.
Liamın bardağı aldı yanına oturan beden ile üzerine bir ağırlık çöktü.
"Özür dilerim, dedi theo."
Liam konuşmadı, theo neden özür dinliyordu ki?
"Ben rahatsız olucağını düşünemedim."
"Pişman falan mısın, dedi Liam kafasını hafif sola döndürüp göz göze gelmelerini sağladı."
"Rahatsızsan pişmanım, dedi theo gözlerini çekmeden."
"Benden hoşlanmıyorsun değil mi, dedi Liam kafasını çevirip içkisinden yudumlarken."
Theo biraz duraksadı cevap aradı ya ondan hoşlanması onu rahatsız ederse yani şimdi ondan hoşlanıyor mu oluyordu niye bu kadar karmaşıktı ki.
"Hayır hoşlanmıyorum, dedi kararlı sesiyle."
Liam içkiyi kafasına dikti bardağı bitirdi bir kaç saniye içinde konuştu.
"İyi, bu kadar abartma o zaman sadece bir öpücük ikimiz içinde bir anlamı yoktu."
Theo gülümsedi, kızgınlık ve acı karışımıyla.
"Doğru, dedi ve bir hızla kalktı."
Liam sadece arkasından baktı.
Isaac: (03:10)
"Theo beni nereye götürüyorsun?"
"Çok sarhoşsun seni evine bırakıcam ama önce liamla konu-"
"Isaac, theo?"
Theonun lafını bölen scott'ın onlara seslenişiydi.
"Isaac theo'nun kulağına eğildi,
benim ki dedi."Doğru ya dedi theo ve bir çırpıda ısaac'i scott'ın kollarına bıraktı.
"Scott onu güvenli bir yere götürebilir misin benim evimin konumunu atabilirim, bu arada işin yoktu değil mi, theo scott'a resmen ısaac'ı kitledi ama Scott mutlu hissediyordu."
"Kendi evime götürebilirim zaten daha önce geldi rahatsız olmaz sanırım, dedi Scott theo içi rahat bir şekilde içeri liam'ı bulmaya gitti."
Scott arabaya bindi zaten partiye gelmek istememişti tek isteği ısaac'i görmekti ve bu da olmuştu.
"Midem bulanıyor azcık, dedi ısaac ağzında geveleyerek."
İyi olduyor sana en sevdiğim tişörtümü almışsın bide kızma diye not yazmışsın dedi Scott şaka yaptığı belli edercesine gülümserken.
"Özgünüm sana yeni bir tişört alırım, dedi ısaac ağlamaklı."
"Scott daha çok güldü, sadece şaka yapıyorum ısaac ama doğru sarhoşsun."
"Kim sarhoş?"
"Sen."
"Saçmalama scott."
"Peki öyle olsun
dedi gülen Scott."
------------------------------
Eve geldikleri zaman scott sıkıca kolundan ve belinden tuttu ısaac'i.
Kapıyı açtığı zaman stiles koltukta uyuyordu bu yüzden direkt kendi odasına yöneldi ısaac resmen ayakta uyuyordu.
Sarhoş ısaac çok baş belası değildi üzerine tatlıydı.
Odaya girdiklerinde ısaac'i yavaşça yatağa yatırdı Scott ve üzerini çıkarmak için arkasını döndü.
Isaac yatağa yatar yatmaz uyumaya başlamıştı, Scott üstünü değiştirdi arkasını döndü uyuyan ısaac'i görünce dudakları hafifçe kıvrıldı.
Yanına yattı yarım ay şeklinde yüzleri birbirlerine dönüktü.
"Nasıl bu kadar güzel gözükebilirsun ki?"
"Stiles birşeyler söyledi, senden hoşlandığım ile alakalı, dedi Scott itirafa hazır şekilde."
"Sanırım gerçekten öyle, kalbime dokunuyorsun ısaac dedi, hafiflemişti o da bir uykuya daldı."
21 Kasım 2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asansör
Fanfiction✰Scisaac, Norett ve sterek var. ✰Yazım yanlışlarına takılmayın. ✰Smut var. Boy×boy kitap homofobikler girmesin yoksa fena olur 🏳️🌈