~Your voice that makes me feel good~
Kurt adam falan değiller haberiniz olsun *-*
Oy vermeyi unutmayın.
_______________________________________09:25
Liam, sırtında çantası ile yürüyerek okula gidiyordu gece ailesi ile kavga etmişti her zaman ki gibi, ailesi onu sevmiyordu buna emindi ilk zamanlarda bu onu incitsede artık birşey hissetmiyordu.
Dakikalar sonra okula vardı ve en güzel gülümsemesini takındı küçük yüzüne, kötü bir hafta geçirsede kimsenin bunu bilmesine gerek yoktu hem arkadaşlarını dertleri ile boğmak istemezdi.
Okulda popüler değildi yada zeki, yakışıklı sayılmazdı yani kendi okuluna göre, aynaya baktığı zaman görüntüsünü severdi ama kendi sevmesi hiç bir işe yaramıyordu değil mi çünkü dış görünüş herşeydi.
Okul bahçesinde çardakta oturan arkadaşlarının yanına gitti mason ve corey yan yana oturuyordu karşılarında ise brett ve nolan vardı liam yaklaşıp nolan'ın yanına oturdu.
Brett göz devirdi onun dışında herkes gülümsemişti, brett zaten herkese böyle davranırdı ah pardon nolan hariç, nolan'a herkese davrandığından çok farklı davranırdı.
Mason sınav haftasının çok yaklaştığını ve isterlerse herkesi çalıştırabileceğini söylüyordu özellikle liam'a dönüp bastırarak söylemişti, liam'ın notları yerlerdeydi hem işe gidip hemde ders çalışamıyordu annesi iş yerinde ayağını kırınca üvey babasının maaşı yetmemiş ve o da çalışmaya başlamıştı.
Liam hafifçe kafa salladığı zaman mason bu sefer brett'e dönmüştü tam o sırada liam kafasını okul kapısına çevirdi okulun girişinden içeri giren çocuğu gördü "theo reaken" çok kısa zaman önce okula gelmişti ama şimdiden lakros takımının kaptanı aynı zamanda kızların ve erkeklerin gözdesi olmuştu.
Brett hiç zaman kaybetmeden
"Geldi küp şeker." dediği zaman tüm gözler theo'ya döndü güneş yüzlerine vururken liam'ın yeşilli mavili gözleri daha çok ortaya çıkmıştı.Theo bir kaç saniyeliğine kafasını çevirdi uzaktan bile olsa liam ile gözleri buluştu theo gülümsedi bu çocuğu daha önce görmemişti tam o sırada arkadaşı ısaac kolundan çekiştire çekiştire içeri sokmaya çalışıyordu theo ise o gözleri daha çok görmek istiyordu ama liam hemen kafasını çevirdi ısaac ise theo'yu içeriye sokmayı başarmıştı.
Theo sen iyi misin, hani dersimiz var ya bizim, hani çok geç kaldığımız dedi ısaac.
Theo bir rüyadan uyanmış gibi ısaac'e döndü haklıydı ve koşar adımla sınıfa yürümeye başladı yolda gördüğü bir kaç kişi ona ve ısaac'e günaydın derken o da gülümseyerek cevap veriyordu hızlıca sınıfa girdiklerinde hocaları sınıftaydı ve yanında bir çocuk vardı.
Hoşgeldiniz çocuklar sonunda gelebildiniz dedi kadın sesinde ki kızgınlık belliydi kadının yanında ki esmer çocuk ısaac'e baktığı zaman ısaac üzerinde ki gözleri hissetmiş ve kafasını çevirmişti, gözleri buluştuğu zaman ısaac gülümsedi, esmer çocuk ise sadece hiç birşey yapmayıp kafasını geri onları izleyen sınıfa çevirdi.
Isaac gülümsediği veya konuştuğu herkesten pozitif cevaplar almaya alışmış olduğu için esmerin ona yaptığı davranış çok garip gelmiş ve kaşları çatılmıştı theo onu kolundan çekiştirdiği zaman düşüncelerden sıyrıldı ve en arka sıranın bir önüne geçti sonunda kendine gelmişti, kadın bir daha geç gelmemeleri gerektiği hakkında konuştuktan sonra yanında ki esmer çocuğu tanıtmaya başladı.
Bu Scott, Scott McCall 5 dakika önce tanıtmıştım ama bilmeyenleriniz için tekrar söylüyorum, dedi kadın bastırarak.
Isaac içinden geçirdi Isaac McCall sonra kocaman öksürdü ne yapıyordu böyle saçmalıyordu yanında oturan sarışın kız ona su uzatınca teşekkür edip aldı suyu ve kafasına dikti sonra ise sağ çaprazına yeni oturmuş çocuğa baktı saçları dağınık, küçük gülümsemesi lacivert, vücudunu inanılmaz güzel gösteren tişörtü ve altına giydiği kendisine bol gelen siyah jean'i ile güzel gözüküyordu Scott.
Yanında oturan çocuk ile tokalaştığı zaman (özel bir tokalaşma) Isaac ikisinin önceden tanışıyor olduğunu anladı çocuğun adı neydi diye geçirdi içinden styles- hayır, hayır stanley- bu da değildi- stiles sanırım buydu adı.
Kafasını arka çaprazda cam kenarında oturan arkadaşına çevirdiği zaman ise camdan bakıp gülümsediğini gördü yanında oturan kızdan izin istiyerek camdan aşağı baktığı zaman onlardan bir alt sınıf olan bir kaç kişinin kahkaha atarak kendi etrafında döndüğünü ve dans ettiğini gördü manyak falan mıydı bunlar?
Tekrar arkadaşına baktığı zaman camdan gözlerini çekmiş kendi kendine sırıtan bir theo buldu, bunun çok garip olduğunu düşündü Isaac ama sonra boşverdi ve kafasını tekrar ders anlatan kadına çevirdi.
~~~~~~~~~~~
*Medyadaki şarkıyı açın yoksa hayden Karadenizli olup kıçınızı ısırır.*Mason etrafta hiç kimse kalmadığı zaman sınıfına gitmek için ayağı kalktı o kalktığı zaman corey'de kalktı liam gerçekten içeri girmek istemiyordu ama mason onu dinlemezdi ondan hemen telefonunu çıkardı ve aklında ki en delice şeyi yaptı en sevdiği şarkıyı açtı arada böyle şapşal şeyler yaparlardı mesela en son vapurda yapmışlardı herkes onlara garip bir şekilde bakarken dans etmişlerdi, bu onlar için bir gelenekti.
Nolan müziği duyduğu zaman hafif bir kahkaha atıp sarı saçlarını arkaya doğru atmıştı ve ayağı kalkmıştı mason arkasını dönüp "cidden şimdi mi?" bakışı atarken liam omuz silkti ve gülümsedi.
"Hadi ama bak kimse yok bizi göremezler dedi liam."
Nolan kendi etrafında dönmeye başladığı ve elinde gitar varmış gibi yaptığı zaman brett gülümsemişti.
Corey kafasını şarkının ritmine göre sallamaya başladığı zaman liam kendi etrafında döndü ve savrulan saçlarını arkaya attı brett gülümseyerek oturduğu yerden nolan'ı izliyor ve gülüyordu mason ise sevgilisini izliyor ve aynı zamanda arkadan gelen biri var mı diye bakıyordu.
Şarkı bitene kadar dans etti bu 5'li evet belki aşırı saçmaydı ama yine de oldukça eğlenceliydi.
Liam ise nefes nefese kalmış bir şekilde konuştu "Sahile gidelim mi?"
Nolan başı ile onay verdiği zaman brett 'de saniyeler içinde konuştu "Olur zaten başka gidilicek yer mi var siz bu kıt beyninizl-" brett' in sözü nolan'ın elini onun ağzına koyması ile kesildi.
<<<<<<<<<<<<<<<<<>>>>>>>>>>>>>>>
Hadi ilk bölüm hayırlı olsun boka sarmamak dileğiyle 🤠💞
2 ağustos 2021~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Asansör
Fanfiction✰Scisaac, Norett ve sterek var. ✰Yazım yanlışlarına takılmayın. ✰Smut var. Boy×boy kitap homofobikler girmesin yoksa fena olur 🏳️🌈